2018-05-09, 16:32
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Nej, jag påpekar bara att ditt krav på bevis under sådant regelverk ej håller.. återkom i ett vanligt rättsväsende för det här är nätet.
Ok, så du är alltså en del av en judestyrd false-flagoperation avsedd att förlöjliga antisemiterna på Flashback?
Citera
2018-05-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Ok, så du är alltså en del av en judestyrd false-flagoperation avsedd att förlöjliga antisemiterna på Flashback?
Nej det är jag inte..frågan är varför du invänder mot min onvändning och inte trolltestet..

Men jag tror att en media kan många parter ha intresse av
Citera
2018-05-09, 16:44
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Nej det är jag inte..frågan är varför du invänder mot min onvändning och inte trolltestet..

Men jag tror att en media kan många parter ha intresse av
Det blir ju mer och mer uppenbart. Vi har ju massvis av exempel på hur judar försöker sig på sådana trick, och att du förnekar det bevisar ju bara hur väl det fungerar. Du är en omedveten false flag-operation tillsammans med dina likasinnade i denna tråden. Bara för att vi inte ska kunna ta de riktiga varningssignalerna på allvar. Ni driver alltså omedvetet en judisk agenda på forumet! Det förklarar ju ett och ett annat.
Citera
2018-05-09, 17:57
Medlem
Citat:
Det blir ju mer och mer uppenbart. Vi har ju massvis av exempel på hur judar försöker sig på sådana trick, och att du förnekar det bevisar ju bara hur väl det fungerar. Du är en omedveten false flag-operation tillsammans med dina likasinnade i denna tråden. Bara för att vi inte ska kunna ta de riktiga varningssignalerna på allvar. Ni driver alltså omedvetet en judisk agenda på forumet! Det förklarar ju ett och ett annat.

Jag pratar inte om judar!! Lägg av och tramsa om Judar.. jag pratar om hur informationen på FB värderas och vilka det säljs vidare till???!
Citera
2018-05-09, 18:17
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Jag pratar inte om judar!! Lägg av och tramsa om Judar.. jag pratar om hur informationen på FB värderas och vilka det säljs vidare till???!
Då är du ju i fel tråd eftersom denna tråd handlar just om det:
"Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda? "

Det tycks ju vara så att det är användare som du som driver den agendan, omedvetet. Du är ju en del av den agendan, helt klart. Varför skulle annars så mycket av dina tankar upptas just av den frågan?
Citera
2018-05-10, 00:25
Medlem
Citat:
Då är du ju i fel tråd eftersom denna tråd handlar just om det:
"Är alla mods samt admins judar? Driver flashback en judisk agenda? "

Det tycks ju vara så att det är användare som du som driver den agendan, omedvetet. Du är ju en del av den agendan, helt klart. Varför skulle annars så mycket av dina tankar upptas just av den frågan?

Hör ihop med ämnet! Det är du som inte kan koppla det. Om det finns någon agenda som är sionistiskt så är den styrd och riktad. Hur en sådan styrning uppkommer har att göra med hur information styrs.

Tex
A - skriver om Iran OT i en viss tråd få stå kvar
B - svarar på dessinformationen raderas

Ett ganska vanligt exempel på något som många sett i olika fall.
Detta är sionistiskt riktning, att propagera och tilldela propagandan etiketten ”fakta”.
Om du lyssnar till Netanyahus tal så förstår du hur det fungerar.

Jag misstänker att (FB) har kopplingar till sionister och högerextrema krafter i både Sverige och andra länder. Vad som tyder på det är helt enkelt hur informationen styrs på sidan. Allt annat om bevisning kan man ju inte ta här, men vill bara påpeka att era resonemang inte håller på en riktig rättegång.
Senast redigerad av IR5 2018-05-10 kl. 00:44.
Citera
2018-05-10, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Varför skulle SÄPO hindra sajtens existens?

För att varje typ av samling är av intresse för underrättelsetjänsten.
En annan anledning är att FB skapar attityder och riktar dessa åt olika håll och inte ansvarar för något alls! Anonymiteten är främst p.g.a. ansvarsfriheten och vad dessa själva kallar ”driva” med olika frågor.
Dessutom är informationen av värde både för reklamvärlden och främmande makter som vill veta mer om Sverige.
Men jag tror att detta med sionister är något som FB plockat på sig!
T.ex. tycker Admin5 om vissa moderatorer som i många avseenden har samma åsikter. Riktningar som pro-israeliska skapas på detta sätt.
Citera
2018-05-10, 01:16
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:
T.ex. tycker Admin5 om vissa moderatorer som i många avseenden har samma åsikter.

Rädd för att du nog måste utveckla ovanstående för att jag ska förstå vad du menar.

admin5
Citera
2018-05-10, 10:30
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Hör ihop med ämnet! Det är du som inte kan koppla det. Om det finns någon agenda som är sionistiskt så är den styrd och riktad. Hur en sådan styrning uppkommer har att göra med hur information styrs.

Tex
A - skriver om Iran OT i en viss tråd få stå kvar
B - svarar på dessinformationen raderas

Ett ganska vanligt exempel på något som många sett i olika fall.
Detta är sionistiskt riktning, att propagera och tilldela propagandan etiketten ”fakta”.
Om du lyssnar till Netanyahus tal så förstår du hur det fungerar.

Jag misstänker att (FB) har kopplingar till sionister och högerextrema krafter i både Sverige och andra länder. Vad som tyder på det är helt enkelt hur informationen styrs på sidan. Allt annat om bevisning kan man ju inte ta här, men vill bara påpeka att era resonemang inte håller på en riktig rättegång.
Och nu försöker du få oss att lyssna på tal av Netanyahu, samt påstår att högerextrema krafter (som sägs vara överrepresenterade på forumet) är lierade med judarna. Det är ju oerhörda bevis för att du är en del av en judisk påverkansoperation. Och du påstår att det är du som sitter med "fakta" eftersom du har bevisning, och att tilldela propaganda etiketten fakta är en sionistisk riktning.

Nej min vän, nu är du avslöjad tillsammans med de andra i denna tråden. Det är ni som är den judiska påverkan som på detta sätt försöker styra hur forumet fungerar. Antingen gör ni det omedvetet eller påstår att ni gör det. Bevisen bara haglar.

Men så fungerar det inte, vi låter oss inte påverkas av er judiska agenda, hur mycket ni än försöker. Ni är avslöjade!
Citera
2018-05-10, 10:58
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Men så fungerar det inte, vi låter oss inte påverkas av er judiska agenda, hur mycket ni än försöker. Ni är avslöjade!

Har vi gått full circle nu? Ni är påverkade, annars hade trippelparanteserna i granntråden inte varit ett så stort problem som den tråden antyder.
Citera
2018-05-10, 12:35
Medlem
Citat:
Och nu försöker du få oss att lyssna på tal av Netanyahu, samt påstår att högerextrema krafter (som sägs vara överrepresenterade på forumet) är lierade med judarna. Det är ju oerhörda bevis för att du är en del av en judisk påverkansoperation. Och du påstår att det är du som sitter med "fakta" eftersom du har bevisning, och att tilldela propaganda etiketten fakta är en sionistisk riktning.

Nej min vän, nu är du avslöjad tillsammans med de andra i denna tråden. Det är ni som är den judiska påverkan som på detta sätt försöker styra hur forumet fungerar. Antingen gör ni det omedvetet eller påstår att ni gör det. Bevisen bara haglar.

Vad jag försöker tala om för er är just beteendet på internet som liknar sionisten Netanyahus sätt att hantera kritik. Genom retoriska grepp och upp och nedvända definitioner söker ni rättfärdiganden för riktningen här på forumet som om det vore neutralt.
Eftersom forum är platser där ord och diskussioner står i fokus, och att användare inte har andra bevismaterial att åberopa, så är det enda beviset på att forumet har en sionistisk riktning.

För din information;
Sionism-Högerextremism-Wahhabism
är en triangel som lever i symbios med varandra. Det är därför era libertariana moderatorer i all politisk diskussion oftast är pro-israeliska.

Samma sak kan man konstatera i fallet Assad och Syrien-frågan, där era moderatorer var pro-wahhabiter stödjade anti-Assad verksamheten under oroligheternas början.

Samma retorik används i inrikes-frågor, SD sympatier. Vad många menar med judiska agendan eller korrektare sagt sionistiska agendan, är just hur triangeln samverkar på forumets olika delar.
Den här typen av stigmatiseringar som sker på formuet där realiteten åsidosätts och människors idealistiska tangentbordskrig med utgångspunkten i samma triangel blir av intresse, är både bevis på hur forumets ledning stödjer riktningen och hur dessa motbilder skapar skräck för att människor ska nöja sig och upprätthålla/acceptera samma maktstrukturer.
Citera
2018-05-10, 12:39
Bannlyst
Det vore kanske enklare, om admins och mods berättade, vilken tro dom har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in