2023-08-05, 23:17
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Ta nu inte i frn trna. Behver inte dina handbcker fr att lyckas, terigen ger du ett nybrjar-intryck. Patetiskt uttryck och r
fullt njd utan sekten.
Varfr skulle jag oroa mig fr din utlevnad, med hand-cuffs och alla dina bra bilder ..

..Jag vet att jag fr tycka vad jag vill oavsett vad du anser. Bespara mig de uttalanden.

Hur var det med Flashback p sekt-sidan?
Missade du den frgan..du som nu nmnt flera gnger att du varit dr sedan -06..d har det inte undgtt dig att flera med sjlvskadebeteende tar sig in p DS. Eller du har inte sett alla som definitivt inte br vara drinne med sin psykiska ohlsa?

Diss!

Absolut finns det folk med sjlvskadebeteenden p ds. Finns ocks mngder med frvare som letar ltta offer. Gissar att det finns p alla sidor idag. Lr inte vara ngot unikt fr ds.

Min profilbild hr har ingen koppling till min DS-profil. ven fast jag iofs har kvar handfngslen fortfarande d dom r frn min tid som OV och r tryckta med "tillhr polisen".

Hur r det med flashback p ds menar du? Att folk hellre hnger hr n p ds? Det r vl roligt fr dom som gr det? Tror inte DS missar ngra strre guldkorn som hnger hr.
Citera
2023-08-05, 23:22
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Absolut finns det folk med sjlvskadebeteenden p ds. Finns ocks mngder med frvare som letar ltta offer. Gissar att det finns p alla sidor idag. Lr inte vara ngot unikt fr ds.

Min profilbild hr har ingen koppling till min DS-profil. ven fast jag iofs har kvar handfngslen fortfarande d dom r frn min tid som OV och r tryckta med "tillhr polisen".

Hur r det med flashback p ds menar du? Att folk hellre hnger hr n p ds? Det r vl roligt fr dom som gr det? Tror inte DS missar ngra strre guldkorn som hnger hr.

Vad menar du med guldkorn du som r s erfaren? Mnga p Darksekt hngde p flera sidor s det r inte begrnsats att enbart vara dr.

Vad jag menar r att man tidigare kunde skriva om man hade ngra intressen i sin sk profil eller var med i ngon frening/gemenskap.
Vgar ngon skriva Flashback dr?

r detta tillrckligt tydligt? I annat fall fr du lsa i handboken.

Det r en legitim sida fr streckkods-tjejerna att vara p DS. Inte alls samma det du gissar finns p alla sidor.
Senast redigerad av Lilett 2023-08-05 kl. 23:27.
Citera
2023-08-05, 23:34
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Vad menar du med guldkorn du som r s erfaren? Mnga p Darksekt hngde p flera sidor s det r inte begrnsats att enbart vara dr.

Vad jag menar r att man tidigare kunde skriva om man hade ngra intressen i sin sk profil eller var med i ngon frening/gemenskap.

Det r en legitim sida fr streckkods-tjejerna att vara p DS. Inte alls samma det du gissar finns p alla sidor.
Varfr skulle man inte vga skriva att man hnger p Flashback menar du?
Det r ju inte som att flashback bara bestr av nazistpedofilvldtktsmn eller hur?
Sedan kan det ju vara s att det finns roligare saker att skriva n att man r intresserad av flashback. Kanske inget folk samlas kring? Men du kan ju alltid starta ett ntverk "vi som gillar flashback" s lr skert ngra bli medlemmar.

Med guldkorn menar jag folk som sitter hr och gnller ver att dom inte fick napp p ds. Eller att tjejen dom trnade efter bad dom dra. Med andra ord alla som r bittra ver att ds inte fungerar fr just deras nskeml.
Citera
2023-08-05, 23:43
Medlem
Liletts avatar
r gnllspikarna guldkornen? Du uttrycker dig luddigt.

Visst, hade jag hngt kvar p gamla DS, numera mainstream, kunde jag startat ett sdant ntverk. David och hans gelikar hade vl inte haft ngra invndningar? Kolla i handboken..

Har fr vrigt flera trevliga vnner frn Darksekt, men ingen har uttryckt sig som du gr.
Vi fr ju tycka vad vi vill eller hur det var.

Citat:
Varfr skulle man inte vga skriva att man hnger p Flashback menar du?
Det r ju inte som att flashback bara bestr av nazistpedofilvldtktsmn eller hur?
Sedan kan det ju vara s att det finns roligare saker att skriva n att man r intresserad av flashback. Kanske inget folk samlas kring? Men du kan ju alltid starta ett ntverk "vi som gillar flashback" s lr skert ngra bli medlemmar.

Med guldkorn menar jag folk som sitter hr och gnller ver att dom inte fick napp p ds. Eller att tjejen dom trnade efter bad dom dra. Med andra ord alla som r bittra ver att ds inte fungerar fr just deras nskeml.
Senast redigerad av Lilett 2023-08-05 kl. 23:47.
Citera
2023-08-05, 23:53
Medlem
Dennos avatar
Citat:
r gnllspikarna guldkornen? Du uttrycker dig luddigt.

Visst, hade jag hngt kvar p gamla DS, numera mainstream, kunde jag startat ett sdant ntverk. David och hans gelikar hade vl inte haft ngra invndningar? Kolla i handboken..

Har fr vrigt flera trevliga vnner frn Darksekt, men ingen har uttryckt sig som du gr.
Vi fr ju tycka vad vi vill eller hur det var.
Ja jag har ocks samlat p mig en del vnner under ren. Men slr man ut det s r det kanske 10 personer man verkligen fastnat fr. Resten r folk man kan acceptera men troligen inte umgs med mer ingende.

David hade garanterat inte haft ngot emot ett sdant ntverk idag heller. Flashback r knappast speciellt laddat.

Ja gnllspikarna r "guldkornen" som ds lr klara sig utan. Andelen folk, fretrdesvis mn som lmnar ds krnkta r nog inte obetydande. Fr inte "dominanta" mn det dom anser sig ha rtt till brukar det sluta med att dom sitter och gnller. Utan att se sina egna brister.
Citera
2023-08-06, 15:03
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Bra bilder r alltid bra bilder. Ett galleri fyllt med smrja r ju totalt ointressant.
Fr egen del frsker jag alltid lgga upp bra bilder av det jag gr.
ven om jag p inget stt r en fotograf.

Jag skulle sga att alla har en plats p ds. Det r s stort att om nybrjare inte hade ngon plats hade det nog dtt fr lngesedan.

Finns det en elit? P stt och vis finns det vl det. Men det r sm ringar i ett stort hav. Oftast anses dom som r ute p trffar osv f sina sikter att vga tyngre bland massan. Just fr att dom inte r en anonym profil som ingen knner. Som i alla sammanhang gller det att gra sig ett namn. Det kan man gra p flera stt.

Jo men jag tror faktiskt due inne p rtt mycket dr. Jag knde personligen att jag behvde en reset. Nr jag brjade var jag intresserad av tjejer och nu killar men det kndes dom jag vikt ut mig fr mycket vilket mest blev intressant fr killar. Jag r NB och vill fortf ha ganska lttkldda bilder, men liksom ocks f med den dr bdsm-psykologin. Att f med en knsla av vrdighet och 'jag knullar inte vemsomhelst' s det ser lite mer dominant ut.
Citera
2023-08-06, 18:25
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Nej ** frst intresserad av killar och nu intresserad av tjejer ska det va!

Men ja, det kndes som det helt enkelt blev stressande att va med. Uppmrksamhet frn killar fr man vl rkna med som sexig NB men.... Vill hellre ha ett ftal riktigt bra bilder, s ska frska ta ngra sna och ta en god paus.
Citera
2023-08-07, 00:22
Medlem
Dingleberryssons avatar
Frskte registrera ett konto efter ha lst den hr trden, men r avstngt fr ny medlemmar. Kanske klokt att markera mot alla HBTQ under Pride men oss andra d?

Mrkte ven att om man frskte registera sig igr s r anvndarnamnet sedan upptaget ven fast man inte lyckades skapa ett konto, fr senare bruk.

Stmmer det att sidan r programmerad av ngon lderidiot med 3 i IQ som kallar sig David eller vad r aktuell status dr?

Tror diss r bra status p sidan.
Citera
2023-08-07, 01:02
Medlem
1754s avatar
Citat:

Vad r "streckkods-tjejerna" fr ntt?
Citera
2023-08-07, 02:44
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Du r vl fortfarande permbannad p ds eller?
Eller hur var det?

ingen aning

Bryr mig inte

🤷‍♀️

Finns ven andra vgar,

Skall bli spnnande nr Anjo granska d.S i framtiden
Citera
2023-08-07, 02:49
Medlem
tigertompas avatar
Och att jag inte sprrad p fb

Det sger vl allt hur klimatet r/var p d.s

De r ju bara kolla upp en knd Mods egna namn p d.S s kan man ganska ltt att genomskda hans politiska stllning, yttrandefrihet verkwr ju inte st s hgt p agendan imho
Citera
2023-08-07, 03:08
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ja jag har ocks samlat p mig en del vnner under ren. Men slr man ut det s r det kanske 10 personer man verkligen fastnat fr. Resten r folk man kan acceptera men troligen inte umgs med mer ingende.

David hade garanterat inte haft ngot emot ett sdant ntverk idag heller. Flashback r knappast speciellt laddat.

Ja gnllspikarna r "guldkornen" som ds lr klara sig utan. Andelen folk, fretrdesvis mn som lmnar ds krnkta r nog inte obetydande. Fr inte "dominanta" mn det dom anser sig ha rtt till brukar det sluta med att dom sitter och gnller. Utan att se sina egna brister.

S drfr folk gick in och letade upp,mig som person i verkliga livet och skickade hot. Nr de frstod att jag hngde p bgge sidorna eller en domina som hittade mig frgade hur de kom sig jag hade ifrgasatt tv andra dominor beteende p d.S och i irl

Men ja de r vl fel p mina brister som man, gr mig till offer r narcissist m,m fr jag aldrig fick det jag ville ha. Min konklusion r att de finns mer vanilj kvinnor som r mer dominanta n mnga p d.s

Jag skit i festerna nr jag sjlv frstod att jag brjar f sjlvskadebeteende genom att sl min hand p en spegel Sen fann jag typ snack 24 och dr har jag trffat en del kvinnor genom ren som har varit dominanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in