2016-02-15, 18:01
Medlem
sadustenellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Ingen kommer palla läsa så här långt.

MEN det absolut i särklass sjukaste som jag har sett som jag ALDRIG kommer glömma, hände i det vidriga landet Indien.

Där finns allt möjligt obehagligt skit, men när jag en gång klev av en turistbuss strax utanför Mumbai och såg India's elephant man eller något liknande, så trodde jag att jag hade fått i mig LSD eller led av akut psykos.

Alltså om man kan tänka sig den STÖRSTA foten på en människa som går sig att föreställa, jag menar liksom i paritet med storleken av en cykel, tillhörandes detta detta ansikte, så förstår man varför. Det är fan det sjukaste jag sett IRL. En så gravt missbildad människa.

Vidare har man sett "standard" sjuka grejer. Typ ens mamma som suger av en man i sovrummets trygga vrå mitt i natten och har tv:n på så sovrummet badar i ett trevligt ljust sken, och man är på väg till badrummet.

Flera gånger har fåglar dött framför ögonen på mig. Närmare sagt två. En gång såg jag min undulat avlida en tidig morgon när jag klev upp till skolan som 11-åring. Grät hysteriskt i två veckor.

Den andra gången var cirka 14 år senare när jag var ute med min hund och all of a sudden ser en duva som ligger på gräsmattan och chillar alternativt inte mår så bra. Den tittade på mig, jag tittade på den och plötsligt välte den långsamt över på sidan, öppnade näbben och trillade av pinn. Vad fan liksom. Mitt framför ögonen på mig.

En annan trevlig händelse var när jag och mina kolleger såg (sitter på första våningen) hur ambulanspersonal drog ut en död kvinna från en av utomhustoaletterna som finns i början på Sveavägen. Det var helt uppenbart en uråldrig opiatmissbrukare av utseendet att döma. Hur vi visste att hon var död? Hon var helt blå i ansiktet och ambulanspersonalen sprang inte direkt..

Hahaha njöt extra mycket av denna, tack så mycket för dina historier!
Citera
2016-02-15, 21:56
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ORGCON
Var i London på en familjeresa och vi skulle käka på McDonalds. Då passade jag på att gå på toa och ställer mig vid pissoaren, bredvid mig står en gubbe i 70 årsåldern och pissar.
När han har pissat klart så börjar han leta i bakfickan och tar upp en tygnäsduk som ser ut att varit använda i xx antal år och börjar noggrant torka kuken för att sedan snyta sig i den och torka händerna med den.

Efter jag lämnat toan sitter han och äter pommes.
Ha-ha! Helt genial avslutning på berättelsen! Snyggt!!
Citera
2016-02-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Haha fyfan vilken rolig text. Jag ska uppfostra mina barn att skriva som du.

Hahaha tackar, skicka dom till mig så får dom en kurs i att skildra berättelser som sagan om Shrek och hans(hennes?) vänner!
Citera
2016-02-16, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Dvärgneger med downs syndrome, i shit you not.

Telefonplan för ett par år sedan

Picture or it did´nt happen....
Citera
2016-02-16, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ORGCON
Var i London på en familjeresa och vi skulle käka på McDonalds. Då passade jag på att gå på toa och ställer mig vid pissoaren, bredvid mig står en gubbe i 70 årsåldern och pissar.
När han har pissat klart så börjar han leta i bakfickan och tar upp en tygnäsduk som ser ut att varit använda i xx antal år och börjar noggrant torka kuken för att sedan snyta sig i den och torka händerna med den.

Efter jag lämnat toan sitter han och äter pommes.
Haha. Kan det ha varit en skriftlärd muhammedan? Kvacksalvaren & pedofeten muhammed rekommenderade nämligen kamelpiss som medicin till sjuka. Inte konstigt att urin inte ansågs orent av din beskrivna gubbe (om han var muzzla), när självaste pedofeten betraktade urin som rena hälsokosten: https://www.youtube.com/watch?v=18i_SqmTBnQ
Citera
2016-02-16, 05:20
Bannlyst
Har redan redogjort för ett par möten med "original" i liknande trådar:

(FB) Det absolut roligaste du någonsin bevittnat?

(FB) Sjukaste som hänt dig på donken?

Har på senare tid sett folk ge pengar till gojnartiggare och snacka med dem precis som om de vore människor (mer än en gång t.o.m). Fullständigt sjukt beteende som dessutom gör mig arg varenda gång.

Sett två feta arabmän slåss på Tivoli i Köpenhamn medan jag stod i kön till någon karusell. Såg ganska roligt ut då deras femtioelva barn stod och skrek och deras beslöjade fruar försökte dra bort dem från varandra och trasslade in sig i sina portabla tält till kläder innan allihop blev omringade och påhoppade av typ femtio vakter.

Har även återgett för mina möten med Helsingborgs mogolider och virrgubbar i andra trådar här i humorforat. Pallar inte leta reda på alla länkar just nu men kan bara rekommendera Helsingborg i allmänhet för de som vill träffa riktigt skumma människor. Åk buss i centrum bara.
Senast redigerad av wazzobazzo 2016-02-16 kl. 05:24.
Citera
2016-02-16, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Har redan redogjort för ett par möten med "original" i liknande trådar:

(FB) Det absolut roligaste du någonsin bevittnat?

(FB) Sjukaste som hänt dig på donken?

Har på senare tid sett folk ge pengar till gojnartiggare och snacka med dem precis som om de vore människor (mer än en gång t.o.m). Fullständigt sjukt beteende som dessutom gör mig arg varenda gång.

Sett två feta arabmän slåss på Tivoli i Köpenhamn medan jag stod i kön till någon karusell. Såg ganska roligt ut då deras femtioelva barn stod och skrek och deras beslöjade fruar försökte dra bort dem från varandra och trasslade in sig i sina portabla tält till kläder innan allihop blev omringade och påhoppade av typ femtio vakter.

Har även återgett för mina möten med Helsingborgs mogolider och virrgubbar i andra trådar här i humorforat. Pallar inte leta reda på alla länkar just nu men kan bara rekommendera Helsingborg i allmänhet för de som vill träffa riktigt skumma människor. Åk buss i centrum bara.
'

Du och din farsa verkar vara mycket sympatiska människor, WTn i sitt esse. Sedan att du tycker de här händelserna var "kul" nog att ta upp på forum, ja vad ska man säga?
Senast redigerad av Periodic 2016-02-16 kl. 05:36.
Citera
2016-02-16, 08:57
Medlem
Dawlishs avatar
Flera saker dyker upp ju mer man funderar på det. Märkligt att det mest sjuka man ser ofta sker i utlandet.

När vi var i Dubai så skulle vi rida på kameler i öknen (obviously). Dessa kameler hade givetvis två turban och toffelklädda musslor som ledde runt dem. Jag och mina syskon hoppade upp på kamelerna och började varva runt.

Vad som hände sedan vet ingen, men plötsligt uppstod ett tumult och det vi hinner se är hur båda musslorna släpper kamelerna och börjar mucka gräl med varandra. Turbaner slits av och tofflor flyger genom luften. Det sista jag ser innan vår kamel får fullskalig panik och börjar skena därifrån, är hur en av musslorna slår den andra i huvudet med sin toffla.

Mina syskon gråter och skriker medan kamelen klumpigt galopperar ut i öknen, medan jag håller mig fast för glatta livet.

Det var rätt bisarrt.
Citera
2016-02-16, 09:40
Medlem
TreatGirlsGentlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
'

Du och din farsa verkar vara mycket sympatiska människor, WTn i sitt esse. Sedan att du tycker de här händelserna var "kul" nog att ta upp på forum, ja vad ska man säga?

Vad gnäller du om??
Citera
2016-02-16, 09:41
Medlem
NorthSNKRs avatar
På samma tema: Las Vegas Edition

http://www.theladbible.com/articles/...in-city-150216
Citera
2016-02-16, 11:41
Medlem
Bronco68s avatar
Här kommer min tredje berättelse, som precis som de andra är helt sann

Året var 1989 och vi skulle på muckarresa till Hamburg. Vi var runt 20 virila och festsugna killar i 20-års åldern. Att resan inte skulle avlöpa helt utan missöden stod därför klart redan från början. Problemen började redan på färjan från Trelleborg till Travemuende, där vi festade hela natten. När vi gick i land och samlade ihop oss för att gå till järnvägsstationen för vidare resa till Hamburg saknades en av oss, vi kan kalla honom för Mackan.

Vi hittade honom inte någonstans. Vi gick tillbaka till färjan och frågade, men ingen hade sett honom. Ingen annan resenär hade heller en aning om var han var. Det här var förstås före mobilens tid så vi visste varken hur vi skulle få tag i honom eller vem vi kunde kontakta för att utröna var han befann sig. I värsta fall kanske han hade trillat över bord.

Med en klump i magen bestämde vi oss för att fortsätta resan till Hamburg. När vi gled in på stationen i Elbe-metropolen stoppade en annan lumparkompis ut huvudet genom rutan för att spotta ut snuset eller spy (jag minns inte vilket). Han var bara millimeter från att få huvudet bortrakat av en skylt men lyckades dra in det i sista sekunden.

När vi kom till hotellet delades vi upp så att vi sov tre på varje rum. Fullständigt utmattade efter nattens festiviteter gick vi och lade oss och somnade direkt. Efter en och en halv timme vaknade jag av att någon sjöng för full hals ute på gatan - på skånska! Bara ett par minuter senare flög vår dörr upp och Mackan raglade in full som tusen russar. På färjan hade han somnat mellan stolgångarna inne på biografen och hade hittats av städerskan.

Mackan började direkt pilla på vår tv-apparat (det var en sådan där liten som man brukar ha med sig på campingplatsen) och frågade om vi fick in porrkanaler. "Ingen aning", svarade vi. Han gick igenom kanalerna och plötsligt dök det upp någon gammal John Holmes-rulle på rutan. "Va i helvete", utbrast Mackan, "varför får inte vi det?"

Han raglade ut igen och gick tillbaka till sitt rum. Vi somnade direkt, bara för att ett par minuter senare vakna av ett sjuhelvetes brak utifrån gatan. Vi tänkte inte mer på det, men typ en 10 minuter senare knackade det på dörren: "Polizei, machen Sie bitte auf!" lät det från korridoren. Vi öppnade förstås. Eftersom jag var det enda som kunde tyska fick jag sköta snacket. Den mycket upprörde poliskonstapeln upplyste mig om att de hade tagit med alla i rum 109, vilket var det rum som bland annat Mackan hade tillvisats. Tydligen hade Mackan i en blandning av erotisk nöd och överbordande fylledille kastat ut tv:n genom fönstret när han inte fick in sina porrkanaler.

Tv:n hade som tur var inte hamnat i skallen på någon utan på motorhuven på en sprillans ny BMW.

Hotelpersonalen var av förklarliga skäl oerhört upprörd och ville helst att samtliga lämnade hotellet. Jag fick uppborda all min övertalningstalang och svära på heder och samvete att vi skulle smyga fram som indianer på bisonjakt i fortsättningen. Det funkade så där.

Vi hade förstås ingen aning om på vilken polisstation Mackan och de andra två förhördes så vi fick helt enkelt försöka klara oss utan dem. Vi hoppades emellertid att vi skulle träffa dem nästa dag eftersom Mackan hade våra biljetter för återresan.

Senare på kvällen gick vi ut på Reeperbahn och kollade in vad Herbertstrasse hade att erbjuda (det är gatan där hororna sitter i skyltfönster och öppnar en liten lucka för att meddela priset för vissa tjänster). Två av mina lumparkompisar visade stort intresse för en av damerna. Månsson bestämde sig för en avsugning för 50 DM. Han kom ut efter ca 30 minuter med ett förtvivlat ansiktsuttryck. ”Fan, jag kunde bara inte, jag kunde bara inte”, sade han upprepade gånger med gråten i halsen. Då blev det dags för Cedergren. Han gick in till samma dam, betalade sina 50 DM och kom ut efter ca 10 minuter med ett brett flin över hela ansiktet. ”Det gick som smort”, sade han och dunkade den nu hulkande Månsson i ryggen.

Vi drog vidare och köpte ett helt flak öl inne i en affär. Vi gick sedan omkring i St. Pauli, drack öl och kastade burkarna lite varstans. Ungefär när ölen var slut var vi framme vid ett ställe som heter Zilltertal. Vi gick in, och någon i gruppen skrek plötsligt (varför vet jag inte) ”skydd!” Vi kastade oss mangrant på golvet och ålade fram till baren. Det var förstås en syn för gudar!

Efter Zilltertal drog vi vidare, jag minns inte vart. Men hursomshelst sprang vi på Mackan och de två andra någonstans i vimlet. De hade suttit inburade i 11 timmar och förhörts i flera omgångar. Eftersom de inte kunde tyska hade de besvarat varje fråga med ”Köss du min kukajävel!” tills poliserna tröttnat, noterat deras adresser och kastat ut dem. Därefter hade de varit och raggat horor. Den ena hade somnat hos sin dam och blivit utkastad av någon HA-liknande typ som först hade stampat på honom tills han vaknade. Man kunde fortfarande se skosulans avtryck på ryggen.

Nu var förstås frågan var trion skulle sova någonstans. Hotellet var egentligen uteslutet, men vi hoppades på att det skulle vara annan personal där på natten. Och det var det. Visserligen kunde fylletrion inte tillbaka till sitt gamla rum utan fick fördelas hos oss andra.

Efter ytterligare en dag i fyllans och horerierts tecken var det dags att ta färjan tillbaka. Som tur var hade Mackan kvar biljetterna. Festen fortsatte hela båtresan tillbaka. Mackan var nog fullast, men körde hem med sin bil från Trelleborg till Kristianstad som om han hade druckit cola light hela helgen.

Och om någon undrar så kostade Mackans försök att leka rockstjärna på hotellet över 5 000 DM (tv:ns kostnad plus reperationskostnader för bilen):
Senast redigerad av Bronco68 2016-02-16 kl. 12:24.
Citera
2016-02-16, 11:56
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Var en hemlös på Myrorna som skulle köpa en pump att bygga om till vocoder sa han, var där nyss. Han luktade inte sjukt gott allafall :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in