Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-15, 02:32
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Alltså nu blir det ju lite OT men jag tycker man ska visa full respekt för de inlägg som postas här. Själv är jag ganska flitig skribent i detta forum och antar alltid att det som postas är seriöst.

Spenderar dock minimalt med tid på andra forum så jag är inte riktigt införstådd i varför CharlieR skulle ha sämre rykte här än någon annan.

Tycker forumet är en bra plats att lufta lite svårare funderingar och få seriös respons. Är bra att det finns lite ventiler i vår annars så slim-fit:ade och glättiga verklighet.
2005-11-15, 02:33
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Tack. Men jag har inga vänner.
Du har fler vänner än du tror Challe. Vi är många som verkligen bryr oss om dig
2005-11-15, 02:33
Medlem
amfolyts avatar
Det glädjer mig att CharlieR är i tillräckligt bra skick för att kunna tänka på sin avatar nu när hennes tråd blivit populär
2005-11-15, 02:34
Medlem
ReNus avatar
OK, vad hände med brorsan?
Har han ringt? Är han på väg hem till dig?

Eller sitter "brorsan" och garvar läppen av sig in din soffa?

.
2005-11-15, 02:34
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jo. Vetandets arkeologi och Så talade Zarathustra..

Aha! Problemen började efter dessa böcker?
2005-11-15, 02:35
Medlem
Lukesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jag är inte psykolog, och jag modererar inte i det här forumet.

Men, är det verkligen en tävling det här?

Måste man vara tuffast, mest cynisk och tro det sämsta om alla?

Jag tycker att i just det här forumet - psykologi - så skall man få vara ifred från alla lustigkurrar och låtsastuffa inlägg. Oavsett vad man skrivit i andra forum.
Jag är medveten om att du inte modererar här, men du är väl också medveten om att hon inte bara skriver i detta delforum?

Hursomhelst, jag har nog ventilerat klart när det gäller CharlieRs trovärdighet, och jag tycker självklart att man även i Psykologi- och psykiatriforumet skall kunna ifrågasätta någons trovärdighet.
2005-11-15, 02:35
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
OK, vad hände med brorsan?
Har han ringt? Är han på väg hem till dig?

Eller sitter "brorsan" och garvar läppen av sig in din soffa?

.
Jag sitter kvar där jag är, oroar arslet av mig, ber till gud utan någon som helst möjlighet, tyvärr, att ta mig till Challe. Och f.ö. så vill hon inte ha besök det kanske låter konstigt i era ögon men jag respekterar henns önskan
2005-11-15, 02:37
Medlem
Nomoss avatar
För helvete. Detta gör mig upprörd, en ung tjej håller på att tappa greppet fullständigt och så sitter folk och hånar och skrattar!? Djupt, djupt omänskligt...
Medlem
Lukesters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Jag sitter kvar där jag är, oroar arslet av mig, ber till gud utan någon som helst möjlighet, tyvärr, att ta mig till Challe. Och f.ö. så vill hon inte ha besök det kanske låter konstigt i era ögon men jag respekterar henns önskan
Det är ju tråkigt att du gör det, för det är ju oftast i de situationerna som personen i fråga verkligen BEHÖVER någon där.
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Oavsett hur det ligger till så undrar jag om inte den här tråden gör mer skada än nytta...för alla inblandade.
Lås skiten...
2005-11-15, 02:38
Medlem
CharlieRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Aha! Problemen började efter dessa böcker?
Nej, givetvis inte.
Mina problem började då min far knarkade sönder min barndom och förnekade sitt faderskap, för att sedan gråta ut hos mig och berätta om alla sina problem, parallellt med att han misshandlade mig fysiskt och verbalt.
2005-11-15, 02:38
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukester
Det är ju tråkigt att du gör det, för det är ju oftast i de situationerna som personen i fråga verkligen BEHÖVER någon där.
Föreslår du att jag ska springa tvärs över Sthlm?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in