Citat:
Ursprungligen postat av
Denno
Ja jag har också samlat på mig en del vänner under åren. Men slår man ut det så är det kanske 10 personer man verkligen fastnat för. Resten är folk man kan acceptera men troligen inte umgås med mer ingående.
David hade garanterat inte haft något emot ett sådant nätverk idag heller. Flashback är knappast speciellt laddat.
Ja gnällspikarna är "guldkornen" som ds lär klara sig utan. Andelen folk, företrädesvis män som lämnar ds kränkta är nog inte obetydande. Får inte "dominanta" män det dom anser sig ha rätt till brukar det sluta med att dom sitter och gnäller. Utan att se sina egna brister.
Så därför folk gick in och letade upp,mig som person i verkliga livet och skickade hot. När de förstod att jag hängde på bägge sidorna eller en domina som hittade mig frågade hur de kom sig jag hade ifrågasatt två andra dominor beteende på d.S och i irl
Men ja de är väl fel på mina brister som man, gör mig till offer är narcissist m,m för jag aldrig fick det jag ville ha. Min konklusion är att de finns mer vanilj kvinnor som är mer dominanta än många på d.s
Jag skit i festerna när jag själv förstod att jag börjar få självskadebeteende genom att slå min hand på en spegel Sen fann jag typ snack 24 och där har jag träffat en del kvinnor genom åren som har varit dominanta.