2019-12-07, 22:02
Medlem
SkogsKonungs avatar
Jobbade några år på restaurang innan jag började plugga. Går en tidig morgon/sen kväll ut ifrån efter att ha stängt stället. Jag och min kollega snackar lite. Kollegan tar en cigg. Ser en bil på parkeringen med tre killar i. Utöver den enbart min samt kollegans bil. Slår ett öga mot bilen ett par gånger och ser att grabbarna uppenbart stirrar på oss.

Kollegan som är lite äldre säger något om att han ska hem till frugan(tror han började bli lite skraj, hon sov väl?) och småsprang till bilen. Tack för det.

Jag går till min bil. Låser upp och en halv sekund efter jag tänt igång bilen ser jag i backspegeln att den andra bilen drar igång bilen. Får lite smått panik. Backar ur parkeringsfickan och drar iväg. Rätt fort. Den andra bilen tätt efter.

Är som sagt ung. Max 20 bast. Så är inte klok nog att ringa snuten eller en polare. Utan enbart kör. Bilen efter. Ser de tre killarna i bilen.

Sen minns jag en sak en polares farsa gjorde ibland i barndomen. Han drog vänster i en rondell ibland när det var lite trafik . Asså ett vänster varv. I samma riktning som klockan. För att skoja till det. Så i nästa rondell blinkar jag höger men drar en sån sjuhelvetes vänstersväng och gasar så motorn i den gamla Toyotan vrålar. Kikar bakåt. Killarna vekar inte varit med på finten. För ser inte bilen mer.

Snackade med en polare som var snut för ett par år sen om just denna episod. "De trodde du hade dagskassan i väskan. Vanligt tillvägagångssätt bland småbus. De tar dig när du är ensam sen." Med tanke på att vare sig jag eller kollegan hade någon dagskassa var det nog bra att min polares farsa drog ett par rövare i barndomen som jag senare i livet kunde dra nytta av...
Citera
2019-12-08, 08:00
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Jobbade några år på restaurang innan jag började plugga. Går en tidig morgon/sen kväll ut ifrån efter att ha stängt stället. Jag och min kollega snackar lite. Kollegan tar en cigg. Ser en bil på parkeringen med tre killar i. Utöver den enbart min samt kollegans bil. Slår ett öga mot bilen ett par gånger och ser att grabbarna uppenbart stirrar på oss.

Kollegan som är lite äldre säger något om att han ska hem till frugan(tror han började bli lite skraj, hon sov väl?) och småsprang till bilen. Tack för det.

Jag går till min bil. Låser upp och en halv sekund efter jag tänt igång bilen ser jag i backspegeln att den andra bilen drar igång bilen. Får lite smått panik. Backar ur parkeringsfickan och drar iväg. Rätt fort. Den andra bilen tätt efter.

Är som sagt ung. Max 20 bast. Så är inte klok nog att ringa snuten eller en polare. Utan enbart kör. Bilen efter. Ser de tre killarna i bilen.

Sen minns jag en sak en polares farsa gjorde ibland i barndomen. Han drog vänster i en rondell ibland när det var lite trafik . Asså ett vänster varv. I samma riktning som klockan. För att skoja till det. Så i nästa rondell blinkar jag höger men drar en sån sjuhelvetes vänstersväng och gasar så motorn i den gamla Toyotan vrålar. Kikar bakåt. Killarna vekar inte varit med på finten. För ser inte bilen mer.

Snackade med en polare som var snut för ett par år sen om just denna episod. "De trodde du hade dagskassan i väskan. Vanligt tillvägagångssätt bland småbus. De tar dig när du är ensam sen." Med tanke på att vare sig jag eller kollegan hade någon dagskassa var det nog bra att min polares farsa drog ett par rövare i barndomen som jag senare i livet kunde dra nytta av...
Tror inte att det var någon fara på taket. Var det något bus som var ute efter dig, då skulle de ta diginnan du hunnit sätta dig (och låsa in dig i) bilen.
Citera
2019-12-08, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Körde du vänstervarv ELLER samma riktning som klockan?

Det måste ju vara precis samma sak Bror Duktig.

Kör in i rondellen, fel håll, dvs mot trafik, vänster.
Likna rondellen vid ett klockhuvud, kör in från klockan 6 och visaren kommer röra sig till vänster.
Citera
2019-12-18, 15:48
Medlem
Inte jättesjuka grejer men men:

Får 5 år sen så jobbade jag på ett äldreboende för dementa. Jobbade natt så sista uppgiften innan jag gick hem var att ha en genomgång med morgonpersonalen o berätta om vad som hade hänt under natten. Under genomgången märker jag att en ur personalen är väldigt borta, verkar inte ens lyssna på vad jag säger och svettas väldigt mycket. När jag sen går till omklädningsrummet så står han i korridoren bredvid, jag hinner bara säga hej innan han kollapsar. Skakar, svettas, spyr slem o så. Får ringa på ambulans, det visar sig att han var diabetiker och hade i morgonstressen glömt ta insulin. Han klarade sig o mådde bra efter några dagar.

Sen har jag sett en av mina bästa vänner vid flera tilfällen få extrem paranoia av gräs. Snackar om hur Ryssland kommer invadera oss och hur polisen avlyssnar lägenheten. Har sagt till flera gånger att han borde sluta men verkar falla på döva öron.

Sista är inte sjuk alls, blev bara lite chockad. Hade sex med min KK, vi hade nyligen blivit det då. Vi var i missionären o körde ganska hårt. Hon ber mig gå ner på henne och när jag har ansiktet vid fittan så ser jag ut lakanet runtom är täckt av blod. Visste att hon inte hade mens eller var påväg att få det. Blev rädd att jag hade skadat henne men som tur var visste hon anledningen. Hon led av vestibulit som tonåring o kan ibland orsaka besvär för henne i vuxen ålder genom att det blöder. Så lyckligtvis hade hon inte fått ont eller något sont.
Citera
2019-12-18, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Sista är inte sjuk alls, blev bara lite chockad. Hade sex med min KK, vi hade nyligen blivit det då. Vi var i missionären o körde ganska hårt. Hon ber mig gå ner på henne och när jag har ansiktet vid fittan så ser jag ut lakanet runtom är täckt av blod. Visste att hon inte hade mens eller var påväg att få det. Blev rädd att jag hade skadat henne men som tur var visste hon anledningen. Hon led av vestibulit som tonåring o kan ibland orsaka besvär för henne i vuxen ålder genom att det blöder. Så lyckligtvis hade hon inte fått ont eller något sont.

Fortsatte ni knulla i blodpölen?
Citera
2019-12-18, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amusing
Fortsatte ni knulla i blodpölen?

Pöl är lite överdrivet

Men för att svara på frågan, nej. Vi bytte lakan o jag hjälpte henne o kolla så att det inte hade blivit nåt sår eller så. Vi fortsatte sexet senare den kvällen dock
Citera
2020-01-07, 20:46
Medlem
Inte så sjukt, men såg en snubbe utklädd till en nazist från 40-talets Tyskland på en av södra stockholms större buss/tunnelbanestationer när jag var påväg hem från en utekväll. Lite fascinerande att våga gå runt klädd på det sättet mitt i natten i stockholm bland diverse hetsiga berusade bråkstakar!
Citera
2020-04-06, 10:47
Bannlyst
En tjej kom gående när jag tankade bilen och ville ha skjuts till stan. Jag var påväg åt andra hållet så sade nej. Då tar hon av sig kappan och ställer sig naken mot bilen och putar med baken och ber mig knulla henne. Hon var rejält påtänd så jag tackar nej trots att hon var riktigt fin.
Citera
2021-03-09, 16:51
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Denna tråd får inte glömmas bort! Fyll på
Citera
2021-03-11, 22:29
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hungasahorse68
En tjej kom gående när jag tankade bilen och ville ha skjuts till stan. Jag var påväg åt andra hållet så sade nej. Då tar hon av sig kappan och ställer sig naken mot bilen och putar med baken och ber mig knulla henne. Hon var rejält påtänd så jag tackar nej trots att hon var riktigt fin.

Men va fan, e du knäpp?
Citera
2021-04-04, 21:43
Medlem
wfzs avatar
Körde bakom en skåpbil en lugn morgon. Helt plötsligt prejar denna skåpbil en parkerad bil på sidan av vägen och ut hoppar ett helt gäng tungt utrustade poliser, drar ut ett antal personer ur bilen och bakbinder dessa med buntband.
Citera
2021-04-05, 19:19
Medlem
Enligt senaste sidorna är det alltså "sjukt" med tre killar som sätter sig en bil och något så naturligt som mens? Och jag trodde jag levt ett förhållandevis händelsefattigt liv.

Det "sjukaste" jag kommer på så här på rak arm är nog när jag var i Egypten och det var någon som blivit påkörd(åkte förbi i buss), det sjuka var att ingen tycktes reagera utan allting, människor, trafik osv bara "flöt på"(nåja) som det om det vore en total dussinhändelse. Under samma bussresa stod det för övrigt någon mitt i gatan och slaktade en get, tyckte även det var lite underligt. Nu kanske det förvisso är lite fusk att använda sig av händelser i ett u-land men ändock.

På hemmaplan så var jag och en vän ute och spelade frisbeegolf glada amatörer och vi gick där i skogen, varvade insatser osv men sedan helt plötsligt vid ett "hål" så drar han iväg ett underarmskast på skoj, säkert 50 meter+ i en perfekt båge längs med ett gäng träd och rakt ner i korgen. Det var ett sådant kast som om det hade varit filmat troligen skulle bli någon form av youtubesuccé där det skulle debatteras huruvida det var trickfilmat eller ej. Kanske inte direkt sjukt men det var surrealistiskt.
Senast redigerad av Periodic 2021-04-05 kl. 19:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in