2023-08-05, 23:17
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Ta nu inte i från tårna. Behöver inte dina handböcker för att ”lyckas”, återigen ger du ett nybörjar-intryck. Patetiskt uttryck och är
fullt nöjd utan sekten.
Varför skulle jag oroa mig för din utlevnad, med hand-cuffs och alla dina ”bra bilder” ..

..Jag vet att jag får tycka vad jag vill oavsett vad du ”anser”. Bespara mig de uttalanden.

Hur var det med Flashback på sekt-sidan?
Missade du den frågan..du som nu nämnt flera gånger att du varit där sedan -06..då har det inte undgått dig att flera med självskadebeteende tar sig in på DS. Eller du har inte sett alla som definitivt inte bör vara därinne med sin psykiska ohälsa?

Diss!

Absolut finns det folk med självskadebeteenden på ds. Finns också mängder med förövare som letar lätta offer. Gissar att det finns på alla sidor idag. Lär inte vara något unikt för ds.

Min profilbild här har ingen koppling till min DS-profil. Även fast jag iofs har kvar handfängslen fortfarande då dom är från min tid som OV och är tryckta med "tillhör polisen".

Hur är det med flashback på ds menar du? Att folk hellre hänger här än på ds? Det är väl roligt för dom som gör det? Tror inte DS missar några större guldkorn som hänger här.
Citera
2023-08-05, 23:22
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Absolut finns det folk med självskadebeteenden på ds. Finns också mängder med förövare som letar lätta offer. Gissar att det finns på alla sidor idag. Lär inte vara något unikt för ds.

Min profilbild här har ingen koppling till min DS-profil. Även fast jag iofs har kvar handfängslen fortfarande då dom är från min tid som OV och är tryckta med "tillhör polisen".

Hur är det med flashback på ds menar du? Att folk hellre hänger här än på ds? Det är väl roligt för dom som gör det? Tror inte DS missar några större guldkorn som hänger här.

Vad menar du med guldkorn du som är så ”erfaren”? Många på Darksekt hängde på flera sidor så det är inte begränsats att enbart vara där.

Vad jag menar är att man tidigare kunde skriva om man hade några intressen i sin sk profil eller var med i någon förening/gemenskap.
”Vågar” någon skriva Flashback där?

Är detta tillräckligt tydligt? I annat fall får du läsa i ”handboken”.

Det är en legitim sida för streckkods-tjejerna att vara på DS. Inte alls samma det du gissar finns på alla sidor.
Senast redigerad av Lilett 2023-08-05 kl. 23:27.
Citera
2023-08-05, 23:34
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Vad menar du med guldkorn du som är så ”erfaren”? Många på Darksekt hängde på flera sidor så det är inte begränsats att enbart vara där.

Vad jag menar är att man tidigare kunde skriva om man hade några intressen i sin sk profil eller var med i någon förening/gemenskap.

Det är en legitim sida för streckkods-tjejerna att vara på DS. Inte alls samma det du gissar finns på alla sidor.
Varför skulle man inte våga skriva att man hänger på Flashback menar du?
Det är ju inte som att flashback bara består av nazistpedofilvåldtäktsmän eller hur?
Sedan kan det ju vara så att det finns roligare saker att skriva än att man är intresserad av flashback. Kanske inget folk samlas kring? Men du kan ju alltid starta ett nätverk "vi som gillar flashback" så lär säkert några bli medlemmar.

Med guldkorn menar jag folk som sitter här och gnäller över att dom inte fick napp på ds. Eller att tjejen dom trånade efter bad dom dra. Med andra ord alla som är bittra över att ds inte fungerar för just deras önskemål.
Citera
2023-08-05, 23:43
Medlem
Liletts avatar
Är gnällspikarna guldkornen? Du uttrycker dig luddigt.

Visst, hade jag hängt kvar på gamla DS, numera mainstream, kunde jag startat ett sådant nätverk. David och hans gelikar hade väl inte haft några invändningar? Kolla i handboken..

Har för övrigt flera trevliga vänner från Darksekt, men ingen har uttryckt sig som du gör.
Vi får ju tycka vad vi vill eller hur det var.

Citat:
Varför skulle man inte våga skriva att man hänger på Flashback menar du?
Det är ju inte som att flashback bara består av nazistpedofilvåldtäktsmän eller hur?
Sedan kan det ju vara så att det finns roligare saker att skriva än att man är intresserad av flashback. Kanske inget folk samlas kring? Men du kan ju alltid starta ett nätverk "vi som gillar flashback" så lär säkert några bli medlemmar.

Med guldkorn menar jag folk som sitter här och gnäller över att dom inte fick napp på ds. Eller att tjejen dom trånade efter bad dom dra. Med andra ord alla som är bittra över att ds inte fungerar för just deras önskemål.
Senast redigerad av Lilett 2023-08-05 kl. 23:47.
Citera
2023-08-05, 23:53
Medlem
Dennos avatar
Citat:
Är gnällspikarna guldkornen? Du uttrycker dig luddigt.

Visst, hade jag hängt kvar på gamla DS, numera mainstream, kunde jag startat ett sådant nätverk. David och hans gelikar hade väl inte haft några invändningar? Kolla i handboken..

Har för övrigt flera trevliga vänner från Darksekt, men ingen har uttryckt sig som du gör.
Vi får ju tycka vad vi vill eller hur det var.
Ja jag har också samlat på mig en del vänner under åren. Men slår man ut det så är det kanske 10 personer man verkligen fastnat för. Resten är folk man kan acceptera men troligen inte umgås med mer ingående.

David hade garanterat inte haft något emot ett sådant nätverk idag heller. Flashback är knappast speciellt laddat.

Ja gnällspikarna är "guldkornen" som ds lär klara sig utan. Andelen folk, företrädesvis män som lämnar ds kränkta är nog inte obetydande. Får inte "dominanta" män det dom anser sig ha rätt till brukar det sluta med att dom sitter och gnäller. Utan att se sina egna brister.
Citera
2023-08-06, 15:03
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Bra bilder är alltid bra bilder. Ett galleri fyllt med smörja är ju totalt ointressant.
För egen del försöker jag alltid lägga upp bra bilder av det jag gör.
Även om jag på inget sätt är en fotograf.

Jag skulle säga att alla har en plats på ds. Det är så stort att om nybörjare inte hade någon plats hade det nog dött för längesedan.

Finns det en elit? På sätt och vis finns det väl det. Men det är små ringar i ett stort hav. Oftast anses dom som är ute på träffar osv få sina åsikter att väga tyngre bland massan. Just för att dom inte är en anonym profil som ingen känner. Som i alla sammanhang gäller det att göra sig ett namn. Det kan man göra på flera sätt.

Jo men jag tror faktiskt due inne på rätt mycket där. Jag kände personligen att jag behövde en reset. När jag började var jag intresserad av tjejer och nu killar men det kändes dom jag vikt ut mig för mycket vilket mest blev intressant för killar. Jag är NB och vill fortf ha ganska lättklädda bilder, men liksom också få med den där bdsm-psykologin. Att få med en känsla av värdighet och 'jag knullar inte vemsomhelst' så det ser lite mer dominant ut.
Citera
2023-08-06, 18:25
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Nej ** först intresserad av killar och nu intresserad av tjejer ska det va!

Men ja, det kändes som det helt enkelt blev stressande att va med. Uppmärksamhet från killar får man väl räkna med som sexig NB men.... Vill hellre ha ett fåtal riktigt bra bilder, så ska försöka ta några såna och ta en god paus.
Citera
2023-08-07, 00:22
Medlem
Dingleberryssons avatar
Försökte registrera ett konto efter ha läst den här tråden, men är avstängt för ny medlemmar. Kanske klokt att markera mot alla HBTQ under Pride men oss andra då?

Märkte även att om man försökte registera sig igår så är användarnamnet sedan upptaget även fast man inte lyckades skapa ett konto, för senare bruk.

Stämmer det att sidan är programmerad av någon läderidiot med 3 i IQ som kallar sig David eller vad är aktuell status där?

Tror diss är bra status på sidan.
Citera
2023-08-07, 01:02
Medlem
1754s avatar
Citat:

Vad är "streckkods-tjejerna" för nått?
Citera
2023-08-07, 02:44
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Du är väl fortfarande permbannad på ds eller?
Eller hur var det?

ingen aning

Bryr mig inte

🤷‍♀️

Finns även andra vägar,

Skall bli spännande nör Anjo granska d.S i framtiden
Citera
2023-08-07, 02:49
Medlem
tigertompas avatar
Och att jag inte spärrad på fb

Det säger väl allt hur klimatet är/var på d.s

De är ju bara kolla upp en känd Mods egna namn på d.S så kan man ganska lätt att genomskåda hans politiska ställning, yttrandefrihet verkwr ju inte stå så högt på agendan imho
Citera
2023-08-07, 03:08
Medlem
tigertompas avatar
Citat:
Ja jag har också samlat på mig en del vänner under åren. Men slår man ut det så är det kanske 10 personer man verkligen fastnat för. Resten är folk man kan acceptera men troligen inte umgås med mer ingående.

David hade garanterat inte haft något emot ett sådant nätverk idag heller. Flashback är knappast speciellt laddat.

Ja gnällspikarna är "guldkornen" som ds lär klara sig utan. Andelen folk, företrädesvis män som lämnar ds kränkta är nog inte obetydande. Får inte "dominanta" män det dom anser sig ha rätt till brukar det sluta med att dom sitter och gnäller. Utan att se sina egna brister.

Så därför folk gick in och letade upp,mig som person i verkliga livet och skickade hot. När de förstod att jag hängde på bägge sidorna eller en domina som hittade mig frågade hur de kom sig jag hade ifrågasatt två andra dominor beteende på d.S och i irl

Men ja de är väl fel på mina brister som man, gör mig till offer är narcissist m,m för jag aldrig fick det jag ville ha. Min konklusion är att de finns mer vanilj kvinnor som är mer dominanta än många på d.s

Jag skit i festerna när jag själv förstod att jag börjar få självskadebeteende genom att slå min hand på en spegel Sen fann jag typ snack 24 och där har jag träffat en del kvinnor genom åren som har varit dominanta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in