Citat:
Ursprungligen postat av
herrtanke
Haha så jävla sjukt och underhållande. Ge oss mer

Citat:
Ursprungligen postat av
arier2
De perversa pokerspelarna förtjänar en egen tråd! Jag vill hör mer lfh
Jag fortsätter nog att köra här, så kan en mod säga till ifall det passar bättre i en egen tråd.
Milf
Efter att 'ägaren' spelat bort sin förmögenhet ändrades vanorna i gänget lite. Det bildades väldigt snabbt en stark fokus på att få ligga, inget konstigt för ett gäng ung-tuppar men med just detta gäng leder det nästan alltid till en rolig historia. Jag börjar med denna så får jag ta mer allt eftersom.
Det var en period där den lokala dinosaurie klubben ofta stod på schemat, detta var då ett resultat av många lyckade raggningsförsök där. Damerna var helt enkelt 'inte lika petiga' som de yngre flickorna på de normala uteställena. Detta resulterade i att det blev en hel del MILF's med åren.
Vid en vanlig kväll hade ägaren följt med en äldre dam hem, gissningsvis i 50års åldern för lite efterfest. Det slutade såklart i sängkammaren där han missbrukade den stackars damen's anal så som den inte hade blivit de senaste decenniumen. Här skulle ju story'n nästan kunna sluta och klassas som en 'sjuk grej' i ett normalt gäng. Men nej nej, det visade sig efteråt att damen hade man och barn. Ett utav barnen som spelade i samma fotbollslag som ägaren.
På en träning hade ägarn lite i smyg berättat för en annan kamrat vad som hänt som då direkt storma iväg och berätta för alla andra att ägaren hade knullat en kille i laget's mamma i röven i familjens hem. Han lyckades snacka bort det, det är en återkommande grej att när något läckt så nekar alla, vilket alla antar att det bara var påhitt då det helt enkelt var för sjukt. Men det var visst en lite konstig stämning i laget ett tag efter händelsen.
"The Hookers"
På gymnasiet vi gick på hade det börjat två utlänska tjejer på något utbytesprogram. Dom gick alltid iklädda väldigt lite/sexiga kläder i skolan, ja, dom såg lite ut som horor så vi gav dom smeknamnet 'hookers' när vi pratade om dom.
Vid ett tillfälle hade ägaren hamnat på samma fest som dessa tjejer, dom hade raggat på bra och ägaren hade fått deras nr innan dom var tvungen att dra. Ägaren styrde då fest helgen efter och bjöd in dessa damer, inget konstigt med det igentligen. Men under kvällen när dom sitter och snackar kommer ena tjejen på att dom inte bytt namn, vilket dom gör. Hon blir dessutom lite nyfiken på vad han hade kallat henne i telefonen eftersom han inte visste hennes namn. Efter många om och men fick hon tag i telefonen och ja, ni gissade rätt. Texten "Hookers" lös upp i ansiktiet på den stackards tjejen, festen var minst sagt slut efter det.
Ägaren har idag typ inga nummer inlagda i sin telefon. Kollar man i den är det bara ett hopkok av siffror, jag vet inte om det är för att han är för lat eller om han lärde sig en läxa den där kvällen.