Får väll dra till med en gammal goding från back in the days!
För några av oss har dom tidigare åren i livet vart lite struligare än dom senare, jag iaf testade lite droger och umgicks med med riktiga eliter ett tag!
Under en kväll hade vi fått tag i något oranget (stavning?) pulver som vi bestämt skulle snorta i oss, alla tog varsin Lina och blev riktigt taggade! Vi hade en grej att ta och göra saker framför Omegle för lite extra skratt ibland, denna kväll var en sådan! Efter att timmarna gick funkade inte näsan lika bra så vi funderade ut fler sätt att stoppa i oss substansen på!
Kvick tänkta som vi var såg vi att rövpanna var en sista alternativ men vi hade dessvärre ingen pump.
Min vän gav mig en penna och tittade kärleksfullt på mig i hopp om att vi skulle sättas i samma tankebanor, det gjorde vi!
Blickarna som utbyttes under den sekunden var otroligt vackert bör påminnas!
Min vän börjar lösa upp lite pulver i vatten och jag skruvar försiktigt loss pennan tills det inte går mer, jag tar då delen som är ett rör och lägger vid sidan om.
Vännen som är helt obrydd om allt ställer sig i Doggy med världens slitnaste björnfitta (mössan) och jag tar röret i munnen, suger upp lite lösning och försiktigt petar in de i vännen rektum.
Han gnydde lite men jag fick in röret ca en cm och blåste till hårt som fan så allt skulle komma in.. här märker jag att min vän inte slappnar av utan spänt sig som helvete så all röv lösning skvätter tillbaka rakt i mitt och jag ryggar till kraftigt.
Ska nämnas att vi var 3 personer. Jag och min vän som gjorde allt och den 3e filmade.
Grabbarna som tittade på spektaklet via Omegle vek sig dubbelsidigt av skratt.
Skäms lite för det idag men kul att se tillbaka på, mindre kul när den 3e vännen som filmade lade ut allt på Youtube för ett tag sedan
Den som söker skall finna!
Tack för guld tråd, kommer mer historier om oss 3!