2017-01-20, 16:49
Medlem
Vallasands avatar
Riktigt tungt är FUT. Alltid spelat helsvenskt med Forsberg på vänsterkanten och Durmaz på högerkanten, Durmaz gör mycket mål då han vänder och har så hårda och bra skott medan Forsberg är assistkungen i laget! Vänder in från vänsterkanten, är kanske 2-3 subbar i vägen framför mål, dribblar förbi dem och lägger enkel passning till Hysén som för överigt är tvärbra. Leder skytteligan i mitt lag med jättemycket!
Citera
2017-01-20, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vallasand
Riktigt tungt är FUT. Alltid spelat helsvenskt med Forsberg på vänsterkanten och Durmaz på högerkanten, Durmaz gör mycket mål då han vänder och har så hårda och bra skott medan Forsberg är assistkungen i laget! Vänder in från vänsterkanten, är kanske 2-3 subbar i vägen framför mål, dribblar förbi dem och lägger enkel passning till Hysén som för överigt är tvärbra. Leder skytteligan i mitt lag med jättemycket!

vilken div spelar du med det laget?
Citera
2017-01-20, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Haha det var tider det... eller när Doumbia och Ibarbo gick över till Roma. Rena helvetet att spela mot serie a-lag som offtast bestod av El Shaarawy - Doumbia - Ibarbo - Gervinho i anfallet. Sen slängdes givetvis Musa in efter att matchen hade börjat.

japp glömmer aldrig en match jag förlorade med 6-5 och Doumbia gjorde ALLA 11 mål haha han var helt störd. Hade själv ett lag med Doumbia Musa och Emenike. Men ingen spelare har jag hatat lika mycket som Esswein.
Citera
2017-01-20, 18:11
Medlem
Vallasands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
vilken div spelar du med det laget?

Svårt att nå riktigt långt med det laget, men 5-6-7-8 vanligtvis.
Citera
2017-01-20, 18:14
Medlem
Går det att spela draften eller lämnar folk hela tiden om de ligger under?
Citera
2017-01-20, 18:24
Medlem
Gör SCB hybrid nation and league .. får ingenting i första 3 paketen.. får ett guld paket i sista.. 12 kort 1 sällsynt.. ut kommer svenska flaggan och kungen bästa jag packat någonsin med tanke på potm..
Citera
2017-01-20, 19:20
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad menar du? Spelar aldrig WL (laggar så jävla mycket för mig..) Är det nedstängt?

Jag spelar säsonger och där kan man bli drabbad av glitchen också, inte bara i WL.

Ja, det är nedstängt, dvs det blir ingen WL den här helgen.

Jo, men att utnyttja glitchen i WL är lite värre då WL är competitive där man får ut rätt generösa priser om man lyckas komma upp i gold 3 och uppåt. Blir svårt för EA att stänga ner säsonger också, då kan man ju inte spela
Citera
2017-01-20, 19:38
Medlem
jeanthss avatar
Helt makalöst att dom inte ordnat detta.
Dom resurser dom har och pengar som förloras för dom per sekund, borde det faktiskt inte vara så jävla svårt att köra en rollback på patchen, som det så fint heter.
Citera
2017-01-20, 19:40
Medlem
Några hade ju problem med att skicka in SBC häromdagen. Fick ni löst det och isåfall hur? Jag har fått upp "error" innan men då har det fixat sig genom att byta position på några spelare och flytta tillbaka. Har testat byta ut spelare mot några helt andra, flyttat runt spelare, startat om appen osv. Kanske går på konsolen? Kunnat skicka in alla nya Marquee Matchup förutom Villareal-Valencia.
Citera
2017-01-20, 20:22
Medlem
max02s avatar
Ingen FB-turnering detta FIFA?

Kan dra igång och hålla i det om intresse finns.

(XBOX)
Citera
2017-01-20, 20:29
Medlem
LCLOs avatar
Tror ni TOTY Suarez kommer gå ner något nämnvärt i pris?
Är så sanslöst sugen på att sälja alla investeringar och köpa honom..
Citera
2017-01-20, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Ingen FB-turnering detta FIFA?

Kan dra igång och hålla i det om intresse finns.

(XBOX)
Det hade jag varit intresserad av!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in