Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Nope är EA. Lär ta flera veckor innan de ens gör ett litet uttalande. Jag funderar på att sälja allt jag äger förutom IF-kort då priserna är höga nu. För lär ju inte kunna spela på ett par månader ändå..
Jag är förvånad över att de stängde ner WL så snabbt som de gjorde. Trodde att det skulle ta dem fram tills typ 1 månad innan release av fifa 18 innan de skulle reagera. Detta är väldigt bra för att vara EA.
WL är trots allt deras competitive mode. Hade de inte stängt ner WL och inte fixat glitchen så hade det tagit hus i helvete på sociala medier. Youtubers som genererar flera miljoner views och har stort inflytande på fifa communityt tillsammans hade klagat sönder och ett eller flera stora gamingtidningar hade troligtvis rapporterat om det. Detta hade sett väldigt dåligt ut för EA och deras spel. Det minsta de kunde göra (stänga ner WL) har de gjort, nu återstår det att se hur länge det dröjer innan glitchen patchas bort. De har fortfarande inte fixat draften, så om man ska gå efter det så lär det ta ett bra tag.