2018-05-02, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jecke
Just det där är ett oerhört intressant argument och som visar på problemen i debatten.
När forumet för Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden? skapades så skreks det om att det bara handlade om att kunna censurera kritiken mot judar genom att låsa in allt i ett stolle-forum. När Antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden? sedan lades ner med kommentaren att man kan ta de diskussionerna på andra ställen, så skriks det om censur för att man stänger ner ett forum som är specifikt inriktat på kritik mot judarna.

Det är inget som jag känner till men jag tillhör inte dessa.
Jag vill att judarnas trams ska vara förevigat på flashback så att alla vet hur ruttna de är innerst inne.
Men som jag skrev, precis som de flesta så går flashback judarnas ärenden.

Vi måste belysa problemen i samhället och det är judarna som är problemen och står bakom allt ont.
Citera
2018-05-02, 22:23
Moderator
Jeckes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Jag vill att judarnas trams ska vara förevigat på flashback så att alla vet hur ruttna de är innerst inne.

Vi måste belysa problemen i samhället och det är judarna som är problemen och står bakom allt ont.
Nej, det är inte riktat mot dig personligen. Och det är troligen heller inte samma användare som gnäller på att vi skapade forumet och som sedan gnäller på att vi nu stänger forumet. Det är bara det att ALLT vi gör som har någonting som helst med judar, judekritik, Israel, Sionism etc automatiskt leder till att NÅGON börjar klaga på att vi går judarnas ärenden och är styrda av judarna.

Min slutsats är att judarna uppenbarligen inte har någon världsplan utan istället är villrådiga och ändrar sig hela tiden om vad det är de vill och hur det ska genomföras.
Någon annan förklaring finns inte. Annat än att det helt enkelt inte är judarna som bestämmer allt utan det som sker, sker av andra anledningar än för att den globala judemaffian har en särskild agenda för hur ofta man får gå på toaletten.
Citera
2018-05-02, 23:36
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor

Du tror inte din objektivitet felar lite baserat på det fetade?
Citera
2018-05-03, 00:07
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Jag tycker det är ett jävla tjat om "judarna" i varenda tråd vare sig det har med topic att göra eller inte.

Sedan så tycker förstås de som ser "den stora judekonspirationen" som något som styr varenda sak i samhället att det alltid är det viktigaste att diskutera även om tråden handlar om potatisodling.
Varför bry sig om att odla potatis när NWO ändå kommer sno skörden typ.

Visst kan små minoriteter visa sig ha rätt men man får ju ändå fatta att så länge man är en liten minoritet så kan man inte diskutera utifrån att ens egen uppfattning är en etablerad sanning för majoriteten. Det blir bara jävligt störande.

Du får väl tänka på oss andra som grisar och betänka talesättet:

"It's like teaching a pig to sing. It's a waste of time and it annoys the pig."
Citera
2018-05-03, 09:23
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Således är det inte speciellt uppenbart då moderatorerna inte kan bannlysa godtyckligt eftersom de inte har de tekniska möjligheterna till det.

admin4

Väldigt uppenbart de facto så vad yrar du om? Helt brutalt ologisk slutsats du kommer till. Är det nu som så och det är ju som så att samtliga ja 100% av alla mods någonsin är debunkertroll så spelar det ju ingen som helst roll vad man påstår att kedjan slutar för så fort kedjan har börjat med mod 1 så kommer den aldrig att brytas eftersom igen 100% av alla mods någonsin på detta forum är debunkertroll och eftersom flashback agenda då uppenbarligen är att bara anställa debunkertroll kan du sen inte komma och påstå att dom som har sett till att denna 100% vs 0% orättvisa har uppstått skulle vara dom som är ärliga.

Det finns bara en enda sak för ett att göra om ni vill ha någon som helst trovärdighet i frågan och det är att kicka dom inkompetenta debunkertrollen och se till att foliehattar kommer dit för innan dess så kvarstår faktum trots allt att er agenda är att anställa enbart 100% debunkertroll och det kan du aldrig förneka så fler goddag yxskaft svar från dig är ju icke nödvändigt här.
Citera
2018-05-05, 12:28
Medlem
Bahrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du tror inte din objektivitet felar lite baserat på det fetade?

Jag fattar inte varför det e ok att objektiviteten felar när det handlar om andra saker än judar? Ta mussarna, det ju ok o säga att mussar har nån agenda att ta över Europa o våldta svenskar, men det e fel o säga sånt om judar.
Men om det skulle vara så då,att det en dag avslöjas att tex 2 admin o 6 mods e judar, hur skulle du göra? Grejen med ett sådant bevismaterial e ju att FB har tagit alla användare i gisslan. Om nån avslöjar nåt sånt kommer ju fb vidta åtgärder, så det e därför lite fuckedup att söka bevis här.
Men jag ser det inte som nåt omöjligt att 2 mods eller fler skulle kunna ha dubbla svenne o israel pass i fickan.jag fattar inte varför ni tror att det skulle va omöjligt.
Citera
2018-05-05, 14:15
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahram
Ta mussarna, det ju ok o säga att mussar har nån agenda att ta över Europa o våldta svenskar

Inte då, jag rapporterar alla sådana inlägg som 0.03 såvida de inte postas i Konspirationsforumet.

Citat:
Men om det skulle vara så då,att det en dag avslöjas att tex 2 admin o 6 mods e judar, hur skulle du göra?

Samma sak som jag skulle göra om det framkommer att en moderator tillhör Livets Ord eller är en Scientolog: Sätta mig ned och acceptera att mångfald faktiskt förekommer.

Att du ser "judendom i sig" som ett graverande bevis för någonting, gör att du tillhör Konspirationsforumet.
Citera
2018-05-05, 14:40
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Väldigt uppenbart de facto så vad yrar du om?

Vadå uppenbart de facto? Det går inte att göra helt enkelt, så vad yrar du om.

Lär dig först hur en eventuell bannlysning går till innan du yttrar dig.

Låter som om du ifrågasätter tekniken bakom forumet som en ren konspiration i sin helhet. Du tror inte att info om något sådant någon gång skulle hintats om från några hundratal moderatorer i så fall?
Citera
2018-05-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Låter som om du ifrågasätter tekniken bakom forumet som en ren konspiration i sin helhet. Du tror inte att info om något sådant någon gång skulle hintats om från några hundratal moderatorer i så fall?
Varför skulle inte det kunna vara en konspiration..

hur ett sådant forum kan drivas? De känner varandra, sedan många år tillbaka högre upp på hierarkin. Vissa moderatorer kan ha vissa typer av info, det är jag säker på.
Citera
2018-05-05, 15:35
Medlem
najass avatar
Citat:
Jag fattar inte varför det e ok att objektiviteten felar när det handlar om andra saker än judar? Ta mussarna, det ju ok o säga att mussar har nån agenda att ta över Europa o våldta svenskar, men det e fel o säga sånt om judar.
Men om det skulle vara så då,att det en dag avslöjas att tex 2 admin o 6 mods e judar, hur skulle du göra? Grejen med ett sådant bevismaterial e ju att FB har tagit alla användare i gisslan. Om nån avslöjar nåt sånt kommer ju fb vidta åtgärder, så det e därför lite fuckedup att söka bevis här.
Men jag ser det inte som nåt omöjligt att 2 mods eller fler skulle kunna ha dubbla svenne o israel pass i fickan.jag fattar inte varför ni tror att det skulle va omöjligt.

Klart att ett gäng moderatorer kan vara judar. Admins med för den delen. Det är ju ingen som vet eftersom alla är anonyma inför moderatorer och admins, inklusive moderatorer och admins. Det som talar emot det är möjligen att moderering ju är ideellt arbete utan betalning och eftersom judar är pengakåta snåljåpar är det mindre sannolikt att de skulle arbeta gratis. Dock spelar det så klart ingen roll om ett gäng mods är judar, liksom det inte spelar någon roll om några mods är muslimer, kristna, nazister, SD:are, sossar, moderater eller har annan religiös/ideologisk hemvist. Just eftersom alla är anonyma så är det endast handlandet (dvs modereringen) som spelar någon roll, och där har vi så många inbyggda övervakningssystem av varandra som möjligt (när det gäller moderatorer) och så många möjligheter att klaga på, och diskutera, modereringen som möjligt (när det gäller FB:are i stort).
Senast redigerad av najas 2018-05-05 kl. 15:37.
Citera
2018-05-05, 15:47
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5

hur ett sådant forum kan drivas? De känner varandra, sedan många år tillbaka högre upp på hierarkin. Vissa moderatorer kan ha vissa typer av info, det är jag säker på.

Konspriationsteoretiker är oftast säkra på sin sak. Mycket säkra till och med, och dessutom helt utan anedning.

Det är mycket möjligt att de som är högt upp i hierarkin känner varandra, absolut. Det vore nästan konstigt om de inte gjorde det. Det intressanta är väl hur detta faktum skulle göra så att modereringen styrs enligt en judisk agenda, eller hur en judisk agenda skulle implementeras till de drygt 100 moderatorerna som genomför 100 % av alla moderering?
Citera
2018-05-05, 15:51
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5

Jag tänker mest på att det finns typ lika många användare som tidigare varit moderatorer, men inte längre är det, som de som är moderatofer idag.

Du menar på fullt allvar att dessa inte med ett ljud skulle undslippa något som skulle peka på detta? Det faller ju på sin egen orimlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in