Många roliga historier! Har suttit och läst igenom tråden halva kvällen och fått många skratt

Tänkte också ge några egna bidrag som tack för en fantastisk tråd:
1. Jag och en polare var på Henriksberg (Gbg) för ca 8 år sen. Båda var rejält berusade och också väldigt kissnödiga. Vi står utanför en upptagen toalett i något som kändes som en evighet och inser att om vi inte får tillgång till en toa snart så kommer vi kissa på oss. Min polare kom då på den lysande idén att gå in på herrtoan (pissoar) istället. Jag hinner inte tänka så mycket på det innan hon drar in mig dit. Väl där inne står det ju några killar och kissar men min polare låter inte det hindra henne. Hon drar ner strumpbyxorna, sätter händerna mot höften och skjuter fram den i en helt onaturlig vinkel och så börjar hon kissa. Kisset hamnar inte i pissoaren (såklart) utan strålen går rakt ner på golvet, genom strumpbyxorna och på hennes skor. Jag filmar händelsen och råkar få med några ofrivilliga penisar på film (sorry). Plötsligt skjuter en vakt upp dörren (någon har såklart skvallrat) och skriker åt min polare att gå ut från herrtoaletten. När hon ska gå därifrån så halkar hon i sitt egna kiss och ramlar rakt ner i pölen. Vakten kommer fram och drar henne fram på golvet genom kisset och till dörren.. Det var storyn om hur vi blev portade på Henriksberg 😂
2. Jag stod och väntade på spårvagnen i Brunnsparken efter en blöt kväll. Hade köpt en cheese på Donken och stod på hållplatsen och käkade. Plötsligt känner jag någonting landa på mitt huvud. Känner klor som borrar ner sig i hårbotten. Får panik och vänder upp huvudet och ser två stora vita vingar. Jag börjar veva med armarna och skaka på huvudet och då flyger den enorma fiskmåsen iväg. Hade velat se händelsen utifrån! Måste sett galet ut.
3. Detta var säkert 18 år sedan men har satt sina spår i form av en orimlig fobi för paddor. Hade varit hos en kompis tills sent på natten och det ösregnade. Jag hade inget paraply så ville ta den snabbaste vägen hem. Genade då över en bakgård och känner att jag trampar på något med mina höga klackar. Det är mörkt så kan inte se vad det är. När jag kommer ut på vägen framför vårt hus och äntligen kan se igen tack vare gatuljusen kollar jag ner på skorna. Ser då en padda som hänger över sidan av skon, helt blodig och andra halvan av paddan sitter fast på klacken som gått rakt igenom den. Jag får panik och vet inte vad jag ska göra. Sliter av mig klackskorna och ska springa mot trappan och ser då att det är sjukt många paddor framför dörren. Jag får ännu mer panik och vrålar rakt ut. Lampor tänds i huset och utspringande kommer både min bror och mamma. När de inser att jag inte håller på att bli våldtagen eller mördad börjar de gapskratta. De skickar fortfarande vykort med paddor till mig… 😂