Citat:
Ursprungligen postat av krokodil
Nej, för du är en djävla mupp.
Det jag skrev var att USA nu har beställt fler F-22 än man tidigare planerat - vilket inte är fel därför att man så sent som 2006 planerat beställa 183 st flygplan.
Du ska vara jävligt försiktig med hur du använder planera + beställa, utifrån de du nyss skrivit kan jag, även bestyrka men inlägg skrivna av dig, att du är helt ute och gojjar. Notera alltså ordet "planera" i din mening. Man har från början planerat 750st plan och det antalat har sjunkit till dagens 187 beställda. Det har vi kommit fram till tillsammans.
Antal stridsflygplan USA beställt kontra tidigare planerat = 187 plan av 750
Slutsats: Du har fel
Citat:
Däremot vill en del istället minska antalet F-35 och köpa fler F-22 ( där man redan nu ligger +4 över ursprungliga planerade antalet , pga mer tillförda pengar).
Haha! Det var jag som startade diskussionen, jag vet väl mer än dig vad "huvudämnet" i vår är. Ditt inlägg ovan startade det hel och NOTERA vad du skrivit där, t.o.m. enligt dig själv så HAR DU FEL. Det var det inlägget jag syftade på att attackera och jag var mycket korrekt i mitt påstående
Ursprungligt
planerade flygplan = INTE 187
Ursprungligt
planerade flygplan = 750
Slutsats = Du har fel
Allt annat vi har diskuterat hör inte till ämnet, för isåfall har vi diskuterat två olika saker (jag diskuterat min sak, medans du försökt hitta en utväg som du alltid gör när du inser att valen man gjort inte gynnar USA/Israel).
Det är ditt inlägg som närmast ovan är citerat som jag attackerat och drog upp för diskussion, INGET ANNAT. Det är bara att inse att du har fel. Vill du så kan jag citera lite inlägg du har skrivit själv och bestyrka att du har fel med hjälp av dessa.
Citat:
Du hamnade i en situation med jobbiga frågor från min sida
Oh please, dina argument är byggda på inhopp från andra som påpekat en liten marginallitet (beställa/planera). Du har inte alls varit svår att kontra, däremot väldigt bra på att försöka smita undan då du förnekar fakta. Men det spelar ingen roll eftersom att du nu vet att diskussionen handlar om
planerade flygplan , det startade det hela och lite längre upp i mitt inlägg har du bevis på att du har fel
Det har alltid handlat om
planerade flygplan och inget annat, jag gjorde tyvärr inte stor skillnad på beställa/planera och det var därför diskussionen for iväg som den gjorde.
Ska bli intressant att se vilken skitsnack du svarar på det här med. Och ska du svara på något så svara på hela inlägget, gör det på ett bra sätt och bestyrk allt (något du inte lyckats med hitills). Känner du att du inte riktigt fattar det jag skrivit så läs om (Verkar vara problem för dig, då jag får upprepa saker ett antal gånger. Börjar bli tröttsamt).
Sluta skriva i den här tråden så glömmer vi allt. Men du har fel, tidigare du inser det desto bättre. Du kan mer än gärna skriva att du i, inlägget som startade allt, skrev fel och att du kanske menade beställa. Då är vi överens och du slipper skam (jag ger dig en gratis utväg). I annat fall så har du som tidigare flera gånger nämnt; Fel