Citat:
Ursprungligen postat av
ZeldaGoldman
Expressen verkar ha ritat en teckning av honom under häktningsförhandlingen
https://www.expressen.se/nyheter/krim/malins-misstankta-mordare-kan-haktas/
OMG!
Ända sedan jag blev uppmärksam på detta mordfall och att den misstänkte mördaren är bosatt på samma ort som mig har jag undrat vem denne kan vara. En dag såg jag en man ute på byn och bara rös till genom hela kroppen och min enda tanke var "Det är han!" Fråga mig inte varför, det var bara en stark magkänsla och ett obehag. Tyckte mig även känna igen kroppstyp och rörelsemönster från "vallningen" i programmet med FBI som gick på tv (2015?) Men jag skakade av mig och bannade mig själv för att jag gick och misstänkte folk som kanske är helt oskyldiga. Anklagade mig själv för en släng av 'inbillningssjuka'. Jag har ju liksom inget att gå på. När jag häromdagen fick se en gammal bild på honom (som avatar här på flashback) liksom bekräftades det att 'precis, jag inbillade mig, det var inte den jag trodde det var'. Men nu, när jag läste beskrivningen av hans utseende och såg teckningen i Expressen så gick en stöt genom kroppen, jag är tvärsäker, det ÄR mannen jag sett och reagerat på som den misstänkte från allra första början!