2016-02-08, 13:55
Medlem
Vad är det sjukaste/roligaste/konstigaste ni skådat hända i livet?

Satt en gång på en buss i Göteborg där två uppenbara narkomaner i trettioårsåldern tände en holk inne i bussen varpå en äldre man i 60-årsåldern ber dem släcka den då han har astma.
Killarna ställer sig upp huvud mot huvud med honom och börjar skrika. Mannen tar av sig sina glasögon, stoppar ner dem i bröstfickan på kavajen och får sen en ölburk slagen i ansiktet.
Det tar ungefär 2 minuter efter denna händelsen innan båda narkomanerna blir så hårt nedslagna av gubben så dem väljer att krypa ut ur bussen med svansen mellan benen. Var en ganska sjuk sak att se på. Tydligen var den äldre herren gammal kampsportare på elitnivå.

En annan gång bevittnade jag en strippa bli brutalt påsatt på en scen inne på en strippklubb av en storkukad svart porrskådis. Också rätt sjukt att se på..

Har ni något sjukt ni skådat i livet? Dela med er!!
Citera
2016-02-08, 14:18
Medlem
sallymans avatar
Köpte lite meth i en central stad i Europa några år sedan. Snubben som sålde till mig kom från Libien och bodde tillsammans med en strippa från Amerika. Dessa två var så jävla uppsnurrade och förstörda. En deal som bör ha tagit runt 5-7 minuter att göra, tog runt 3 timmar att slutföra. Först hittade han inte knarket, sen trodde han inte att han hade fått pengarna av mig (trots att det var det första han fick när vi träffades) Sen började dessa två troll att bråka om något helt befängt (tror det handlade om en té sked som fattades i köket eller dylikt.)

Snubben skulle sedan prompt slutföra ett game på Age Of Empire 2 innan vi kunde slutföra dealen.

Samtidigt försökte strippan sälja sex till mig och min kamrat när vi satt och väntade på en av dom alla skarriga sängarna som fanns i lägenheten...
Citera
2016-02-08, 14:23
Medlem
- Fick bevittna en a-lagare gå balansgång på ett broräcke med en fallhöjd på 8-10 meter, samtidigt som han skrek kuckeliku gång på gång. Han ramlade mot alla odds aldrig ner från bron.
Citera
2016-02-08, 14:25
Medlem
whaks avatar
En polare till mig skulle köpa en skoter av en gubbe i byn för ca 15årsedan.
Gubben var vad jag hade hört innan psykiskt sjuk på något vis, han hade hotat sin tidigare fru med bössan. Den enda socialakontakten han hade var med någon övervakare som dök upp när vi var där och kollade på skotern.

Kompisen bestämde sig för att köpa den, men den dagen kompisen skulle dit och avsluta affären fick han inte tag på ägaren trots att det lyste i huset.

Dagen efter gick jag och kompisen dit.
Ringde på flera gånger och ingen öppnade, jag traskade helt sonika in och ropade.
När jag gick ner i källaren så hängde gubben där.

Fick höra av polisen att vi skulle "vara glada" att han hängde sig eftersom det låg en revolver i närheten.
Citera
2016-02-08, 14:30
Medlem
KortStubins avatar
En gång när jag var barn hade jag och en vän fått tag på några Kinasmällare. Dessa tände vi på och la i ett tomt sopkärl av plast.

Vad det small!
Citera
2016-02-08, 14:33
Bannlyst
såg en a lagare som skulle köpa ut sprit till två minderåriga killar , och när han knallade ut från bolaget så började han springa för att blåsa killarna på spriten , funkade i ca 100 meter där han ramlade med huvudet före i asfalten ordentligt , spriten på hela trottoaren och hela ansiktet blodigt och tänder som fattades lite här och där , han låg kvar tills ambulans hämtade honom , lätt fånget lätt förgånget
Citera
2016-02-08, 14:33
Medlem
LazyBlues avatar
Vid ett tillfälle var jag på partyresa i Grekland. Gick på ett diskotek nära stranden. Jag skall beskriva hur det såg ut så ni får en liten bild av det hela.

Tänk er att till höger ligger havet med sandstrand. Bredvid stranden går en väg. På väster sida ligger ett utomhusdisco

Själva diskot hade höga murar runt för att ingen skulle kunna smita in. På insidan av muren fanns det flera barer. Sedan DJ tornet. Därefter kom dansgolvet och längst in från vägen fanns en stor scen med halmtak.

På scenen var det en miss t-shirt tävling och dansgolvet var fullproppat med folk. Även barerna var fullsatta. När vinnande bruden var utsedd så startade ett fyrverkeri på scenen. Detta gjorde att taket och scenen tog eld och började brinna våldsamt.

Brandkåren kom ute på vägen. Men man stängde ej diskot och slutade ej spela musik. Så folk fortsatte köpa öl och dansa med musik på högsta volym samtidigt som elden rasade. Dom vägrade att stänga för då skulle dom förlora pengar.

Så brandkåren stund med sina bilar ute på gatan och sprutade vatten i en både över baren över dansgolvet ioch ner på scenen.

Helt otroligt sjukt var det. När elden var släckt åkte brandkåren igen. Tog någon timma. Men festen fortsatte obekymrat några timmar till.
Citera
2016-02-08, 14:37
Medlem
lugnbaralugns avatar
I Ica-kön, lillbabs stod framför tappade ett paket skinka tror ba det var,när hon böjde sig va det som om hela världen stannade i nån sekund.. för det första var jag starstruck och för det andra så släpper hon en sån jävla rökare. Helvete vad chockad jag vart.
Citera
2016-02-08, 14:50
Medlem
Kanske inte lika sjukt som era, men.

Det var för några år sedan när jag gick i gångtunneln under pendeln i Sumpan, där ligger baren metropol som är otroligt trashig, alltså nivå 22 ser ut som Berns eller något i jämförelse.

Publiken där består av kvinnor i formen träsktroll.
15-åriga jag går som sagt i tunneln och ser förskräckt hur ett av träsktrollen, skulle nog säga drottningen av alla träsktroll faktiskt, har lyckats ragga upp den minsta spanjoren ögat någonsin beskådat.

Den feta, långa kvinnan på säkert 150kg (minst) står mot väggen i tunneln, och den lilla spanjoren (gissningsvis 150cm och typ 55 kilo) står framför henne och juckar som en jävla Duracellkanin (kläderna var på). Alltså liksom juckar med hela kroppen, huvudet och allt.

Såg ut som att han försökte stabba henne med sitt maghår eller något.

Såg dom typ tre månader senare hålla handen på en tunnelbana perrong, minns inte vilken men Sundbyberg antagligen.

Shrek och Mästerkatten i stövlar
Citera
2016-02-08, 15:19
Medlem
NorthSNKRs avatar
Var ute och cyklade i samhället jag bodde i som tonåring, plötsligt dök det ner en fiskmås precis framför cykeln och flyger typ 1,5 meter framför mig i höjd lite ovanför styret. Det hela tar nån sekund bara och jag tittar lite fascinerat på flygfäet framför mig.
Plötsligt släpper fågelfan en storjävla skit som nästan träffar mig, jag vinglar till med damcykeln och parerar nätt och jämt för att undvika bajsbomben som släpps mot mig.
Bajsmåsen flyger iväg skrattandes och jag får mig ett minne för livet
Citera
2016-02-08, 15:20
Medlem
Var i Kroatien i yngre år, jag var runt 9-11 år gammal. Hade köpt mig lite pistasch nötter och gick och knapra på dessa vid en "arcade ute plats" . Ni vet med biljardbord air hockey och pinball etc.

När jag står där och kollar på några som spelar biljard så ser jag i ögonvrån två stycken män gå in i ett soprum bakom en stor soptunna. Ena mannen ser ut att vara en a lagare och den andra en vanlig kille i 40års åldern med en liten ölmage. Han har speedos på sig minns jag.

Jag beslutar efter några minuter att gå förbi där och när jag sneglar in så ser jag att den ena killen är på knä och suger av 40 års killen.

Blev såklart väldigt chokad och gick tillbaka till biljard bordet. Efter ytterligare några minuter så kommer han med speedos ut och sedan den andra killen.

Av någon anledning (nyfikenhet) så följer jag efter han med speedos ner till stranden. Det sjuka då är att han går och lägger sig på en handduk där hans fru och 3 småbarn sitter och äter majskolvar.

Jag går iväg och så var det med det.
Citera
2016-02-08, 15:33
Medlem
NorthSNKRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iphone69
Var i Kroatien i yngre år, jag var runt 9-11 år gammal. Hade köpt mig lite pistasch nötter och gick och knapra på dessa vid en "arcade ute plats" . Ni vet med biljardbord air hockey och pinball etc.

När jag står där och kollar på några som spelar biljard så ser jag i ögonvrån två stycken män gå in i ett soprum bakom en stor soptunna. Ena mannen ser ut att vara en a lagare och den andra en vanlig kille i 40års åldern med en liten ölmage. Han har speedos på sig minns jag.

Jag beslutar efter några minuter att gå förbi där och när jag sneglar in så ser jag att den ena killen är på knä och suger av 40 års killen.

Blev såklart väldigt chokad och gick tillbaka till biljard bordet. Efter ytterligare några minuter så kommer han med speedos ut och sedan den andra killen.

Av någon anledning (nyfikenhet) så följer jag efter han med speedos ner till stranden. Det sjuka då är att han går och lägger sig på en handduk där hans fru och 3 småbarn sitter och äter majskolvar.

Jag går iväg och så var det med det.

Haha, jävlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in