Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-19, 17:34
Medlem
Den där pengakåta horan skulle förmodligen sälja sin egen mamma för en enkrona.
Citera
2020-05-23, 17:03
Medlem
rallykalles avatar
Följde matgeek på youtube ett bra tag, men på senare år har det blivit mer och mer "TV-shop" över kanalen. Prio ett är att kränga prylar.
Citera
2020-05-24, 13:42
Medlem
RolexDatejusts avatar
Tyckte alltid han verkade vara en trevlig person som var rolig att titta på förr, fast man inser ju att det bara är en fasad. Läste hans Twitter och blir skrämd över vilken hemsk människa han verkar vara, blev lite besviken. Verkar vara som vilken socialt och ekonomiskt privilegierad person som helst som agerar moralpolis och trycker ner andra människor men som samtidigt inte kan bemöta människor som kommer med valida poänger.
Citera
2020-06-02, 20:53
Medlem
Såg nyss en video med honom där han står ute i trädgården och gör såser och tjatar om citygross.
Fick en känsla av att han gillar kokain.
Citera
2020-06-03, 02:20
Medlem
Lobbaaans avatar
Hur går det för turkjohan nu för tiden? Fortfarande mycket reklam för den som pröjsar mest för dagen? TV-shopen ska väl ha sitt.
Citera
2020-06-04, 16:27
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Nu testar han och Andreas fyra "nyheter" från Marabou. Problemet är bara att två av nyheterna funnits i handeln i över 2 år. När detta påpekas blir Johan snarstucken och menar på att "det stod ju nyhet på omslaget". Inte konstigt, då företaget knappast lägger ner pengar för att ändra ett ord på en etikett om de inte vet hur länge den kommer att säljas. Man borde ha bättre koll om man har en matkanal kan jag tycka.
Citera
2020-06-04, 20:04
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Nu testar han och Andreas fyra "nyheter" från Marabou. Problemet är bara att två av nyheterna funnits i handeln i över 2 år. När detta påpekas blir Johan snarstucken och menar på att "det stod ju nyhet på omslaget". Inte konstigt, då företaget knappast lägger ner pengar för att ändra ett ord på en etikett om de inte vet hur länge den kommer att säljas. Man borde ha bättre koll om man har en matkanal kan jag tycka.
Märk också hur Andreas bryter chokladen med papper mellan den och sina fingrar för att sedan bjuda Matgreed. Helt enligt kutym.
Den nagelätande Matgreed tar i chokladen och serverar Andreas direkt från sina äckliga fingrar.
Usch så osmakligt!

Är det någon annan här som uppmärksammat hans enormt nedgnagda naglar på bägge händerna?

Citera
2020-06-16, 21:52
Medlem
Amors avatar
Senaste avsnittet "Därför behöver jag 12 grillar" är rätt intressant. När konsumtionshetsen gått för långt.

Inte särskilt självironiskt heller. Han tycker verkligen han behöver 12 grillar.
Citera
2020-06-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Senaste avsnittet "Därför behöver jag 12 grillar" är rätt intressant. När konsumtionshetsen gått för långt.

Inte särskilt självironiskt heller. Han tycker verkligen han behöver 12 grillar.

Han kanske tror att man måste komma upp i någon critical mass av grillantal för att bli bra på att grilla? Då förstår man ju att han hamstrar.
Citera
2020-06-16, 23:28
Medlem
En riktigt elitistisk jävel när det kommer till grillningen den där, står i en video och sågar färdigmarinerat kött som han säger att ”en duktig grillare aldrig skulle köpa” och ser ner på pöbeln som han anser svenska folket vara. Sen stå och skryta om sina 12 grillar i en annan video som man enligt honom behöver för att kunna hantera alla typer av grillning som kan bli aktuell under den 2 veckor långa säsongen i Sverige. Vilken jäkla fjant...
Citera
2020-06-18, 01:56
Medlem
En vän till mig, nära sådan, likaså nära vän till Johan, har bekräftat att Johan och Andreas har haft en sexuellt relation förut, Johan har vart otrogen mot sin fru alltså. Frågan jag ställer mig är vem var giver och vem var receiver? Gissar på att Andreas var den som tog den i daimhålet och Johan var den som packade. Jag är bög själv så korkade svar undanbedes.
Citera
2020-06-18, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Safosox
En vän till mig, nära sådan, likaså nära vän till Johan, har bekräftat att Johan och Andreas har haft en sexuellt relation förut, Johan har vart otrogen mot sin fru alltså. Frågan jag ställer mig är vem var giver och vem var receiver? Gissar på att Andreas var den som tog den i daimhålet och Johan var den som packade. Jag är bög själv så korkade svar undanbedes.
Det där kan ju inte vara sant?

Du har inte några bevis? Det låter nämligen för roligt för att vara sant. För att ge ett seriöst svar på din fråga tänker jag mig att Johan tar den i prutten. Finns inte ett uns av manlighet i karlen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in