Citat:
Ursprungligen postat av
LiteKonstig
P Darkside.se eller Diversia.social som det heter nu fr tiden s skapade jag ett konto fr lite mer n 2 veckor sedan och har klickar runt p diverse forum och vriga inlgg om allt mjligt.
De har gjort mnga frndringar p sidan fr att dlja det perverterade och sjuka och vidriga saker detta "community" str fr och vad det handlar om.
Jag knner mig cklad och det gr ont i sjlen att ens tittat in i denna sjukliga perverterade grupp av mnniskor som delar sina olagliga beteenden s ppet och strvar efter att gra det legitimt och accepterat!
S fort ngon har det minsta lilla problem s r det minst 3 personer som sger att det behvs hjlp frn psyk pga trauma och att det r pga pappa morbror eller farbror som sexuellt utnyttjat dem eller att mamman var kontrollerad av en psykopat.
Sger man det minsta lilla som kan anses krnkande eller om man ifrgastter ngon och deras pstenden s blir inlgget/kommentaren anmlt och skitstormen r igng med drev om att man r en cklig "cis-man" och inte frstr ngot fr att man r heterosexuell.
Unga tjejer visar upp sina blslagna kroppar som "pappa" som r 25 r ldre har gett dem fr att de varit *"olydiga" och att de r stolta att vara en godel och "pappas sta dotter" och hur de "avgudar marken han gr p"
Transor tammefan verallt och vuxna sjukligt obesa mn som lskar att vara fastbundna och bli pissade p av "mamma" medans de fr hra hur ckliga och vrdelsa de r som fr pbackning av andra kvinnor och "undergivna" mn.
BDSM Gvle r ett ntverk/forum och det kommer anordnas en picknick i stadsparken fr folk som.. ja jag tror du redan vet vad det r fr sjuka individer som deltar. Anordnaren har skrivit s hr i evenemanget: Jag har valt att anordna barnvnlig picknick i Boulongerskogen eftersom jag har min 10riga son hos mig i stort sett hela sommaren. 4 deltar 22 intresserade, frn Gvle enbart.
Jag har redan ringt soc samt polis men jag garanterar att de inte kommer gra ett skit t saken d det inte finns ngra tydliga bevis att brott kommer ske eller r skadliga fr ngon och alla som medverkar r vuxna och ger sitt samtycke.
Hur kan allt detta ens vara lagligt? Det r en grogrund fr pedofili och utnyttjande av mentalt ostabila mnniskor i behov av vrd och tvngsomhndertagande samt barn!
Jag r s cklad och frbannad!
Vad fr olagligt beteende syftas?
Visst jag r inte ett fan av barnvnliga event men det r inte pedofilevent, fr i helvete! Det r frldrar som vill umgs med likasinnade p barnvnliga tillstllningar. Vissa av dessa event r inte frn kinkster-ntverken utan typ polyntverken och de kan var precis lika vanilj som du och din granne men att de r flersamma bara.