2016-02-11, 12:21
Medlem
Mullrets avatar
Ett Cessna som skulle dra upp ett segelplan, tappade motorstyrkan och dök rakt ner i backen.
Från cirka 150 meters höjd. Piloten ville rädda planet, släppte det rakt ner för försöka få fart och plana ut. Men, avståndsberäkningen gick fel så han landade på nosen. Rätt så blodigt innanför plexiglaset om man säger så.
Citera
2016-02-11, 12:50
Moderator
Fear2bes avatar
Titeln redigerad för att smalna av ämnet/Mod
Citera
2016-02-11, 14:07
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Var 12-13 år och tillsammans med en vän i ett parkeringshus på högsta våningen. Det var ett risigt parkeringshus med fyra våningar, en källare samt två trapphus. Dörrarna till trapphuset var låsta förutom de högst upp och i källaren.

Det hände så pass mycket att ingen vågade parkera sina bilar där. Allt som kunde förstöras blev det också. Trapphusen var fulla med klotter, skräp, knarksprutor och kondomer. Hängde där ofta och såg allt ifrån slagsmål och sex till knarkande och skadegörelse.

Det var iallafall en vinterdag och vi kastade snöbollar på bilar som körde på gatan nedanför, skitkul tyckte vi. Kul tills en bil tvärnitade och en stor man steg ut ur bilen. Han tittade upp mot oss och skrek "jag skall döda er!"

Vi fick fullständig panik och hör samtidigt att han nu är inne i parkeringshuset. Vi hör hans skrik som ekar "nu jäääävlar ska ni dö!" Vi springer in i ett av trapphusen och längst ner till källaren där vi gömmer oss under trappan. Det var kolsvart och låg i en stinkande sörja av piss, spya och spott.

Vi ligger där och i princip skakar av rädsla tysta som en mus. Samtidigt som vi hör honom skrika och springa runt i p-huset letandes efter oss. Efter en stund hör vi han komma in trapphuset högst upp, trappräcket skakar och en gammal fimpe trillade ner uppifrån mitt framför oss. Det var mörkt där vi låg men vi kunde se dörren och trappräcket.

Trodde iallafall att min sista stund var kommen men som tur var vände han igen halvvägs ner. Vi låg där i säkert 2-3 timmar innan vi vågade dra där ifrån.
Citera
2016-02-11, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lfh

Haha så jävla sjukt och underhållande. Ge oss mer
Citera
2016-02-11, 15:28
Medlem
arier2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lfh
Blir nog en del text men känner att jag behöver gå igenom bakgrunden innan jg kommer till själva storyn. Men den går absolut att hoppa för den lata läsaren.

Bakgrund

I gymnasiet började jag likt många andra i en ny klass med nya människor, en av dessa nya människor skulle komma att bli en god vän till mig, vi kan kalla honom 'ägaren' (av anledningar som vi kommer till sen). Ägaren var trotts sin unga ålder väldigt inne i nätpoker som precis blivit populärt vid tillfället. Och han hade lyckats spela ihop sig 400-500 tusen som han sen användt farsans/storebrorsans namn för att ra ut.

Hur som helst hade ägaren en umgängeskretts sen tidigare, alla precis lika pokerberoende somm ägaren. Under åren skulle jag komma att bekanta mig vid denna krets och få upleva många sjuka upplevelser. Förutom att de var otroligt spelberoende hela bunten så är dom dom största grisarna jag någonsin har haft äran att umgås med. Förutom min kompis 'ägaren' var det bland annat 'slav 1' och 'slav 2', eftersom de aldrig hade pengar gjorde dom diverse åt 'ägaren' mot att få några dollar på poker kontot. Ägarens föräldrar var i stort sätt van vid att det kom främmande människor och lagade pannkakor på lördagsmorgonen i deras kök för att sedan gå upp och ge ägaren frukost på sängen.

När de inte spelade poker var det väldigt populärt med olika sportsaktiviteter, då självklart med straff ala 'boll i rygg' på förlorarna. Imellerstid börja dom tycka at boll i rygg var ett allt för snällt straff och en inflation på straffen började.

Storyn

Både slav 1+2 hade samlar på sig samma straff, att bli inlåsta i en riktigt risig vind under typ 1dygn. Vinden var av typen inte isolerad, få sitta på en träbalk och akta sig för spikarna som stack ut, så det var ingen mysig vindsvåning för er som tror det. Eftersom ingen av slavarna ville utföra straffet samtidigt som dlm ville mätta kvällens spelbehov slog dom vad, vinnaren skulle slippa undan och förlorare fick sitta inne hela helgen (vi hade räknat ut att det räkte perfekt om dom skynda sig hem får skolan på fredag för att dom skulle hinna ut lagomt till den börja igen på måndagen).

Vad var då vadet? Övriga gruppen var såklart med som domare och kom fram till att en 'stå-kamp' var det absolut rättvisaste/spännande att följa. Reglerna var enkla, båda spelarna fick varsin ruta som dom skulle stå i, dom fick inte lämna rutan, stödja sig eller sätta sig. Rutorna var precis lagomt stora så att dom kunde stå i dom men inte gå omkring.

Rutorna markerades med tejp på golvet kkanske 2m ifrån varandra, nog för att dom inte skulle kunna sträcka sig och kunna knuffas. Åskådarna laddade upp inför at spendera kvällen med öl+poker i samband med matchen innan det började. Spm väntat så händer inte så mycket första timmen mer än psykningar emot varandra, åskådarna slog på tvn medans dom vänta på att det skulle bli lite mer spännande. Efter en stund börjar slav 1 inse vad han gett sig in i, han skulle ju få stå där hela natten om ingenting hände. Slav 2 var dessutom den mest erfarna straff-tagarn och var psykiskt starkare. Slav 1 får då en plan som han de kommande 1-2 timmarna skullr genomföra.

Slav 1 slet av sig tröjan i stycken, fför att sluta sönder den i mindre tygstycken. Vi fick inget svar från honom varför, men antog att han typ tänkte fisa på tygbitarna och kasta på slav 2. Nej nej, slav 1s plan var något helt annat, han spenderade minst en timme med att knyta, knyta upp och knyta om och om igen. Till slut hojta han ut att nu jävlar blir det åk av och släpet ut en piska med en stenhård tygboll längst ut. Alla förstod vad planen var och efter att domarna gav med sig med at vi inte gjort sådana begränsningar i reglerna kunde han börja dela ut pisk-rapp.

Slagen var de mest målmedvetna slagen jag någonsin sätt, slav 2 bad om nåd men vägrade samtidigt lämna rutan och ge upp. Han lyckades slita av sin tröja och vira den runt armen som ha sen använde som en typ av Sköld, men med varje slag hördes fortfarande ropen av smärta. Så höll det på resten av kvällen, alltså, minst 3timmar av konstanta pisk-rapp, egnast med små pauser för att knyta om piskan hårdare. Slav 2 var mörbultad men så otroligt van med att utsätta sin kropp för liknande saker sådan höll ut, ett tag såg det tom att slav 1 skulle tappa orken, men det bara fortsatt.

Sen händer det, matchen vänder totallt. Slav 2 lyckas fånga piskan vid ett av slagen och drar den ur slav 1s hand. Slav 1 hade nu piskan och slav 2 hade ingen tröja kvar att 'bygga sköld' av. Med slav 1s slvagare psyke viste vi alla att det bara var en tidsfråga. Slav 2 tog sin tid och pustade ut efter allt han fått genomstå, sen var det dags. Med all den kraft han hade kvar i sin sedan tidigare mycket skadade arm slinga han piskan mot slav 1 som på absolut första pisk-rappet lyckades dra tillbaks piskan. Surt sa räven.

Kampen fortsatte ett tag efter det, men slav 1 vann till slut när slav 2 råkade av misstag trampa utanför mednas han tog skydd. Kanske 6-7timmae totallt sätt med 3-4 av dessa fyllda utav pisk-slag fick han stå ut. Som belöning fick han sitt tidigare straff dubblat. Hela hand arm samt stora delar av ryggen var ett stort blåmärke ich han blödde även lite lätt vis några ställe.

Utöver det finns det gott om roliga straff som delars ut i det huset, fekaliteter och urin stod int på tabu listan där inte. Kanske fyller på med någon till ifall tråden håller sig i liv.

De perversa pokerspelarna förtjänar en egen tråd! Jag vill hör mer lfh
Citera
2016-02-11, 15:44
Medlem
Vurres avatar
Värsta jag har sätt var en kille som blev knivhuggen i halsen och ansiktet. Vi var några stycken som försökte stoppa blödningen men han dog ganska omgående. Att folk var pissfulla hjälpte ju knappast.

Roligaste jag har sätt var en tjej som satt och bajsade i en gränd. När hon var färdig och skulle dra upp trosorna så tappade hon balansen och satte sig rakt ner i skiten. Hon var så jävla full att hon ålade runt i geggan ett bra tag innan hon kom upp
Citera
2016-02-11, 15:50
Medlem
Bronco68s avatar
Jag tänkte bidra med en händelse som ”min polares polare” råkade ut för i slutet av i slutet av 1990-talet. Han bodde då i Stockholm och brukade gå ut ett par gånger i veckan på "Löwenbräu", som ligger vid Fridhemsplan. En sen sommarkväll stod han vid baren och läppjade på en nyinköpt veteöl för 55 SEK, när han märkte hur hela området innanför dörren plötsligt mörknade som vid en spontan solförmörkelse. Det var två bastanta damer som ragglade in i högform och tillsammans skymde hela rutan ut mot gatan.

De ställde sig bredvid honom och beställde något att dricka. Hon som stod närmast började omedelbart att flörta upp en storm med min polare. De visade sig vara moder och dotter i dubbelpack. Min kompis uppskattade deras gemensamma vikt på minst ett kvarts ton. De var trevliga, och min polare hade inte varit upphovsman till en touchdown på ganska länge, så han började fundera på om man inte trots alla skulle passa på. Men jag antar att den lilla del av honom som inte styrdes av reptilhjärnan just då lyckades få överhanden. Så efter ett tag försökte han avlägsna sig och tappade till slut bort damsällskapet.

När han sedan var på väg hem stannade plötsligt en taxi bredvid honom. Bakrutan vevades sakta ner och gav blicken fri på mamman och dottern, som täckte hela baksätet tillsammans. De erbjöd honom att följa med dem hem på en flaska vin om han betalade taxin. Här lyckades tydligen reptilhjärnan besegra förnuftet så han bestämde sig för att hänga på.

Som tur var bodde dottern inte så långt därifrån. Väl hemma i enrumslägenheten hämtade hon en pava rödtjut ur köket, medan han satte sig med mamman på soffan. Mamman körde sedan en insulinspruta i innerlåret och började göra närmanden mot honom. När dottern återkom koncentrerade de sig alla på vindrickandet tills min kompis somnade på soffan.

Han vaknade mitt i natten av att han frös som 100 ensamkommande flyktingbarn på ett asylboende vid polarcirkeln. Mamman hade somnat i fåtöljen mittemot honom; ena patten hängde ut över klänningen. Dottern låg nedbäddad i sin säng. När hon såg att min kompis försökte smyga i väg därifrån höll hon upp täcket med ena handen och blottlade sin splitternakna Rubens-lekamen. Hon skall ha lett inbjudande och bett honom krypa ned i värmen, vilket han också gjorde.

Det lär ha varit ett av hans bästa pök nånsin. Dottern ska ha brölat och grymtat som en skadeskjuten elefant, ackompanjerad av modern som sågverkssnarkade på Metallica-nivå i fåtöljen.

När han vaknade på morgonen var dottern borta. Han tittade sig lite förvirrat omkring, bara för att se hur modern med samma inbjudande leende reste sig från fåtöljen och med gungande pattar och bestämda steg närmade sig sängen.
Senast redigerad av Bronco68 2016-02-11 kl. 16:12.
Citera
2016-02-11, 16:44
Medlem
mrtowlies avatar
En pundarkvinna som satt och pissade bredvid rulltrappan från NK ner till plattan, mitt på dagen framför massor av folk. Det bildades en stor jävla pöl under henne med rännilar som flöt iväg. Det var rätt sjukt.
Citera
2016-02-11, 16:47
Bannlyst
Fått några riktiga garvisar av denna tråden, har varit med om en del sjuka saker själv men får gräva lite i minnet och återkomma, det jag kommer på nu på rak arm är denna.

För ett par år sen så hängde jag på en polare till en svartklubb, detta var en riktig sunkig källarlokal som man inte ens ville sätta foten i, iaf så var det ett rave i denna lokalen.

När vi kom fram så blev jag jävligt pisse nödig så jag sprang till närmaste toalett och drog upp dörren, där inne satt det 3 personer på golvet, tänkte inte så mycket på det då dom satt i hörnet och inte använde toaletten så jag sprang till toan som var på andra sidan rummet och började kissa.
Mitt i mitt pissande så hälsar en av personerna och frågar hur det är med mig m.m. och jag svarar att det är bra, sen frågar han om jag vill ha lite och jag undrar vad fan han snackar om så jag vänder mig om och ser att dom sitter fan på golvet med spruta och skjuter, nej tack jag klarar mig blev mitt svar sen drog jag fan från den lokalen illa kvickt och lämnade min polare.
Citera
2016-02-11, 17:09
Medlem
Ukulele-Lelles avatar
Det här var i simbassängen som fanns i det dåvarande Vinterpalatset vid S:t Eriksbrons ena fäste.
Ett kompisgäng av män i 40-årsåldern hade suttit bredvid bassängen och spelat kort och groggat på medhavd sprit. Slutligen hade en av dem förlorat och han blev dömd av sina kompisar att hoppa från det allra högsta hoppstället. Detta ställe låg ovanför hopptornet och var något som varken jag eller mina vänner hade sett eller hört talas om tidigare. Det visade sig vara en brygga, som fälldes ut från själva taket. Det var ordentlig takhöjd i simhallen och den stackars förloraren såg rätt liten ut, när man betraktade honom från bassängen. Det var högt, mycket högt.

Visselpipor hördes och vaktmästare svärmade runt och gav order om att utrymma hela bassängen. Här skulle det bli en uppvisning av ett proffs, som kortspelargänget hade inbillat vaktmästarna.
Allt var stilla nu, alla väntade. Förloraren ville avbryta och gå tillbaka, men hejdades av bu-rop från sina kompisar.

Så han hoppade.

Han landade på magen i det värsta magplask vi nånsin hade sett, helt utsträckt med raka armar och raka ben, som hade varit ett perfekt simhopp om han hade vridit sig 90 grader till.
Vaktmästarna och kortspelsgänget räddade honom med gemensamma krafter. Ambulans tillkallades. Han var inte kontaktbar. Skulle inte förvåna mig om han avled på väg till sjukhuset.
Citera
2016-02-11, 17:55
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronco68
Jag tänkte bidra med en händelse som ”min polares polare” råkade ut för i slutet av i slutet av 1990-talet. Han bodde då i Stockholm och brukade gå ut ett par gånger i veckan på "Löwenbräu", som ligger vid Fridhemsplan. En sen sommarkväll stod han vid baren och läppjade på en nyinköpt veteöl för 55 SEK, när han märkte hur hela området innanför dörren plötsligt mörknade som vid en spontan solförmörkelse. Det var två bastanta damer som ragglade in i högform och tillsammans skymde hela rutan ut mot gatan.

De ställde sig bredvid honom och beställde något att dricka. Hon som stod närmast började omedelbart att flörta upp en storm med min polare. De visade sig vara moder och dotter i dubbelpack. Min kompis uppskattade deras gemensamma vikt på minst ett kvarts ton. De var trevliga, och min polare hade inte varit upphovsman till en touchdown på ganska länge, så han började fundera på om man inte trots alla skulle passa på. Men jag antar att den lilla del av honom som inte styrdes av reptilhjärnan just då lyckades få överhanden. Så efter ett tag försökte han avlägsna sig och tappade till slut bort damsällskapet.

När han sedan var på väg hem stannade plötsligt en taxi bredvid honom. Bakrutan vevades sakta ner och gav blicken fri på mamman och dottern, som täckte hela baksätet tillsammans. De erbjöd honom att följa med dem hem på en flaska vin om han betalade taxin. Här lyckades tydligen reptilhjärnan besegra förnuftet så han bestämde sig för att hänga på.

Som tur var bodde dottern inte så långt därifrån. Väl hemma i enrumslägenheten hämtade hon en pava rödtjut ur köket, medan han satte sig med mamman på soffan. Mamman körde sedan en insulinspruta i innerlåret och började göra närmanden mot honom. När dottern återkom koncentrerade de sig alla på vindrickandet tills min kompis somnade på soffan.

Han vaknade mitt i natten av att han frös som 100 ensamkommande flyktingbarn på ett asylboende vid polarcirkeln. Mamman hade somnat i fåtöljen mittemot honom; ena patten hängde ut över klänningen. Dottern låg nedbäddad i sin säng. När hon såg att min kompis försökte smyga i väg därifrån höll hon upp täcket med ena handen och blottlade sin splitternakna Rubens-lekamen. Hon skall ha lett inbjudande och bett honom krypa ned i värmen, vilket han också gjorde.

Det lär ha varit ett av hans bästa pök nånsin. Dottern ska ha brölat och grymtat som en skadeskjuten elefant, ackompanjerad av modern som sågverkssnarkade på Metallica-nivå i fåtöljen.

När han vaknade på morgonen var dottern borta. Han tittade sig lite förvirrat omkring, bara för att se hur modern med samma inbjudande leende reste sig från fåtöljen och med gungande pattar och bestämda steg närmade sig sängen.
Kontakta Bonniers. Du får minst 100 000 i förskott!!
Citera
2016-02-11, 18:05
Medlem
lfhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Haha så jävla sjukt och underhållande. Ge oss mer

Citat:
Ursprungligen postat av arier2
De perversa pokerspelarna förtjänar en egen tråd! Jag vill hör mer lfh

Jag fortsätter nog att köra här, så kan en mod säga till ifall det passar bättre i en egen tråd.

Milf

Efter att 'ägaren' spelat bort sin förmögenhet ändrades vanorna i gänget lite. Det bildades väldigt snabbt en stark fokus på att få ligga, inget konstigt för ett gäng ung-tuppar men med just detta gäng leder det nästan alltid till en rolig historia. Jag börjar med denna så får jag ta mer allt eftersom.

Det var en period där den lokala dinosaurie klubben ofta stod på schemat, detta var då ett resultat av många lyckade raggningsförsök där. Damerna var helt enkelt 'inte lika petiga' som de yngre flickorna på de normala uteställena. Detta resulterade i att det blev en hel del MILF's med åren.

Vid en vanlig kväll hade ägaren följt med en äldre dam hem, gissningsvis i 50års åldern för lite efterfest. Det slutade såklart i sängkammaren där han missbrukade den stackars damen's anal så som den inte hade blivit de senaste decenniumen. Här skulle ju story'n nästan kunna sluta och klassas som en 'sjuk grej' i ett normalt gäng. Men nej nej, det visade sig efteråt att damen hade man och barn. Ett utav barnen som spelade i samma fotbollslag som ägaren.

På en träning hade ägarn lite i smyg berättat för en annan kamrat vad som hänt som då direkt storma iväg och berätta för alla andra att ägaren hade knullat en kille i laget's mamma i röven i familjens hem. Han lyckades snacka bort det, det är en återkommande grej att när något läckt så nekar alla, vilket alla antar att det bara var påhitt då det helt enkelt var för sjukt. Men det var visst en lite konstig stämning i laget ett tag efter händelsen.

"The Hookers"

På gymnasiet vi gick på hade det börjat två utlänska tjejer på något utbytesprogram. Dom gick alltid iklädda väldigt lite/sexiga kläder i skolan, ja, dom såg lite ut som horor så vi gav dom smeknamnet 'hookers' när vi pratade om dom.

Vid ett tillfälle hade ägaren hamnat på samma fest som dessa tjejer, dom hade raggat på bra och ägaren hade fått deras nr innan dom var tvungen att dra. Ägaren styrde då fest helgen efter och bjöd in dessa damer, inget konstigt med det igentligen. Men under kvällen när dom sitter och snackar kommer ena tjejen på att dom inte bytt namn, vilket dom gör. Hon blir dessutom lite nyfiken på vad han hade kallat henne i telefonen eftersom han inte visste hennes namn. Efter många om och men fick hon tag i telefonen och ja, ni gissade rätt. Texten "Hookers" lös upp i ansiktiet på den stackards tjejen, festen var minst sagt slut efter det.

Ägaren har idag typ inga nummer inlagda i sin telefon. Kollar man i den är det bara ett hopkok av siffror, jag vet inte om det är för att han är för lat eller om han lärde sig en läxa den där kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in