2020-04-10, 21:36
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magproblem227
Det var min första åsikt, att han var sympatisk och intressant att titta på.
Sen läste jag hans svar på vissa av de kommentarer han får på sina videos och då försvann all respekt.

Det är skrämmande att någon som jobbat med PR osv har ett sånt hat mot sin tittarskara. Han läxar upp, förminskar och förödmjukar allt som har minsta lilla kritik.

Om någon säger att en stekpanna för 5000kr inte är ett budgetalternativ så tänder han på alla cylindrar och förklarar vilken fattig idiot personen som ställde frågan är.

Haha, det måste jag ha missat. Inte är det väl framför kameran han gör det, måste i så fall vara i kommentarsfälten?

Säljer han verkligen stekpannor för fem papp?
Citera
2020-04-11, 10:40
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Haha, det måste jag ha missat. Inte är det väl framför kameran han gör det, måste i så fall vara i kommentarsfälten?

Säljer han verkligen stekpannor för fem papp?

Kolla in några av hans livesändningar. Där tappar han väldigt ofta "masken" när folk kommenterar saker som inte passar hans agenda.
Citera
2020-04-11, 12:22
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Diagnos?
Citera
2020-04-13, 17:47
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-Ister-Band
Diagnos?

Narcissistisk personlighetsstörning / grandios självbild
Sociopat?
Citera
2020-04-17, 22:45
Medlem
.-.-.s avatar
Matgeeken har haft Adam Alsing på besök flera gånger och dom har lagat mat tillsammans.

Adam har även hyllat Geeken
https://twitter.com/adamalsing/statu...98635892830208

Nu när Alsing gått bort så har inte Göken nämnt det med ett enda ord, inte i nån video, inte på fejan, inte på instagram, inte på twitter. Utan han kör bara på som vanligt och försöker lura folk att köpa dyra produkter.

Tycker det här säger en hel del om denne man. Adam verkar sett han som en riktig vän. Men från Johans sida så va Adam bara ett redskap för att öka tittarsiffrorna och få sälja mer prylar.
Citera
2020-04-17, 23:25
Medlem
ycwms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Matgeeken har haft Adam Alsing på besök flera gånger och dom har lagat mat tillsammans.

Adam har även hyllat Geeken
https://twitter.com/adamalsing/statu...98635892830208

Nu när Alsing gått bort så har inte Göken nämnt det med ett enda ord, inte i nån video, inte på fejan, inte på instagram, inte på twitter. Utan han kör bara på som vanligt och försöker lura folk att köpa dyra produkter.

Tycker det här säger en hel del om denne man. Adam verkar sett han som en riktig vän. Men från Johans sida så va Adam bara ett redskap för att öka tittarsiffrorna och få sälja mer prylar.

https://twitter.com/JohanHedberg/sta...71093926879233
https://twitter.com/JohanHedberg/sta...71095638114306
Citera
2020-05-13, 01:26
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Nu är Matgeek sponsrad av Citygross i minst 6 veckor. Så kom ihåg om du handlar på Citygross går dina slantar indirekt rätt ner i geekens ficka.
Citera
2020-05-16, 15:14
Medlem
SkogsKonungs avatar
Och där var videon från Pane Fresco borta. Ser en kallsvettig Johan framför mig som febrilt jagar bort alla spår av Paolo från sin kanal.
Citera
2020-05-17, 01:54
Medlem
Trambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Och där var videon från Pane Fresco borta. Ser en kallsvettig Johan framför mig som febrilt jagar bort alla spår av Paolo från sin kanal.

Ynkligt av Johan
Citera
2020-05-17, 22:44
Medlem
taamids avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Trambo
Ynkligt av Johan

Kan ha varit en sponsor som ställt det som ultimatum, att de inte på något vis vill bli sammankopplade med någon som på något vis har kvar något med Paolo?

Minns jag det klippet rätt innehåller videon ganska mycket reklam. "Har ni vägarna förbi måste ni gå in och äta här, oj vilken god sås - ska du köpa halvfabrikat så köp den här" osv.
Citera
2020-05-18, 06:19
Medlem
Martensites avatar
Citat:
Paolo har ju fått kicken från Panefresco och de vill verkligen utrota alla spår av honom. Så jag kan tänka mig att det är Panefresco som bett honom ta ned videon.
Citera
2020-05-18, 12:15
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Paolo har ju fått kicken från Panefresco och de vill verkligen utrota alla spår av honom. Så jag kan tänka mig att det är Panefresco som bett honom ta ned videon.
Detta verkar som Göken själv tagit ner videon då han lade upp detta på sina Instastories idag: https://imgur.com/a/ode2yKc.

Fortsatt sitter Göken på höga hästar plus en liten anekdot om hur fruktansvärt sexköp är.

Det finns många videor på Youtube t.ex. som länkar Panefresco med Paolo, så jag tror inte de har gått in och styrt i Gökens fall. Han vill nog bara var PK och hoppa på lynchmobbartåget. "Den som är fri från synd kan kasta den första stenen" verkar inte gälla för PK-skadade influencers och Stockholmscentrerade mediepersonligheter.

Oavsett tråkigt att Göken tog bort videorna (tror det var två stycken) då det är en av hans få videor jag faktiskt uppskattat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in