2018-05-08, 23:15
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Nej precis, jag måste ju uppenbarligen uppfostra dig för att du ska kunna ta till dig viktig information. Att din förmåga att ta till dig information är bristfällig är inte mitt problem. Det är du och många andra svenskar som är problemet. Men vi får väl helt enkelt se om några år.
När "skiten träffar fläkten" så behöver ni inte hoppas på någon hjälp från mig. För ni kan gott stanna och våndas.

Jag resignerar för närvarande i denna frågan.
Du hänvisar till information jag aldrig sett som moderator och som du alldeles uppenbarligen aldrig sett. Det är fascinerande hur mycket information ni sitter på - trots att ni inte har någon insyn.
Citera
2018-05-08, 23:20
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Fast om vi inte vet om att vi skulle följa någon agenda, så är det väl helt rätt att påpeka den saken. Hur vet du att du inte är radiokontrollerad från Tel Aviv via hjärnimplantat från födseln och alla läkare är en del av detta jätteprojekt och du kan därför aldrig få reda på det?

Och vad exakt är det som du inte får säga och diskutera om judar?
Det som finns är att man måste hålla sig till trådens ämne, och det ni brukar klaga på är att ni inte får diskutera judar i trådar som handlar om något annat än judar.
Så vad exakt är det som du inte får säga på Flashback? Vad är det som du inte får diskutera?
Jag kan nog garantera att det finns en sådan diskussion, där du får säga det du vill. Vilket dock inte är samma sak som att du får säga det du vill, var du vill, eftersom sådant förstör yttrandefriheten för andra.
Rätt diskussion i rätt tråd och på rätt plats, den saken gäller lika för alla på forumet. De som kritiserar muslimer gör det i trådar som handlar om muslimer, och om de gör det det i trådar som inte handlar om muslimer så behandlas de på samma sätt som de som kritiserar judar i trådar som inte handlar om judar.

Det är väl klart som fan att vi blir defensiva när du börjar komma med anklagelser? Och försöken att göra narr av er är något som ni själva glatt deltar i och det är lite av en konsekvens att hålla samma diskussion gång på gång där ni gång på gång saknar bevis och argument annat än att det är en massiv konspiration som alla är med i utan att veta det. Förutom ni få upplysta då.

Och där har du ditt problem. Flashback är inte kontrollerad opposition eftersom Flashback inte är tänkt att vara någon opposition. Flashback Forum deltar inte i saken på någon sida utan har endast som mål att ALLT ska kunna diskuteras fritt, utan att bry sig om detta ALLT är judar, förintelsen, platt jord, pedofili, klimathotet, invandringen, droger och en massa annat, politiskt och känslomässigt laddade ämnen eller helt enkelt vardagliga sådana.
Flashback vill inte vara någon opposition till något, det är endast ett forum för att diskutera, ingenting annat.

Förlöjligandena börjar eftersom "roten av problemet" är roten av problemet till ALLT och det blir lite löjligt för alla andra än de övertygade när ni t ex försöker övertyga andra om att de är en del av en judisk agenda eftersom de har en annan åsikt än er själva.

Angående platt-jordare så verkar du ha missat att det faktiskt hanteras på samma sätt men eftersom du troligen endast är intresserad av judar och sionism så väljer du att endast läsa och delta i trådar som handlar om just det, och därför ser du just det som du vill se.

(FB) flashback hatar flat earth.
(FB) Varför är bara en tråd om flat earth tillåten?
(FB) moderator censurerar sanningen innan han la den i papperskorgen.
(FB) Mer än 5 bevis att heliocentrism är en lögn.
(FB) flat earth tråden bryter mot regel 0.09
(FB) flat earth och judar behöver egna forum delar.
(FB) flashback hatar platt jord oerhört.
(FB) riktiga platt jords bevis.
(FB) rymden, lika fejk som star wars?
(FB) överklaga en varning.
(FB) bubblor i rymden

Länka gärna inlägg där moderatorer går till samma längder som i denna tråden för att bevisa att jorden är rund
Citera
2018-05-08, 23:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
En fråga, om några sionister övertagit FB som e typ nordens största forum, då undrar man liksom om SÄPO kan vara så fuckedup o inte hindra sajten.

SÄPO's roll är att hantera Hot mot Rikets Säkerhet. Inte Webforums vara eller icke vara.

Det är inte som i ditt hemland Iran, där säkerhetstjänstens främsta jobb är att hålla invånarnas åsiktsyttringar i schack.

Sweden is Different.
Senast redigerad av Trolltestet 2018-05-09 kl. 00:02.
Citera
2018-05-08, 23:23
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Länka gärna inlägg där moderatorer går till samma längder som i denna tråden för att bevisa att jorden är rund
Inte ens i närheten av samma sak. Men tråden skulle säkert bli lång om någon påstod att vi ingick i en konspiration för att bevisa att jorden är platt, kvadratisk eller oval...
Citera
2018-05-09, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du hänvisar till information jag aldrig sett som moderator och som du alldeles uppenbarligen aldrig sett. Det är fascinerande hur mycket information ni sitter på - trots att ni inte har någon insyn.

Jag litar på att ni moderatorer har tillräckligt mycket bakom pannbenen för att kunna använda google/bing/yandex. När ni har tagit fram en av dessa sökmotorer så finns det intressanta grejer att söka efter (t.ex. kalergiplanen, bilderberggruppen, Robert Aschberg och hans smutsiga släkt, George Soros, o.s.v.).

Jag förstår att det inte krävs någon spetskompetens för att bli mod på flashback och det märker jag nu.
Jag avslutade mitt förra inlägg i denna tråden med "Jag resignerar för närvarande i denna frågan". Det betyder att jag inte har intresse/ork att ordbajsa med ett gäng naiva, "yttrandefrihetsförespråkande" moderatorer med skygglapparna på. Det är roligare att vänta ett par år för att sen se om ni har ändrat åsikt.
Och jag står fast vid det jag skrev. Ni ska våndas.

Jag hoppas att jag har fel för er skull.
Citera
2018-05-09, 08:25
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Jag litar på att ni moderatorer har tillräckligt mycket bakom pannbenen för att kunna använda google/bing/yandex. När ni har tagit fram en av dessa sökmotorer så finns det intressanta grejer att söka efter (t.ex. kalergiplanen, bilderberggruppen, Robert Aschberg och hans smutsiga släkt, George Soros, o.s.v.).

Jag förstår att det inte krävs någon spetskompetens för att bli mod på flashback och det märker jag nu.
Jag avslutade mitt förra inlägg i denna tråden med "Jag resignerar för närvarande i denna frågan". Det betyder att jag inte har intresse/ork att ordbajsa med ett gäng naiva, "yttrandefrihetsförespråkande" moderatorer med skygglapparna på. Det är roligare att vänta ett par år för att sen se om ni har ändrat åsikt.

Bildergruppen, Soros och Aschberg har rätt lite med Flashback att göra...

Vi kan absolut vänta ett par år. Sannolikheten att jag skulle ha en annan åsikt då är försvinnande liten.
Citera
2018-05-09, 08:25
Medlem
Citat:

Ok, bara på skoj så googlade jag "kalergiplanen flashback" men som väntat så fick jag mest träffar på trådar på just Flashback där kalergiplanen diskuteras och ingen träff alls som går in på något som helst samband mellan kalergiplanen och Flashback som sådant.

Nu förstår jag givetvis att det inte var så du menade men det går inte att tolka dig på något annat sätt här om man vill undvika att gå OT i tråden eftersom tråden inte handlar om huruvida judarna styr hela världen i största allmänhet i stället för att handla om huruvida judarna styr Flashback i synnerhet.
Citera
2018-05-09, 08:28
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

MASSOR med TEXT finns tillgängligt om det, men för att kunna tolka textmassan ur den synvinkel Du har, så krävs att man även har Din typ av Mindset.

Själv är jag schizotyp atypisk autist, streetsmart, men var ändå relativt enkel att hänföra så länge informationen som förmedlades var förpackad tillräckligt snyggt.

Vågar man gissa på att Du är av liknande natur?

Citat:
Jag avslutade mitt förra inlägg i denna tråden med "Jag resignerar för närvarande i denna frågan".

And yet you didn't, and you won't again, and again, and again...

Du är en underhållande ekvation.

Citat:
Det betyder att jag inte har intresse/ork att ordbajsa

...annat än med de ytterligare 37 ord du bajsat ut hittills då.

Du lurar ingen.

10 mot 1 på att mitt svar kommer att provocera en respons till från dig i denna tråd.
Prove me wrong.
Citera
2018-05-09, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Bildergruppen, Soros och Aschberg har rätt lite med Flashback att göra...

Vi kan absolut vänta ett par år. Sannolikheten att jag skulle ha en annan åsikt då är försvinnande liten.

Lågpannad. Du får förbättra din läsförståelse. Jag tror inte att flashback driver en agenda, det börjar högre upp och ni är bara korkade får som tror att ni är fria.

Citat:
Ursprungligen postat av ToxS
Ok, bara på skoj så googlade jag "kalergiplanen flashback" men som väntat så fick jag mest träffar på trådar på just Flashback där kalergiplanen diskuteras och ingen träff alls som går in på något som helst samband mellan kalergiplanen och Flashback som sådant.

Nu förstår jag givetvis att det inte var så du menade men det går inte att tolka dig på något annat sätt här om man vill undvika att gå OT i tråden eftersom tråden inte handlar om huruvida judarna styr hela världen i största allmänhet i stället för att handla om huruvida judarna styr Flashback i synnerhet.

Jag tror inte att flashback styrs av judar. Det är bara dumheter.
Det börjar högre upp men flashback går deras ärenden. Som majoriteten av svenskar så är de också hjärntvättade.
De kommer inte vakna förrän det är för sent.
Citera
2018-05-09, 12:47
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Moderatorer har inget behov av att bevisa att jorden är rund, lika lite har vi något behov av att bevisa att världen inte är styrd av en judisk agenda. Det enda vi gör är att motbevisa alla påståenden om att vissa frågor särbehandlas på ett negativt sätt i forumet. (Jag har för övrigt fortfarande inte fått något exempel på något som du inte får diskutera på forumet).

Skälet till att vi går till sådana längder för att svara er är helt enkelt för att ni går till sådana längder för att komma med anklagelser om forumet. Den höga aktiviteten i frågan är pga eran aktivitet, som vi svarar på. Ingenting annat.

Citat:
Lågpannad. Du får förbättra din läsförståelse. Jag tror inte att flashback driver en agenda, det börjar högre upp och ni är bara korkade får som tror att ni är fria.
Jo, för de enda som är fria är de som är styrda av tvångstankar.
Angående dina tidigare anklagelser om att vi gör narr av er när judarna kommer på tal, så är det den här sortens påståenden som ligger till grunden för det. Som man frågar får man svar, som det så bekant heter.
Citera
2018-05-09, 15:36
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Moderatorer har inget behov av att bevisa att jorden är rund, lika lite har vi något behov av att bevisa att världen inte är styrd av en judisk agenda. Det enda vi gör är att motbevisa alla påståenden om att vissa frågor särbehandlas på ett negativt sätt i forumet. (Jag har för övrigt fortfarande inte fått något exempel på något som du inte får diskutera på forumet).

Skälet till att vi går till sådana längder för att svara er är helt enkelt för att ni går till sådana längder för att komma med anklagelser om forumet. Den höga aktiviteten i frågan är pga eran aktivitet, som vi svarar på. Ingenting annat.

Jo, för de enda som är fria är de som är styrda av tvångstankar.
Angående dina tidigare anklagelser om att vi gör narr av er när judarna kommer på tal, så är det den här sortens påståenden som ligger till grunden för det. Som man frågar får man svar, som det så bekant heter.

Jag tror inte vi kommer någon vart. Någon av oss.

Vad sägs om att låta folk tänka själva, istället för att gå efter det de lärt sig och så får väl alla som läser bilda sig en egen uppfattning om vad flashback är och om det finns en agenda för forumet. Återigen så säger jag att ni moderatorer är mellanchefer på ett företag där ni inte vet vad som sägs i ledningen. Där har vi grundtesen till påståenden om att flashback är en del av judarnas media-imperium. Att judar äger media och vill äga mer får väl ses som en konspirationsteori tills man kollar t.ex på denna video och det finns MASSVIS med liknande och det är bara fakta. Topparna är judar. https://youtu.be/2sPTFdE8QZw
Senast redigerad av Lilabanan 2018-05-09 kl. 15:38.
Citera
2018-05-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Då är det ju bra att jag inte är motsägelsefull då. Faktum kvarstår att vi inte kan visa på frånvaron av någonting utan att det är den som påstår att ett visst förhållande finns som ska visa det. Om man inte på något sätt kan visa det så har man antagligen fel, även om man saknar den insikten själv.

Det kan ju faktiskt lika väl vara du som utnyttjas av judelobbyn som en false flag-operation för att förlöjlliga "antisemiterna". Utan att du märker det förstås. Men styrd är du. Bara ett verktyg.

Nej, jag påpekar bara att ditt krav på bevis under sådant regelverk ej håller.. återkom i ett vanligt rättsväsende för det här är nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in