Citat:
Ursprungligen postat av
Siegestor
Det är inget som jag känner till men jag tillhör inte dessa.
Jag vill att judarnas trams ska vara förevigat på flashback så att alla vet hur ruttna de är innerst inne.
Men som jag skrev, precis som de flesta så går flashback judarnas ärenden.
Vi måste belysa problemen i samhället och det är judarna som är problemen och står bakom allt ont.
Nej, det är inte riktat mot dig personligen. Och det är troligen heller inte samma användare som gnäller på att vi skapade forumet och som sedan gnäller på att vi nu stänger forumet. Det är bara det att ALLT vi gör som har någonting som helst med judar, judekritik, Israel, Sionism etc automatiskt leder till att NÅGON börjar klaga på att vi går judarnas ärenden och är styrda av judarna.
Min slutsats är att judarna uppenbarligen inte har någon världsplan utan istället är villrådiga och ändrar sig hela tiden om vad det är de vill och hur det ska genomföras.
Någon annan förklaring finns inte. Annat än att det helt enkelt inte är judarna som bestämmer allt utan det som sker, sker av andra anledningar än för att den globala judemaffian har en särskild agenda för hur ofta man får gå på toaletten.