Ingen kommer palla läsa så här långt.
MEN det absolut i särklass sjukaste som jag har sett som jag ALDRIG kommer glömma, hände i det vidriga landet Indien.
Där finns allt möjligt obehagligt skit, men när jag en gång klev av en turistbuss strax utanför Mumbai och såg
India's elephant man eller något liknande, så trodde jag att jag hade fått i mig LSD eller led av akut psykos.
Alltså om man kan tänka sig den STÖRSTA foten på en människa som går sig att föreställa, jag menar liksom i paritet med storleken av en cykel, tillhörandes detta
detta ansikte, så förstår man varför. Det är fan det sjukaste jag sett IRL. En så gravt missbildad människa.
Vidare har man sett "standard" sjuka grejer. Typ ens mamma som suger av en man i sovrummets trygga vrå mitt i natten och har tv:n på så sovrummet badar i ett trevligt ljust sken, och man är på väg till badrummet.
Flera gånger har fåglar dött framför ögonen på mig. Närmare sagt två. En gång såg jag min undulat avlida en tidig morgon när jag klev upp till skolan som 11-åring. Grät hysteriskt i två veckor.
Den andra gången var cirka 14 år senare när jag var ute med min hund och all of a sudden ser en duva som ligger på gräsmattan och chillar alternativt inte mår så bra. Den tittade på mig, jag tittade på den och plötsligt välte den långsamt över på sidan, öppnade näbben och trillade av pinn. Vad fan liksom. Mitt framför ögonen på mig.
En annan trevlig händelse var när jag och mina kolleger såg (sitter på första våningen) hur ambulanspersonal drog ut en död kvinna från en av utomhustoaletterna som finns i början på Sveavägen. Det var helt uppenbart en uråldrig opiatmissbrukare av utseendet att döma. Hur vi visste att hon var död? Hon var helt blå i ansiktet och ambulanspersonalen sprang inte direkt..