2023-08-07, 10:54
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vad är "streckkods-tjejerna" för nått?

Psykisk ohälsa företrädesvis EIPS- Emotionell instabilt personlighetssyndrom/borderline medför impulsiva beteenden med negativa konsekvenser bla självskadebeteende (och suicidförsök)

En del reglerar dessa negativa känslor med att rispa/skära sig, oftast på insidan av underarmarna.
Det ser ut som streckkoder efter en tid, därav uttrycket.

Många både män och kvinnor med psykisk ohälsa som de ventilerade på Darksekt. Inget de kan hjälpa, men inte rätt forum där en del saknar förståelse för dessa individer.

Fanns flera nätverk eller vad de numera kallas om deras ohälsa.

Senast redigerad av Lilett 2023-08-07 kl. 11:21.
Citera
2023-08-07, 14:34
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Vad är "streckkods-tjejerna" för nått?
Tjejer med självskadebeteende och psykisk ohälsa.
De kallas streckkodstjejer för att deras självsskade ärr på handlederna liknar streckkoder.
Citera
2023-08-07, 17:53
Medlem
Liletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilett
Psykisk ohälsa företrädesvis EIPS- Emotionell instabilt personlighetssyndrom/borderline medför impulsiva beteenden med negativa konsekvenser bla självskadebeteende (och suicidförsök)

En del reglerar dessa negativa känslor med att rispa/skära sig, oftast på insidan av underarmarna.
Det ser ut som streckkoder efter en tid, därav uttrycket.

Många både män och kvinnor med psykisk ohälsa som de ventilerade på Darksekt. Inget de kan hjälpa, men inte rätt forum där en del saknar förståelse för dessa individer.

Fanns flera nätverk eller vad de numera kallas om deras ohälsa.

Missade skriva att det är ärren efter rispningarna som ger ett ”streckkods-utseende”. Men ser annan användare också förklarat.
Citera
2023-08-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Är det verkligen viktigt för folk?
För mig ör det totalt oviktigt inne på ds. Eller ja, jag skriver om saker jag tycker. Saker som kanske inte gör sig i nätverk skriver jag i mina egna dagböcker. Så slipper man hänga upp sig på nitiska moderatorer eller ägare av specifika nätverk.

När något blir tabu belagt att prata om är det extra viktigt att prata om sånt
Citera
2023-08-07, 23:58
Medlem
En annan icke så rolig sak med DS är att jag har sett att det finns en del transvestiter(mtf) som inte skriver ut någonstans på deras profil att dom är transvestiter.

Varför är det så för? Gör dom de för att de är så desperata för att få likes och kommentarer från män undrar jag mig.
Citera
2023-08-09, 15:28
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Vet inte hur jag känner med Darkside. Litegrann är det väl att om man vill lyckas så är det bara att dyka in och täppa ifen truten och ha disciplin.

Jag har för bra självdisciplin, men däremot måste man välja hur man riktar den. Jag är fetishist, men Darkside verkar va mycket mer riktat mot BDSM i sättet den är upplagd på. Strikt disciplinerat, sura miner och bittra tomtar i skogen.

Vart är all lekfullhet? Dessutom massa svindryga kärringar som ber en "skriv inte det du gör och försvinn härifrån tack" varpå dom säger att dom har 10 års erfarenhet. såna ärkefittor har ja stött på där.

Inte lika messy, wild och sjukt och skruvat som fetischism kan va iaf!!
Citera
2023-08-09, 15:40
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AverageRNG
En annan icke så rolig sak med DS är att jag har sett att det finns en del transvestiter(mtf) som inte skriver ut någonstans på deras profil att dom är transvestiter.

Varför är det så för? Gör dom de för att de är så desperata för att få likes och kommentarer från män undrar jag mig.

Tja darkside är ju nu ett community och inte en dejtingsajt där du kan ragga på oss promiskuösa transor och fisförnäma horor, host host.
Med andra ord, en klubb för inre beundran dit kinksters går för att visa upp sina senaste plagg på fikaträffar och INTE en jävla sajt där man begraver sin dejt 7 meter under marken!! utan det liksom hör till att man skaa vela och vackla i 7 månader innan tjejen får kalla fötter och ångrar sig. Vilken hedervärdig uppvaktning för våra ultrafeministiska gudinnor! du måste bara ta dig igenom instruktionsmanualen på 7 sidor och 5 paragrafer för att kontakta dom först.

😁😁😁😆 jag är dregglande kåt när jag eldar på med sarkasm över darkside!

Tror alla redpillrade män med stake har genomskådat och dragit till fetlife eller nån sajt där det är "socialt accepterat" att fråga "Hej vilka kinks har du? Tror du att vi skulle passa ihop?"
Citera
2023-08-13, 19:45
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Tror alla redpillrade män med stake har genomskådat och dragit till fetlife eller nån sajt där det är "socialt accepterat" att fråga "Hej vilka kinks har du? Tror du att vi skulle passa ihop?"
Varför ska du fråga det? Det ser du ju på deras kinklista.

”Tror du vi skulle passa ihop?” Är det ingen vuxen med normal intelligens och intellekt som skriver till någon.

Varför ska du fråga henne om det? Skriv något som gör att hon blir intresserad av dig eller vad du nu har att erbjuda istället.

Helt ärligt, du verkar faktiskt vara lite bakom flötet.
Citera
2023-08-16, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Tja darkside är ju nu ett community och inte en dejtingsajt där du kan ragga på oss promiskuösa transor och fisförnäma horor, host host.
Med andra ord, en klubb för inre beundran dit kinksters går för att visa upp sina senaste plagg på fikaträffar och INTE en jävla sajt där man begraver sin dejt 7 meter under marken!! utan det liksom hör till att man skaa vela och vackla i 7 månader innan tjejen får kalla fötter och ångrar sig. Vilken hedervärdig uppvaktning för våra ultrafeministiska gudinnor! du måste bara ta dig igenom instruktionsmanualen på 7 sidor och 5 paragrafer för att kontakta dom först.
"

Det är svårt att ta kvinnorna på DS seriöst.

Det finns 5 stereotypiska DS tjejer.

Dom flesta tjejerna där är riktiga slampor som har knullat med x antal hundra personer, gillar man promiskuösa slampor så är DS en bra sida. Det finns trevliga oskyldiga kvinnor där men dom är färre än 1%.
Det är väldigt mycket grovt överviktiga vänster feminister som kallar sig själva queens där. De borde börja träna och stänga av sociala medier ett bra tag. Hur kan man vara en queen när man ser ut som jabba the hut? Annars är det 45+ skilda, ensamstående morsor som älskar att gå på sexklubb man får ragga på i kombination med småtjejer med daddy issues, det är röda flaggor i princip på 99% av alla tjejer på den sidan. Höll nästan på att glömma de tjejerna som bara är där för att visa upp sig och vill ha likes och uppmärksamhet.
Citera
2023-08-16, 22:45
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AverageRNG
Det är svårt att ta kvinnorna på DS seriöst.

Det finns 5 stereotypiska DS tjejer.

Dom flesta tjejerna där är riktiga slampor som har knullat med x antal hundra personer, gillar man promiskuösa slampor så är DS en bra sida. Det finns trevliga oskyldiga kvinnor där men dom är färre än 1%.
Det är väldigt mycket grovt överviktiga vänster feminister som kallar sig själva queens där. De borde börja träna och stänga av sociala medier ett bra tag. Hur kan man vara en queen när man ser ut som jabba the hut? Annars är det 45+ skilda, ensamstående morsor som älskar att gå på sexklubb man får ragga på i kombination med småtjejer med daddy issues, det är röda flaggor i princip på 99% av alla tjejer på den sidan. Höll nästan på att glömma de tjejerna som bara är där för att visa upp sig och vill ha likes och uppmärksamhet.

Träffade en faktisk kvinna där som litterally hade en instruktionsmanual för hur man skulle kontakta henne!! hur sjukt är inte det elr.

Synd bara att fetish sajter är det enda som passar mig.

Slampiga tjejer kan ju va okej men vill man va tsm med dom?
Citera
2023-08-16, 23:13
Darkside är vad du får om du visualiserar alla mentala sjukdomar i samma bild.. majoriteten av kvinnor på den sidan är vandrande motsägelser men presentationer där de förklarar att de är feminister och ogillar män och hur hemska de är samtidigt som de visar upp stora blåmärken som "pappa" gett henne som hon är stolt över..

Sidor som Darkside borde totalförbjudas då de normaliserar och hyllar grova psykiska problem som något vackert och något man ska sträva efter..
Citera
2023-08-17, 10:17
Medlem
DayNites avatar
Älskar hur dessa bittra DS tanter hänger ut folk till höger och vänster om någon råkar skriva " fin bild".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in