2025-04-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Tack, det var ngra tnkvrda tips dr!

Jag har frsttt att det finns noveller och sdant men har aldrig brytt mig om den aspekten av sidan utan krt mer "rakt p" med meddelanden. Men nr jag lser dina tips s inser jag att det r lite "fel sprk" fr kvinnor och att noveller som du nmner kan vara ett bra stt att skapa intresse.

Jag gillar ju faktiskt att skriva bde sknlitterrt verlag men ocks att anteckna mina sexfantasier s att plita ihop ngon novell p DS skulle vara roligt. Ska definitivt testa det efter att ha lst ngra andra s jag fr lite referensramar att frhlla mig till.

Jag vet ju att DS inte fungerar som dejtingappar eller s men har nog haft en lite fr enkelsprig approach. Tar till mig av dina tips s fr jag terkomma. Tack!
G p events. Trffa folk s du fr lite verifieringar och helst ngra vnner. Kvinnor kollar p snt.
Citera
2025-04-20, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Judendom
Nej, det var att han groomade barn.

Ojd. Kontaktade man polisen s att han inte kunde fortstta med det eller blev man rdda fr att man tillt barn att hnga p Darkside? Frgorna r mnga.
Citera
2025-06-26, 02:33
P Darkside.se eller Diversia.social som det heter nu fr tiden s skapade jag ett konto fr lite mer n 2 veckor sedan och har klickar runt p diverse forum och vriga inlgg om allt mjligt.

De har gjort mnga frndringar p sidan fr att dlja det perverterade och sjuka och vidriga saker detta "community" str fr och vad det handlar om.

Jag knner mig cklad och det gr ont i sjlen att ens tittat in i denna sjukliga perverterade grupp av mnniskor som delar sina olagliga beteenden s ppet och strvar efter att gra det legitimt och accepterat!

S fort ngon har det minsta lilla problem s r det minst 3 personer som sger att det behvs hjlp frn psyk pga trauma och att det r pga pappa morbror eller farbror som sexuellt utnyttjat dem eller att mamman var kontrollerad av en psykopat.

Sger man det minsta lilla som kan anses krnkande eller om man ifrgastter ngon och deras pstenden s blir inlgget/kommentaren anmlt och skitstormen r igng med drev om att man r en cklig "cis-man" och inte frstr ngot fr att man r heterosexuell.

Unga tjejer visar upp sina blslagna kroppar som "pappa" som r 25 r ldre har gett dem fr att de varit *"olydiga" och att de r stolta att vara en godel och "pappas sta dotter" och hur de "avgudar marken han gr p"

Transor tammefan verallt och vuxna sjukligt obesa mn som lskar att vara fastbundna och bli pissade p av "mamma" medans de fr hra hur ckliga och vrdelsa de r som fr pbackning av andra kvinnor och "undergivna" mn.

BDSM Gvle r ett ntverk/forum och det kommer anordnas en picknick i stadsparken fr folk som.. ja jag tror du redan vet vad det r fr sjuka individer som deltar. Anordnaren har skrivit s hr i evenemanget: Jag har valt att anordna barnvnlig picknick i Boulongerskogen eftersom jag har min 10riga son hos mig i stort sett hela sommaren. 4 deltar 22 intresserade, frn Gvle enbart.

Jag har redan ringt soc samt polis men jag garanterar att de inte kommer gra ett skit t saken d det inte finns ngra tydliga bevis att brott kommer ske eller r skadliga fr ngon och alla som medverkar r vuxna och ger sitt samtycke.

Hur kan allt detta ens vara lagligt? Det r en grogrund fr pedofili och utnyttjande av mentalt ostabila mnniskor i behov av vrd och tvngsomhndertagande samt barn!

Jag r s cklad och frbannad!
Senast redigerad av LiteKonstig 2025-06-26 kl. 03:05.
Citera
2025-06-26, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
P Darkside.se eller Diversia.social som det heter nu fr tiden s skapade jag ett konto fr lite mer n 2 veckor sedan och har klickar runt p diverse forum och vriga inlgg om allt mjligt.

De har gjort mnga frndringar p sidan fr att dlja det perverterade och sjuka och vidriga saker detta "community" str fr och vad det handlar om.

Jag knner mig cklad och det gr ont i sjlen att ens tittat in i denna sjukliga perverterade grupp av mnniskor som delar sina olagliga beteenden s ppet och strvar efter att gra det legitimt och accepterat!

S fort ngon har det minsta lilla problem s r det minst 3 personer som sger att det behvs hjlp frn psyk pga trauma och att det r pga pappa morbror eller farbror som sexuellt utnyttjat dem eller att mamman var kontrollerad av en psykopat.

Sger man det minsta lilla som kan anses krnkande eller om man ifrgastter ngon och deras pstenden s blir inlgget/kommentaren anmlt och skitstormen r igng med drev om att man r en cklig "cis-man" och inte frstr ngot fr att man r heterosexuell.

Unga tjejer visar upp sina blslagna kroppar som "pappa" som r 25 r ldre har gett dem fr att de varit *"olydiga" och att de r stolta att vara en godel och "pappas sta dotter" och hur de "avgudar marken han gr p"

Transor tammefan verallt och vuxna sjukligt obesa mn som lskar att vara fastbundna och bli pissade p av "mamma" medans de fr hra hur ckliga och vrdelsa de r som fr pbackning av andra kvinnor och "undergivna" mn.

BDSM Gvle r ett ntverk/forum och det kommer anordnas en picknick i stadsparken fr folk som.. ja jag tror du redan vet vad det r fr sjuka individer som deltar. Anordnaren har skrivit s hr i evenemanget: Jag har valt att anordna barnvnlig picknick i Boulongerskogen eftersom jag har min 10riga son hos mig i stort sett hela sommaren. 4 deltar 22 intresserade, frn Gvle enbart.

Jag har redan ringt soc samt polis men jag garanterar att de inte kommer gra ett skit t saken d det inte finns ngra tydliga bevis att brott kommer ske eller r skadliga fr ngon och alla som medverkar r vuxna och ger sitt samtycke.

Hur kan allt detta ens vara lagligt? Det r en grogrund fr pedofili och utnyttjande av mentalt ostabila mnniskor i behov av vrd och tvngsomhndertagande samt barn!

Jag hnger inte med, varfr r du medlem om du upplever det shr? Det finns ju andra forum som kanske passar dig bttre. Familjeliv osv.
Citera
2025-09-04, 19:18
Medlem
JerryCottons avatar
Det ska visst ha lckts ut en strre mngd bilder frn DS. Undra var man kan hitta dessa?
Citera
2025-09-06, 11:54
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Det ska visst ha lckts ut en strre mngd bilder frn DS. Undra var man kan hitta dessa?
De tofs ner relativt snabbt frn den siten eftersom det kom in massanmlningar. Bilderna var stulna men ffa doxades kvinnor med (anvndar)namn och ort p ett vldigt obehagligt stt. Kunde ltt upplevas som en uppmaning att ska upp dessa kvinnor vilket bara r vedervrdigt beteende.
Citera
2025-09-06, 11:58
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig

Vad fr olagligt beteende syftas?

Visst jag r inte ett fan av barnvnliga event men det r inte pedofilevent, fr i helvete! Det r frldrar som vill umgs med likasinnade p barnvnliga tillstllningar. Vissa av dessa event r inte frn kinkster-ntverken utan typ polyntverken och de kan var precis lika vanilj som du och din granne men att de r flersamma bara.
Citera
2025-09-06, 12:01
Medlem
Vilken hemsk jvla pfgel regnbge frvandling de har gjort av sajten sen de bytte namn

Nu r det HBTQ och pride fr hela slanten .. p ytan, antar jag.
Citera
Igår, 01:25
Medlem
tigertompas avatar
Nr jag inte trodde det kunde bli vrre s blev det s. Namnbytte lol
Citera
Igår, 22:51
Medlem
AlligatorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Det r frldrar som vill umgs med likasinnade p barnvnliga tillstllningar. Vissa av dessa event r inte frn kinkster-ntverken utan typ polyntverken och de kan var precis lika vanilj som du och din granne men att de r flersamma bara.

"Umgs med likasinnade p barnvnliga tillstllningar" Jvla ckligt r vad det r. Skjut dom allihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in