Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-18, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Ville krypa ur skinnet när han stod och stönade och i princip fejkade orgasm när han åt St Eriks-chipsen då de, enligt andra recensioner, smakar som dygnsgamla tacochips
Ja de var galet en riktig finsmakare
Citera
2018-03-02, 16:14
Medlem
Han är så köpt( förlåt sponsrad )att han snart inte vågar tala ärligt om vad han tycker när han har en skitprodukt med i sina program.Han köpte en Wilfa kaffekvarn som efter ca 2 år gick sönder.Istället för ifrågasätta att den gick sönder efter så kort tid så kom han med en förklaring typ att den varit onormalt mycket använd.
Senast redigerad av mijoow 2018-03-02 kl. 16:17.
Citera
2018-03-03, 23:26
Medlem
.-.-.s avatar
I senaste inlägget så använder han sig av och gör reklam för en glassmaskin som endast kostar 56000kr, säkert många Svenskar som kan tänka sig att lägga ut såna summor på en glassmaskin.

https://www.youtube.com/watch?v=8G0UO_n4S10

Finns nog ingen i hela världen som är så prylkåt som denne man, han måste ju ha ett helt slott att bo i för att rymma alla sina prylar.
Citera
2018-03-04, 01:00
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
I senaste inlägget så använder han sig av och gör reklam för en glassmaskin som endast kostar 56000kr, säkert många Svenskar som kan tänka sig att lägga ut såna summor på en glassmaskin.

https://www.youtube.com/watch?v=8G0UO_n4S10

Finns nog ingen i hela världen som är så prylkåt som denne man, han måste ju ha ett helt slott att bo i för att rymma alla sina prylar.

Det mest komiska är ändå att han lovat sina följare att göra den där jävla pistageglassen i flera år. Inte förrän Kitchenlab kastar in nämnda glassmaskin och ett antal tiotusingar, så kan han bemöda sig med att göra något som folk faktiskt vill se.

Själv har jag slutat handla på samtliga ställen som jag vet sponsrar honom. Speciellt Kitchenlab och Bagaren&Kocken.
Citera
2018-03-04, 03:04
Medlem
mjukmjukares avatar
Ja, och sen visade han ett underbart kok-kaffe-kit för 199:- Gött tänkte jag.....
Men nog fan kom en espresso appart nån dag efter med tillbehör för 30-40.000:-
Och glömd var den fina för 199:-
Och tro mig.
Illa snart är den 40.000 kronorspjäsen glömd.
Lite jobb att brygga espresso och det är kul i tre dagar.

Snubben är sjuk!!!
Citera
2018-03-04, 04:06
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Jag skulle tippa att de allra flesta tjejer ser honom som klart snyggare än snittet.

Va?? Alltså jag har såklart inga problem med att som kille säga att en annan kille är snygg, men Matgreed tycker jag är ful så in i helvete! Ha ser väl egentligen ganska alldaglig ut, men när man vet vilken äcklig människa han är så blir han ju automatiskt fulare...

Varför växer hans kanal fortfarande sakta men säkert? Tycker halva nätet verkar tycka att han tappat sin eventuella charm för bra längesedan?
Citera
2018-03-15, 21:12
Medlem
Tror jag aldrig någonsin skådat en större rövslickare. Nu senast slickar han Jureskogs egna Bea på burk direkt från hans röv. URK för denna människa . Han va kul att titta på i början men nu; mer självgod och dryg rövslickare får man leta läääääänge efter
Citera
2018-03-18, 17:00
Medlem
ExtremParanoias avatar
100% sponsrad och 100% homo.
Citera
2018-03-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia

Alla måste tjäna pengar på något sätt.
Citera
2018-03-18, 17:26
Medlem
Citat:

Jag tror inte han suger snabel.
Behåll dina drömmar för dig själv.

Han är sponsrad ja.
Det behöver man nog va om man ska kunna leva på youtube.

Köp en glass och va lite positiv istället
Citera
2018-03-18, 17:28
Medlem
Citat:

Undra vad hans fru skulle tycka att han är homo?
Citera
2018-03-18, 17:36
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLikeGiraffes
Jag tror inte han suger snabel.
Behåll dina drömmar för dig själv.

Han är sponsrad ja.
Det behöver man nog va om man ska kunna leva på youtube.

Köp en glass och va lite positiv istället
Att gaydar ringer är ingen "dröm" utan ett faktum, jag är inte ensam om att påpeka det heller.

Han "recenserar" ju produkter till tittare som tror att han är neutral... Otrolig produktplacering även, "köp glaset jag använder i klippet för 329 på..."

Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Undra vad hans fru skulle tycka att han är homo?
Finns homofiler med fruar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in