Flashback bygger pepparkakshus!
2022-08-09, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Nej då tror du fel, jag ville endast visa vilken osympatisk och lättkränkt person han är, det är en röd tråd i hans youtubenal, läs på..

Fast inlägget du visade var rätt drygt, så inte konstigt att han svarar drygt tillbaka.
Visa ett inlägg där någon skrier typ "bra video men hade varit bra om du gjort mer blablabla istället" och matgeeken svarar drygt tillbaka.
Citera
2022-08-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Fast inlägget du visade var rätt drygt, så inte konstigt att han svarar drygt tillbaka.
Visa ett inlägg där någon skrier typ "bra video men hade varit bra om du gjort mer blablabla istället" och matgeeken svarar drygt tillbaka.

Pajas är han! Han är slut, trött på idioten bara. Barnen måste börja förstå snart hur naiv och pinsam han är.
Tjack Johan. Hans egna produkter går åt helvete också och jag njuter.
Citera
2022-08-09, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jag tycker tvärt om, läs lite recensioner så får du se hur passivt aggressiv han är, han är en osympatisk person och det visar sig både hur han hanterar kameramannen och sina följare.
Citera
2022-08-10, 05:10
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Här är vintjuven.

https://youtu.be/jbpS3MWuUxk?t=585
Den törstige tjuven ser ut som en övervintrad 68-kommunist med Kay Pollak-drag, boendes i en paradvåning i Gamla stan med konstnärslön.
Citera
2022-08-10, 05:27
Medlem
Riggat.
Citera
2022-08-10, 07:12
Snubben kan verkligen inte ta kritik. Så fort någon ger honom konstruktiv kritik i kommentarsfältet så flippar han ur totalt och skriver en mindre uppsats om hur dum i huvudet personen är. Riktig narcissistvarning på snubben. Han lever i någon illusion om att han är störst, bäst och vackrast fast han i själva verket inte kan ett piss!
Citera
2022-08-10, 08:34
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Den törstige tjuven ser ut som en övervintrad 68-kommunist med Kay Pollak-drag, boendes i en paradvåning i Gamla stan med konstnärslön.

Man kan hoppas att nästa vintjuv Matgeek springer efter drar upp en Morakniv. DÅ kan vi snacka content och rynkade pannor
Citera
2022-08-10, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Snubben kan verkligen inte ta kritik. Så fort någon ger honom konstruktiv kritik i kommentarsfältet så flippar han ur totalt och skriver en mindre uppsats om hur dum i huvudet personen är. Riktig narcissistvarning på snubben. Han lever i någon illusion om att han är störst, bäst och vackrast fast han i själva verket inte kan ett piss!

Håller inte med av det jag sett, länka gärna exempel så att vi kan ta del av det och kanske ändra uppfattning?
Citera
2022-08-10, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Jag tycker tvärt om, läs lite recensioner så får du se hur passivt aggressiv han är, han är en osympatisk person och det visar sig både hur han hanterar kameramannen och sina följare.

Håller med den du egentligen citerat. Kan du komma med exempel när han är osympatisk aggresiv eller hur han hanterar kamerakillen?
Citera
2022-08-13, 01:30
Medlem
Trambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Håller med den du egentligen citerat. Kan du komma med exempel när han är osympatisk aggresiv eller hur han hanterar kamerakillen?

https://external-preview.redd.it/H6EuJLZ3HU6jg-A-udLVQUKzWOQxHMzc4XxnE62Adcg.png?auto=webp&36fc60a2
Citera
2022-08-14, 01:24
Medlem
Sjukt att han fortfarande lägger tid på att försvara sig här på Flashback med trollkonton. Men ränderna går aldrig ur antar jag.

Han hade säkert försökt få spons på det där luktvattnet men blev avfärdad. Känns annars som en produkt helt i Matgeeks smak att försöka sälja på folk. Hans video när han försöker sälja en dammsugare är fan helt legendariskt. Det finns ingen botten för honom, hade han fått betalt för att sälja röven så hade han gjort det. Men då han redan bögar sig med kameramannen så får det vänta tills de gjort slut.
Citera
2022-08-14, 02:25
Medlem
JerryCottons avatar
Hur går det med hans såsförsäljning? Jag har inte sett några av hans såser i butikerna nära mig. Kul att han dissade "burksåser" hårt för att sedan gå in i samma bransch och dessutom använda sig av tillsatser som han tidigare sågade hårt. Försvarstalet var episkt. Hur svårt kan det vara för att citera geeken själv.

Någon här som har testat hans såser och kan ge ett utlåtande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in