2017-01-26, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
han kostar ej mindre än 27.000-28.000 nu på ps4

neh helt klart värt o testa..menar bara att han har kostat runt 15 och det svider att veta
men 30k för det kortet är absolut inga stålar..
Citera
2017-01-26, 16:20
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
neh helt klart värt o testa..menar bara att han har kostat runt 15 och det svider att veta
men 30k för det kortet är absolut inga stålar..

Nä kör på det...
Citera
2017-01-26, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaries
Vad har du för bank? Vsrje gång jag ska handla måste jag gå in på banken och öppna upp för köp..

Jag har Swedbank , så jävla irriterande detta. Får det fortfarande inte att fungera.
Citera
2017-01-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Varför väntar du inte öppna? I helgen kommer det förmodligen bra packs i med kinesiska nyår.

annars kan jag inte svara på frågan tyvärr..

Kommer säkert köpa i helgen med
Citera
2017-01-26, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaries
Vill tipsa om SIF Arnautovic! Kör honom på ST-position. Suveröna skott, lagom snabb, sinnessjukt stark (91 strength), lång och bra på huvudet. Två centimeter kortare än Zlatan. 4 star skills och weak foot. Bra straffar och frisparkar. Har inget dåligt att säga om detta kort!

Så olika det kan vara. Sämsta spelaren jag provat iår, skjuter sidan om,över även 1 m från mål. Går inte att dribbla av Mertesacker ens med honom så klumpig. har han med 10 kemi som lw men ofta när han har bollen snackar speakern om att han inte ser ut att trivas etc precis som om han har 0 kemi.
Citera
2017-01-26, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Så olika det kan vara. Sämsta spelaren jag provat iår, skjuter sidan om,över även 1 m från mål. Går inte att dribbla av Mertesacker ens med honom så klumpig. har han med 10 kemi som lw men ofta när han har bollen snackar speakern om att han inte ser ut att trivas etc precis som om han har 0 kemi.

exakt samma känsla för mig..funkar varken som ST eller som Winger.. mötte klena ytterbackar med honom...förlorade duellerna ändå..kändes snarare som 70 i styrkan än 92...
Citera
2017-01-26, 16:53
Medlem
Nya uppdateringen kom precis. Ska se om mina mittbackar o ytterbackar håller sina jävla positioner nu
Citera
2017-01-26, 17:03
Medlem
Förresten de senaste tiden har jag kollat massa videos från proffser som Ovvy med flera prata om momentum scripting osv.

Sen har jag sett bevis på det i flera videos hur scripting är 100% anledning till varför man förlorar en match precis i slutminuterna osv.

Jag har lirat detta i 19 år. Ska jag verkligen ta den här jättestora kuken som EA kör in i mig dag in dag ut fastän jag är en trogen fifa lirare? Känns så ledsamt och nu börjar jag förstå varför jag tappar i slutet av massa mina matcher i FUT Champs. Detta är oacceptabelt.

Vad tycker ni grabbar kring detta? Och NEJ jag kommer inte spela med bronslag i bänken. Detta är befängt!
Citera
2017-01-26, 17:05
Medlem
Vurte3Ns avatar
Måste höra med er andra spelare här inne.

Vilken kamera vinkel föredrar ni/tkr är skönast?

Själv kör jag på tele rakt igenom, men börjar fundera på om man skall byta för att se lite mer av planen.

Vad spelar ni med för kamera?
Citera
2017-01-26, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Förresten de senaste tiden har jag kollat massa videos från proffser som Ovvy med flera prata om momentum scripting osv.

Sen har jag sett bevis på det i flera videos hur scripting är 100% anledning till varför man förlorar en match precis i slutminuterna osv.

Jag har lirat detta i 19 år. Ska jag verkligen ta den här jättestora kuken som EA kör in i mig dag in dag ut fastän jag är en trogen fifa lirare? Känns så ledsamt och nu börjar jag förstå varför jag tappar i slutet av massa mina matcher i FUT Champs. Detta är oacceptabelt.

Vad tycker ni grabbar kring detta? Och NEJ jag kommer inte spela med bronslag i bänken. Detta är befängt!

Har känt av det rejält senaste 4-5 FIFA.. förekommer enbart i FUT.. tycker dock fifa 17 inte är lika uppenbart men finns ju en anledning till att alla proffs har bronsbänk..också emot att använda mig av bronsbänk...
Citera
2017-01-26, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Måste höra med er andra spelare här inne.

Vilken kamera vinkel föredrar ni/tkr är skönast?

Själv kör jag på tele rakt igenom, men börjar fundera på om man skall byta för att se lite mer av planen.

Vad spelar ni med för kamera?

kör tele broadcast tror jag den heter..brukar zooma ut lite o höja kameran..jävligt mycket enklare att hitta ytor..svårare när det e trångt dock då du inte har samma timing på finter etc..
Citera
2017-01-26, 17:29
Medlem
Behöver hjälp! Har Aubameyang och Lewandowski i anfallet men tycker Aubameyang inte alls är så bra som han var då jag hade honom som inhoppare i ett italienskt lag. Då snittade han mer mål än matcher. Nytrycker jag han är långsam och väldigt felplacerad för att ha smyga in bakom backlinjen. Tips vad jag kn göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in