2016-02-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Det sjukaste jag har varit med om är när taxichauffören i Etiopien kör på en liten pojke och mannen bakom mig (Etiopiens skolminister) utbrister "Dont worry it was a small one!" Med ett rungande skratt efter. Slår allt jag varit med om!
Hahaha Ser det framför mig.
Citera
2016-02-11, 00:24
Medlem
Helsnurrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolpool75
I Thailand minns jag att man titt som tätt såg en hel familj på en moped...som mest var dom väl sex stycken på samma moped... körandes.

Kan tillägga att köra moped i Thailand öht är en rätt sjuk upplevelse. Vildhundar som springer precis var och när som helst. En av dessa hundar resulterade i ett stort skrapmärke och motsvarande tusenlappen i reparationskostnader för hyrmopeden. Hundjäveln kom undan.

I samma land såg jag levande tuppar halvt ihoppressade i överfulla burar, det var bara hemskt att se. Vid ett annat tillfälle såg jag en 70+ kinesgubbe gå iväg från en karaokebar med en snygg ung thailändska under armen. Hans verkligen skitnöjda min gav mig ett gott skratt.
Citera
2016-02-11, 00:40
Medlem
fendadens avatar
Ett antal år sedan var vi tre unga grabbar som delade ut tidningar i vårt bostadsområde. Vi måste nog ha gått i 6an-7an. Minns att det var vinter och vi lunkade omkring där med det lilla släpet med tidningar, glada och oskuldsfulla en helt vanlig eftermiddag.

Plötsligt stannar och utbrister en av kompisarna "Grabbar! Shit, kolla här, fort!"

Han kikade ner i ett fönster som låg på marknivå, ja ni kan föreställa er "källarlägenheter" som har fönster i jämn nivå med marken så att man utifrån kollar nedåt när man kikar in. Där inne stod, hör och häpna, en vacker blond tjej i 19-20 års åldern spritt språngande naken med ett par riktigt fina bröst och betraktade sig själv i en spegel.

Vi stod helt förstummade och det kändes som att tiden gick i slow-motion. Ingen sa något, men plötsligt utbrister kompisen, tyvärr lite för högt "Hörni, tänk om hon ser oss?" Precis efter att dessa ord yttrats så vänder hon sig blixtsnabbt mot fönstret och ser tre unga, kåta små pojkar som med beundran spanar in henne

Givetvis sprang vi därifrån så fort vi kunde, skrattandes och i ett fascinerat chocktillstånd över vad vi precis hade fått bevittna.
Citera
2016-02-11, 00:44
Medlem
TreatGirlsGentlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azzzelito
Det sjukaste jag har varit med om är när taxichauffören i Etiopien kör på en liten pojke och mannen bakom mig (Etiopiens skolminister) utbrister "Dont worry it was a small one!" Med ett rungande skratt efter. Slår allt jag varit med om!

Ja, det var verkligen sjukt, på ett sorgligt sätt... Jag måste fråga hur det gick med pojken?
Citera
2016-02-11, 01:09
Medlem
NeutronStars avatar
Bulgarien, Sunny Beach, semester med polarna. Vi köpte varje dag billiga vattenmeloner i en affär vid stranden som vi käkade i mängder när vi låg bakfulla på beachen. Senare såg vi att zigenarna använde högen av meloner bakom affären som toalett. Mums!
Citera
2016-02-11, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lfh
Blir nog en del text men känner att jag behöver gå igenom bakgrunden innan jg kommer till själva storyn. Men den går absolut att hoppa för den lata läsaren.

Bakgrund

I gymnasiet började jag likt många andra i en ny klass med nya människor, en av dessa nya människor skulle komma att bli en god vän till mig, vi kan kalla honom 'ägaren' (av anledningar som vi kommer till sen). Ägaren var trotts sin unga ålder väldigt inne i nätpoker som precis blivit populärt vid tillfället. Och han hade lyckats spela ihop sig 400-500 tusen som han sen användt farsans/storebrorsans namn för att ra ut.

Hur som helst hade ägaren en umgängeskretts sen tidigare, alla precis lika pokerberoende somm ägaren. Under åren skulle jag komma att bekanta mig vid denna krets och få upleva många sjuka upplevelser. Förutom att de var otroligt spelberoende hela bunten så är dom dom största grisarna jag någonsin har haft äran att umgås med. Förutom min kompis 'ägaren' var det bland annat 'slav 1' och 'slav 2', eftersom de aldrig hade pengar gjorde dom diverse åt 'ägaren' mot att få några dollar på poker kontot. Ägarens föräldrar var i stort sätt van vid att det kom främmande människor och lagade pannkakor på lördagsmorgonen i deras kök för att sedan gå upp och ge ägaren frukost på sängen.

När de inte spelade poker var det väldigt populärt med olika sportsaktiviteter, då självklart med straff ala 'boll i rygg' på förlorarna. Imellerstid börja dom tycka at boll i rygg var ett allt för snällt straff och en inflation på straffen började.

Storyn

Både slav 1+2 hade samlar på sig samma straff, att bli inlåsta i en riktigt risig vind under typ 1dygn. Vinden var av typen inte isolerad, få sitta på en träbalk och akta sig för spikarna som stack ut, så det var ingen mysig vindsvåning för er som tror det. Eftersom ingen av slavarna ville utföra straffet samtidigt som dlm ville mätta kvällens spelbehov slog dom vad, vinnaren skulle slippa undan och förlorare fick sitta inne hela helgen (vi hade räknat ut att det räkte perfekt om dom skynda sig hem får skolan på fredag för att dom skulle hinna ut lagomt till den börja igen på måndagen).

Vad var då vadet? Övriga gruppen var såklart med som domare och kom fram till att en 'stå-kamp' var det absolut rättvisaste/spännande att följa. Reglerna var enkla, båda spelarna fick varsin ruta som dom skulle stå i, dom fick inte lämna rutan, stödja sig eller sätta sig. Rutorna var precis lagomt stora så att dom kunde stå i dom men inte gå omkring.

Rutorna markerades med tejp på golvet kkanske 2m ifrån varandra, nog för att dom inte skulle kunna sträcka sig och kunna knuffas. Åskådarna laddade upp inför at spendera kvällen med öl+poker i samband med matchen innan det började. Spm väntat så händer inte så mycket första timmen mer än psykningar emot varandra, åskådarna slog på tvn medans dom vänta på att det skulle bli lite mer spännande. Efter en stund börjar slav 1 inse vad han gett sig in i, han skulle ju få stå där hela natten om ingenting hände. Slav 2 var dessutom den mest erfarna straff-tagarn och var psykiskt starkare. Slav 1 får då en plan som han de kommande 1-2 timmarna skullr genomföra.

Slav 1 slet av sig tröjan i stycken, fför att sluta sönder den i mindre tygstycken. Vi fick inget svar från honom varför, men antog att han typ tänkte fisa på tygbitarna och kasta på slav 2. Nej nej, slav 1s plan var något helt annat, han spenderade minst en timme med att knyta, knyta upp och knyta om och om igen. Till slut hojta han ut att nu jävlar blir det åk av och släpet ut en piska med en stenhård tygboll längst ut. Alla förstod vad planen var och efter att domarna gav med sig med at vi inte gjort sådana begränsningar i reglerna kunde han börja dela ut pisk-rapp.

Slagen var de mest målmedvetna slagen jag någonsin sätt, slav 2 bad om nåd men vägrade samtidigt lämna rutan och ge upp. Han lyckades slita av sin tröja och vira den runt armen som ha sen använde som en typ av Sköld, men med varje slag hördes fortfarande ropen av smärta. Så höll det på resten av kvällen, alltså, minst 3timmar av konstanta pisk-rapp, egnast med små pauser för att knyta om piskan hårdare. Slav 2 var mörbultad men så otroligt van med att utsätta sin kropp för liknande saker sådan höll ut, ett tag såg det tom att slav 1 skulle tappa orken, men det bara fortsatt.

Sen händer det, matchen vänder totallt. Slav 2 lyckas fånga piskan vid ett av slagen och drar den ur slav 1s hand. Slav 1 hade nu piskan och slav 2 hade ingen tröja kvar att 'bygga sköld' av. Med slav 1s slvagare psyke viste vi alla att det bara var en tidsfråga. Slav 2 tog sin tid och pustade ut efter allt han fått genomstå, sen var det dags. Med all den kraft han hade kvar i sin sedan tidigare mycket skadade arm slinga han piskan mot slav 1 som på absolut första pisk-rappet lyckades dra tillbaks piskan. Surt sa räven.

Kampen fortsatte ett tag efter det, men slav 1 vann till slut när slav 2 råkade av misstag trampa utanför mednas han tog skydd. Kanske 6-7timmae totallt sätt med 3-4 av dessa fyllda utav pisk-slag fick han stå ut. Som belöning fick han sitt tidigare straff dubblat. Hela hand arm samt stora delar av ryggen var ett stort blåmärke ich han blödde även lite lätt vis några ställe.

Utöver det finns det gott om roliga straff som delars ut i det huset, fekaliteter och urin stod int på tabu listan där inte. Kanske fyller på med någon till ifall tråden håller sig i liv.

Helt underbar story, sitter du på något mer kul från dessa kärnfysiker?
Citera
2016-02-11, 09:09
Medlem
lfhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bennnann
Helt underbar story, sitter du på något mer kul från dessa kärnfysiker?

Urin

Vid sin 'peak' av horeriet drack slav 2 33cl urin för 600kr. Vi var ett helt gäng som alla bidrog till urin-cocktailen. Han klinkade snabbt i sig hälften för att sen gå och fylla upp hela glaset upp till kanten med vatten för att spä ut det. Detta upprepades många gånger, han deal alltså lite och fyllde på allt eftersom. Om han trodde att det var en bra strategi eller om han innerst inne ville känna smaken av urin är det nog bara han själv som vet.

Han satt i badkaret (ifall han skulle spy) och kämpade med det där glaset i 40min. Jag kommer ihåg det så väl för när alla tröttna gick som och gjorde annat medans jag fick stanna och vakta så att han faktiskt fullföljde uppdraget. När vi satt där öppnade han faktiskt upp lite för mig "vad är det jag håller på med egentligen lfh, varför gör jag såhär med mitt liv". Det kan ha varit lite av en vändpunkt för honom.

Golden shower

Änn en gång var slav 2 i farten, av namnet kan ni gissa vad han fick upleva. Kommer ihåg att han som dusha fick sträckta order att sikta på ansiktet/munnen hela tiden, i hop om en kkallsup. Vad fick han för detta då? En platta smuggelöl som han sen kunde dela med en annan i gänget, för totala värde på 150kr/2=75kr.

Shamponeringen

Denna story har jag bara fått återberättad då jag inte var med den givna kvällen. Men det var slav 1 som fick kupa ut sina händer som en skål, tänk typ som en tiggare gör. Sen bajsade slav 2 direkt i näven på honom. Slav 1 tog sen fekalierna och 'shamponera' in sitt hår med. Jag minns inte vad han fick för detta.

Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Haha helt underbara och sjuka historier Det jag undrar är ifall dessa historier "läckte ut" till allmänheten? Exempelvis till random folk på gymnasiet eller dylikt?

Urincocktailen läckte faktiskt ut till slav 2s klasskamrater. Men det mörkades ganska snabbt, det var helt enkelt ingen som trodde att det faktiskt kunnat hänt för den magra betalningen.

Annars var det nog väldigt få som visste om dom värsta straffen. Ibland var det order om sekretess inom gruppen tom, så man vet aldrig vad som hänt när man inte varit med. Sen att dom var sjukt spelberoende och sviniga visste nog alla.
Senast redigerad av lfh 2016-02-11 kl. 09:54.
Citera
2016-02-11, 09:12
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Felpost
Hahahaha, helt sjukt! Har du mer på lager?
Citera
2016-02-11, 10:53
Medlem
boneheads avatar
Såg en äldre och något förvirrad herre stå och borsta tänderna över en papperskorg i tunnelbanan för 15 år sedan. Jag tycks missa allt det roliga som händer...
Citera
2016-02-11, 10:59
Medlem
UERATZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lfh
Urin

Vid sin 'peak' av horeriet drack slav 2 33cl urin för 600kr. Vi var ett helt gäng som alla bidrog till urin-cocktailen. Han klinkade snabbt i sig hälften för att sen gå och fylla upp hela glaset upp till kanten med vatten för att spä ut det. Detta upprepades många gånger, han deal alltså lite och fyllde på allt eftersom. Om han trodde att det var en bra strategi eller om han innerst inne ville känna smaken av urin är det nog bara han själv som vet.

Han satt i badkaret (ifall han skulle spy) och kämpade med det där glaset i 40min. Jag kommer ihåg det så väl för när alla tröttna gick som och gjorde annat medans jag fick stanna och vakta så att han faktiskt fullföljde uppdraget. När vi satt där öppnade han faktiskt upp lite för mig "vad är det jag håller på med egentligen lfh, varför gör jag såhär med mitt liv". Det kan ha varit lite av en vändpunkt för honom.

Golden shower

Änn en gång var slav 2 i farten, av namnet kan ni gissa vad han fick upleva. Kommer ihåg att han som dusha fick sträckta order att sikta på ansiktet/munnen hela tiden, i hop om en kkallsup. Vad fick han för detta då? En platta smuggelöl som han sen kunde dela med en annan i gänget, för totala värde på 150kr/2=75kr.

Shamponeringen

Denna story har jag bara fått återberättad då jag inte var med den givna kvällen. Men det var slav 1 som fick kupa ut sina händer som en skål, tänk typ som en tiggare gör. Sen bajsade slav 2 direkt i näven på honom. Slav 1 tog sen fekalierna och 'shamponera' in sitt hår med. Jag minns inte vad han fick för detta.

Urincocktailen läckte faktiskt ut till slav 2s klasskamrater. Men det mörkades ganska snabbt, det var helt enkelt ingen som trodde att det faktiskt kunnat hänt för den magra betalningen.

Annars var det nog väldigt få som visste om dom värsta straffen. Ibland var det order om sekretess inom gruppen tom, så man vet aldrig vad som hänt när man inte varit med. Sen att dom var sjukt spelberoende och sviniga visste nog alla.
Har du någon aning om vad dem sysslar med idag?
Citera
2016-02-11, 11:51
Medlem
Autismpowers avatar
Satt på spårvagnen på väg hem en regnig vinterkväll, jag ser att framför mig sitter en skallig herre med svart rock i 40-års åldern och läser en tysk dagstidning. Vagnen stannar vid nästa stopp och denna herre går av vagnen, när jag ser ut genom fönstret så har gubben två nakna ben och ett par damstövlar på sig! Hela vagnen bryter ut i brölgarv

Jag satt och snackade med en snubbe som sitter i sin säng med täcke i cam som skulle skjuta subutex, så tror jag knappt mina ögon. Han torkar av kanylen på täcket innan han sätter den! Resulterade i att han en stund senare låg med frossa i ett varmt badkar. Var flera år sedan nu men han lever än!

Jag är rätt säker på att de här sakerna inte är de sjukaste jag sett, jag måste bara söka igenom mitt minne. Återkommer med mer när jag kommer på något sjukare jag varit med om.

lfh dina historier var sköna som fan! Tur jag aldrig haft sådana umgängen.
Senast redigerad av Autismpower 2016-02-11 kl. 11:58.
Citera
2016-02-11, 12:18
Medlem
lfhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UERATZ
Har du någon aning om vad dem sysslar med idag?

Ja, i sista terminen av gymnasiet började 'ägaren' sportsbetta ganska tungt. Jag koller ihåg att sidan han spelade på hade en gräns på Max 50 000kr ute åt gången ville blev en standard för honom. Det var inte vanligt att han betade gränsen flera gånger på samma kväll. Tom i skolan började han betta, jag kommer ihåg på en svenska lektion när vi satt oc skrev något på datorn så smög han sig in ch letade reda på en tennismatch att spela på. Han hade ingen aning om tennis och bara utifrån namnen på spelarna valde han att lägga 20 kkr, han vann den på rent flyt.

Men en dag kom han inte till skolan, och först vid lunch nästa dag. Det visade sig efter lite tjat att han hade spelar bort 200-300kkr och helt enkelt mått för dåligt för att gå till skolan. Efter studenten flyttade jag väg och slutade umgås med dom några år, men har några år senare träffat iaf 'ägaren' igen. Han spelade bort allt han ägde ganska snabbt efter gymnasiet, han gjorde av med sista korvören på poker borden i Danmark och fick tjuv åka tåg för att ta sig hem. Han grät vägen. Att gå från herre i huset med en poker karriär att leva på till att vara helt pank och börja jobba skitjobb för en månadslön på samma nivå som han betta under svenskalektionerna måste vara tufft.

Det ändrades ganska mycket i gruppen efter det och istället för straff och dobbel gick dom över till sprit och ragga. Fortfarande lika sviniga. Folk droppade ur när dom flyttade/skaffa fru lite eftersom men min kompis ägaren började plugga på universitet och träffa nya vänner som fick ta deras plats.

I dagsläget har ägaren ett jobb icke-relaterat till sin utbildning. Han svinar/festar nog precis lika mycket, han bytte i min mening ut pokerberoendet delvis mot ett sexberoende. Men senaste 1-2åren har han börjat viljat lugna ner sig, skaffa fru och sluta upp med allt såntdär. Alla är dock fortfarande väldigt spelberoende, jag träffar dom väldigt sällan numera då vi bor så långt ifrån varandra.

Finns så sjukt många berättelser från det gänget, men jag har dragit alla stora som passar in i den här tråden. Att dom sen spelat bort 300kkr på en enskild pokerhand, åkt på pokerresor och sålt flygbiljetterna hem för att spela bort det också passar bättre i en annan tråd. Men jag återkommer om jag kommer på någon mer som är värd den här tråden.

Edit: Jag kan tillägga att vi är i 24-28 års åldern nu, historierna utspelade sig dvs under slutet av 2000-2010 talet.
Senast redigerad av lfh 2016-02-11 kl. 12:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in