Citat:
Ursprungligen postat av
Knasen2k
Su57 blev ett stort fiasko för ryssarna. Projektet är att betraktas som dött. Dom skulle ha 50+ plan operativa 2020. Nu blir det hela 12 plan tills år 2027. Motorn som behövs är inte klar på långa vägar. Skulle inte bli förvånad om en olastad gripen har mindre radarmålyta än su57. Indierna backade ur projektet bla för att planet inte höll måttet. Ryssarna har inte stålarna att färdigställa planet. De har inte tekniken att föra planet lika bra som västs motsvarigheter. Och du ditt pucko tror att ryssarna ska lyckas trolla fram ännu mer pengar till att bygga ett ännu mer avancerat stridsflyg?
Lugn nu ditt klappmongo, tycker du själv att du låter seriös när du snackar på det viset? Du behöver inte göra din autism så tydlig för alla. Jag har inte sagt ett skit om deras ekonomi, bara konstaterar att det sägs att det är i utveckling, även att de har ett plan som kommer tas i tjänst vilket du håller med mig om, och det har ju redan flugit
ett antal gånger i Syrien i testsyfte. Vad jag kan läsa mig till så verkar allt vara på g för att tas i tjänst 2019, som jag sade. Hur kapabelt planet ifråga är var inget som lyftes, inte heller hur många som skulle köpas in, även om jag håller med om att det lär bli färre efter Indien drog sig ur.
Skit gärna ner dig fler gånger så fort du får en möjlighet att posta, det visar bara på hur tragisk du är som människa. SAD!