Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Du förklarar och bryter ner bevis och indicier så att det är förståeligt för gemene man, förutom den som desperat försöker skapa tvivel till förmån för OW. Tack🤜
Tack, verkligen, vad fint att höra dessa svar, när man själv tror att ingen kommer läsa ens långa inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deltaco123
Tack för mycket intressant läsning! Men jag förstår inte hur du orkar lägga så mycket tid på att besvara "den där". Läste en del av inlägget angående sexualitet som citerades och nu har jag slutat läsa vad hen skriver helt. Blir bara förbannad.
Man behöver inte förstå hur jag orkar heller, det gör inget 😅
Mrn rent allmänt så - jag är sjukskriven, och just inatt som många andra nätter, vaken pga smärta. Jag har kopiösa mängder tid, jag har det enorma intresset för olika rättsfall sedan länge, och just nu detta i synnerhet. Att gräva i FUP och domar är inget nytt för mig, ej heller gör det mig något! Att skriva går dessutom i en rasande fart för mig, min favoritsyssla.
Och - jag har redan gått igenom den fasen där Eoku gör en förbannad (framgår tydligt i mina tidigare svar till honom, och då mådde jag fan inte ens bra av att hålla på svara) och jag påverkas inte längre, jag skrattar rakt ut. Det är skönt, önskar alla att nå den punkten. Jag hade också en period där jag inte orkade läsa skiten han skrev, och gjorde inte det heller. Det har varit flera faser sedan det världsunika fenomenet "Eoku" dök upp. Jag har också gått igenom fasen där jag
bara ville att alla skulle ignorera honom helt, ingen fakta och logik biter ändå. Krossar du en teori begriper han inte det, fortsätter med den, eller det dyker upp tre nya i dess ställe, som skadedjur.
Men det är inte Eoku jag skriver för att "övertyga"- det kommer aldrig att ske.
Många inlägg idiotförklarar han sig själv i så tydligt, i andra så sprids närmast falsk information som om det vore fakta, jag ser inte gärna att det står oemotsagt. Hans mer utsvävande, galna teorier kan man däremot bara driva lite med, för att man är rolig.
Lika ofta som det är många som inte orkar svara, finns det alltid
nån av oss som gör det. Jag tycker det är bra! Jag menar heller inte att låta defensiv, bara att faktiskt besvara er som frågar er detta ibland och genuint undrar 😅
Jag undrar däremot hur Eoku själv orkar, men framför allt, varför. I can do this all day, every day.
Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Jag å min sida tycker bara det är bra att dennes teorier bemöts - öppet på ett välbesökt forum. För det synliggör än mer hur denne skjuter över målet. Och ett efter ett kan alla dessa långsökta spekulationer, eller försök till desinformation (hur taffliga de än är) avfärdas - väldigt pedagogiskt och synligt för oss alla. Under luppen av dessa dissektioner faller de likt ett korthus.
🙏🙏🙏
I min värld krossas falska och ologiska påståenden med fakta och logiska påståenden, och vems inlägg är det som får medhåll i tråden, hans eller tex mina? Så ställning Tråden vs Eoku, 100 - 0.
Citat:
Ursprungligen postat av
MordarOlof
Den där formuleringen fick mig att spruta kaffe över datorn. Tack för att du orkar bemöta tokerierna! Total slakt av hela Eoku's teori.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och skickar välönskningar till datorn och hoppas att den inte ådrog sig några skador.