2018-01-29, 22:40
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ser inte på dåren längre men såg på en thumbnail att han hade Annie Lööf i sitt provkök i ett halvtimmesklipp.

Nu är ju youtube ett rätt mansdominerat utrymme och många män avskyr Annie, så hoppas pengarna var de rätta. Centern är ju rika,

Åtminstone det svenska communityt är ju rätt kvinnodominerat dock.
Citera
2018-01-29, 22:47
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Åtminstone det svenska communityt är ju rätt kvinnodominerat dock.
Jo, tänkte skriva som tillägg att man helst ska vara lite snygg som youtube-man för att tilltala kvinnor. Geek är nu inte det och jag tyckte mig se nästan enbart män som kommenterade, kan minnas fel. Att laga mat med en politiker som Annie känns riskabelt.
Citera
2018-01-29, 23:53
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Jo, tänkte skriva som tillägg att man helst ska vara lite snygg som youtube-man för att tilltala kvinnor. Geek är nu inte det och jag tyckte mig se nästan enbart män som kommenterade, kan minnas fel. Att laga mat med en politiker som Annie känns riskabelt.

Har aldrig tänkt på könsfördelningen av just hans läsare.
Jag är typ hälften så gammal som MG kan jag tänka mig (vet inte exakt hur gammal han är), men t.om. jag kan tycka att han ser rätt så bra ut. Sen är ju AL dels en populär politiker, men sedan också rent allmänt en "profil" som passar rätt bra in i MGs "nisch", han pratar ju mycket om innovationer och miljö i matbranschen, och hon/hennes parti står ju för just innovation/småföretagande och miljö till stor del, så enligt mig kan det inte bli mer rätt. Dessutom har jag för mig att MG väl bor typ ute på "landet" (eller vart fall inte i storstan?) och både AL och kanske hennes parti C i synnerhet, står ju för just landsbygdsföretagande osv. Så enligt mig är det en så perfect match som det kan bli.
Citera
2018-02-01, 21:17
Medlem
Noose..s avatar
Har han alltid pratat som om folk är dumma i huvudet som tittar på honom? Ogillar verkligen hans pojkaktiga sätt att prata .
Citera
2018-02-01, 21:20
Medlem
Citat:
Jo, tänkte skriva som tillägg att man helst ska vara lite snygg som youtube-man för att tilltala kvinnor. Geek är nu inte det

Jag skulle tippa att de allra flesta tjejer ser honom som klart snyggare än snittet.
Citera
2018-02-01, 23:51
Medlem
Luftiss avatar
https://www.dn.se/ekonomi/kandisblog...or-smygreklam/

Det här borde i allra högsta grad applicera även på Hedberg och hans verksamhet...
Citera
2018-02-02, 04:44
Medlem
kukflashs avatar
Kollade på honom förr när han inte hade så många prenumeranter. Sedan började han göra mer och mer reklam, tjatade hela tiden om att han var tvungen för att tjäna pengar osv.

Piss-tråkigt att kolla på så jag tog bort prenumerationen.

Ingen vill köpa en gryta för 3000kr bara för att Johan Hedberg har en likadan...
Citera
2018-02-02, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis

Det här borde i allra högsta grad applicera även på Hedberg och hans verksamhet...

Vekligen, men blev förvånad när de på nyheterna sa att Kissie var den första. Även Blondinbella och Amanda Schulman har väl åkt dit innan Kissie?

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kollade på honom förr när han inte hade så många prenumeranter. Sedan började han göra mer och mer reklam, tjatade hela tiden om att han var tvungen för att tjäna pengar osv.

Piss-tråkigt att kolla på så jag tog bort prenumerationen.

Ingen vill köpa en gryta för 3000kr bara för att Johan Hedberg har en likadan...

För att det finns idioter som jagar dessa så kallade youtubers autografer så tror de att de är kändisar och kan sälja massa skit för stora summor.
Citera
2018-02-02, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis

Fått för mig att han är tydlig och har koll på vad han gör.

Men ja han har blivit trååkignoch skitnödig. Skulle passa på tv4
Citera
2018-02-10, 13:18
Medlem
Horrorgrams avatar
Jag likt andra här kollade på honom i början. Sen som tidigare nämnts här så har han börjat hora ut sig som den extrema sponsorhoran han är.
Han vill enbart tjäna pengar och vara på toppen och det märks om inte annat på hans insta där han köper sönder sig.
Inget fel med att tjäna pengar givetvis, det som är fel är det sättet han gör det på. YouTubers i överlag har något annat jobb för de kan inte överleva på Youtube. Så var de till en början med honom tills han började sälja ut sig själv totalt för han får inte tillräckligt mycket med visningar för att överleva ekonomiskt. Sen verkar han extremt oskön som person och hans fnitter över när han äter något är sjukt motbjudande.

Jag avprenumererade på honom ja med och fler lär tröttna på honom.
Citera
2018-02-10, 15:54
Medlem
ETA2824-2s avatar
Såg en kommentar på Youtube som jag tror sammanfattar mångas tankar om Johan:

Han är en obehaglig narcissist var kanal numera bara handlar om dyra prylar, och han skulle sälja sina barn för en bra sponsordeal! Allt är söndersponsrat, ofta med samarbeten som inte har ett skit med mat att göra! Den eventuella äkthet som en gång kanske fanns är som bortblåst och istället ersatt med en väldigt oklädsam girighet. På den tiden jag var dum nog att följa honom, så ifrågasatte jag honom ett par gånger på ett sakligt vänligt sätt, då började han genast orera om vilken omogen liten snorunge jag var osv. jag är snart 35...har sett samma mönster flera gånger när andra uttryckt undran över vissa saker (som att en video innehåller 7 min med prat om Nordea, och 2 min om hur man gör den enklaste sallad) då är det taggarna utåt och påhopp på dem som vågar sig fram och har mage att ifrågasätta honom! Det är bara prylnörderi numera...och han ger ett stressat, stissigt intryck, skrattar falskt, och försöker sig på någon slags "sköna killen-attityd" men som klingar oerhört falskt....ungefär så! Titta på honom, lyssna på vad han egentligen säger, så märker du snart att han är en osäker otäck människa.
Citera
2018-02-17, 23:06
Medlem
Hans två senaste uppladdningar,

"Testar cognac för 25 000:-" - behöver man ens kommentera detta?

Och "På besök i råvaruhimlen del 12(!!) - från beskrivningen: "Grönsakshallen Sorunda är en grossist. Det betyder att de säljer till restauranger, storkök och andra företagskunder. De har inte drop-in eller öppet för privatpersoner. Jag vet nämligen att frågan kommer att komma "

Enligt beskrivningen på hans kanal - "Nordic cuisine for the home cook"

Att folk inte fattar att han sålt ut totalt är ju konstigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in