2016-02-11, 18:43
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ukulele-Lelle
Det här var i simbassängen som fanns i det dåvarande Vinterpalatset vid S:t Eriksbrons ena fäste.
Ett kompisgäng av män i 40-årsåldern hade suttit bredvid bassängen och spelat kort och groggat på medhavd sprit. Slutligen hade en av dem förlorat och han blev dömd av sina kompisar att hoppa från det allra högsta hoppstället. Detta ställe låg ovanför hopptornet och var något som varken jag eller mina vänner hade sett eller hört talas om tidigare. Det visade sig vara en brygga, som fälldes ut från själva taket. Det var ordentlig takhöjd i simhallen och den stackars förloraren såg rätt liten ut, när man betraktade honom från bassängen. Det var högt, mycket högt.

Visselpipor hördes och vaktmästare svärmade runt och gav order om att utrymma hela bassängen. Här skulle det bli en uppvisning av ett proffs, som kortspelargänget hade inbillat vaktmästarna.
Allt var stilla nu, alla väntade. Förloraren ville avbryta och gå tillbaka, men hejdades av bu-rop från sina kompisar.

Så han hoppade.

Han landade på magen i det värsta magplask vi nånsin hade sett, helt utsträckt med raka armar och raka ben, som hade varit ett perfekt simhopp om han hade vridit sig 90 grader till.
Vaktmästarna och kortspelsgänget räddade honom med gemensamma krafter. Ambulans tillkallades. Han var inte kontaktbar. Skulle inte förvåna mig om han avled på väg till sjukhuset.
Låter som ett självmordsförsök
Citera
2016-02-11, 18:55
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronco68
Jag tänkte bidra med en händelse som ”min polares polare” råkade ut för i slutet av i slutet av 1990-talet. Han bodde då i Stockholm och brukade gå ut ett par gånger i veckan på "Löwenbräu", som ligger vid Fridhemsplan. En sen sommarkväll stod han vid baren och läppjade på en nyinköpt veteöl för 55 SEK, när han märkte hur hela området innanför dörren plötsligt mörknade som vid en spontan solförmörkelse. Det var två bastanta damer som ragglade in i högform och tillsammans skymde hela rutan ut mot gatan.

De ställde sig bredvid honom och beställde något att dricka. Hon som stod närmast började omedelbart att flörta upp en storm med min polare. De visade sig vara moder och dotter i dubbelpack. Min kompis uppskattade deras gemensamma vikt på minst ett kvarts ton. De var trevliga, och min polare hade inte varit upphovsman till en touchdown på ganska länge, så han började fundera på om man inte trots alla skulle passa på. Men jag antar att den lilla del av honom som inte styrdes av reptilhjärnan just då lyckades få överhanden. Så efter ett tag försökte han avlägsna sig och tappade till slut bort damsällskapet.

När han sedan var på väg hem stannade plötsligt en taxi bredvid honom. Bakrutan vevades sakta ner och gav blicken fri på mamman och dottern, som täckte hela baksätet tillsammans. De erbjöd honom att följa med dem hem på en flaska vin om han betalade taxin. Här lyckades tydligen reptilhjärnan besegra förnuftet så han bestämde sig för att hänga på.

Som tur var bodde dottern inte så långt därifrån. Väl hemma i enrumslägenheten hämtade hon en pava rödtjut ur köket, medan han satte sig med mamman på soffan. Mamman körde sedan en insulinspruta i innerlåret och började göra närmanden mot honom. När dottern återkom koncentrerade de sig alla på vindrickandet tills min kompis somnade på soffan.

Han vaknade mitt i natten av att han frös som 100 ensamkommande flyktingbarn på ett asylboende vid polarcirkeln. Mamman hade somnat i fåtöljen mittemot honom; ena patten hängde ut över klänningen. Dottern låg nedbäddad i sin säng. När hon såg att min kompis försökte smyga i väg därifrån höll hon upp täcket med ena handen och blottlade sin splitternakna Rubens-lekamen. Hon skall ha lett inbjudande och bett honom krypa ned i värmen, vilket han också gjorde.

Det lär ha varit ett av hans bästa pök nånsin. Dottern ska ha brölat och grymtat som en skadeskjuten elefant, ackompanjerad av modern som sågverkssnarkade på Metallica-nivå i fåtöljen.

När han vaknade på morgonen var dottern borta. Han tittade sig lite förvirrat omkring, bara för att se hur modern med samma inbjudande leende reste sig från fåtöljen och med gungande pattar och bestämda steg närmade sig sängen.

Underbar anekdot. Jag älskar rejäla kvinnor och fick nästan lite halvfjong när jag läste det hela.

Dock måste jag säga att det nästan är på gränsen till degenererat med moder/dotter tag-teams.
Citera
2016-02-11, 19:06
Medlem
Relentless666s avatar
Min tremännings mormor tvingade mig o min tremänning att se hans pappas lik när han hade skjutit sig själv. Blev rätt så ärrad av att se det. För jag var åtta och han 12. Jävla psykopat kärring.

En annan grej var när jag var på krogen och skulle gå och pissa. Vad får jag se där? En snubbe som hade däckat med nyllet i pissoaren haha.

Sen när jag var yngre och var utomlands så var det en tant som blev påkörd och det lät exakt som om någon slängde en stor tunna med vatten hårt på marken och då väntade jag mig om och såg hennes blodiga kropp. Och aset som körde på henne stack.
Citera
2016-02-11, 19:55
Medlem
Frejssons avatar
Kom på en till. Träningsläger med fotbollslaget i 13 års åldern. 3-4 timmar hemifrån. I byn där vi hamnade fanns ett litet badhus som vi hyrde en kväll. Fullt ös i bassängen hela kvällen och hopp från trampolinen. Vi hade lite olika tävlingar men den sista (nu förstår snart) gick ut på att dyka från trampolinen genom en stor badring. En sån man sitter på när man åker ex vattenrutchkana.

Jag sitter på kanten och tittar på. Är inte så bra på att dyka. Går bra för dom flesta. Sen kommer vår målvakt. Tjock kille. Rejält tjock. Han dyker ner genom ringen och fastnar.

Hela situationen kändes som flera minuter men det var det såklart inte. Först fattade jag inte riktigt. Kommer han inte upp? Leker han? Sen ser jag att benen arbetar som satan fram och tillbaka då han har panik. Börjar gapflabba. Märker att ingen annan skrattar. Förstår att ingen annan lagt märke till situationen.

"Benny sitter fast under vattnet" skriker jag. Nu kollar alla. Första reaktionen blir som för mig. Skratt. Hysteriskt skratt. Sen reagerar 2-3 st nästan samtidigt och vänder runt han.

Benny ser helt förstörd ut. I efterhand berättade han att han trodde han skulle dö. Han rullas upp på golvet och kräks/rapar/spottar mänger med vatten. Föräldrarna är nära att ringa ambulans men märker att han återhämtar sig snabbt.

Vet inte hur lång tid det egentligen var men 30 sekunder är jävligt långt i det läget. Det är bland det roligaste jag sett men det kunde blivit det värsta.

Benny själv var en skön och rolig kille som förstod komiken i det hela. Han fick prata om det sista kvällen innan vi åkte hem. Jävligt starkt i den åldern att göra det. Vi skrattade mycket åt dykningen i efterhand. Benny tyckte med det var kul och jag tror han tyckte det var fräckt att han varit delaktig i det roligaste man sett.

Han var en rolig tjockis.
Citera
2016-02-11, 19:59
Medlem
Relentless666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lfh
Jag fortsätter nog att köra här, så kan en mod säga till ifall det passar bättre i en egen tråd.

Milf

Efter att 'ägaren' spelat bort sin förmögenhet ändrades vanorna i gänget lite. Det bildades väldigt snabbt en stark fokus på att få ligga, inget konstigt för ett gäng ung-tuppar men med just detta gäng leder det nästan alltid till en rolig historia. Jag börjar med denna så får jag ta mer allt eftersom.

Det var en period där den lokala dinosaurie klubben ofta stod på schemat, detta var då ett resultat av många lyckade raggningsförsök där. Damerna var helt enkelt 'inte lika petiga' som de yngre flickorna på de normala uteställena. Detta resulterade i att det blev en hel del MILF's med åren.

Vid en vanlig kväll hade ägaren följt med en äldre dam hem, gissningsvis i 50års åldern för lite efterfest. Det slutade såklart i sängkammaren där han missbrukade den stackars damen's anal så som den inte hade blivit de senaste decenniumen. Här skulle ju story'n nästan kunna sluta och klassas som en 'sjuk grej' i ett normalt gäng. Men nej nej, det visade sig efteråt att damen hade man och barn. Ett utav barnen som spelade i samma fotbollslag som ägaren.

På en träning hade ägarn lite i smyg berättat för en annan kamrat vad som hänt som då direkt storma iväg och berätta för alla andra att ägaren hade knullat en kille i laget's mamma i röven i familjens hem. Han lyckades snacka bort det, det är en återkommande grej att när något läckt så nekar alla, vilket alla antar att det bara var påhitt då det helt enkelt var för sjukt. Men det var visst en lite konstig stämning i laget ett tag efter händelsen.

"The Hookers"

På gymnasiet vi gick på hade det börjat två utlänska tjejer på något utbytesprogram. Dom gick alltid iklädda väldigt lite/sexiga kläder i skolan, ja, dom såg lite ut som horor så vi gav dom smeknamnet 'hookers' när vi pratade om dom.

Vid ett tillfälle hade ägaren hamnat på samma fest som dessa tjejer, dom hade raggat på bra och ägaren hade fått deras nr innan dom var tvungen att dra. Ägaren styrde då fest helgen efter och bjöd in dessa damer, inget konstigt med det igentligen. Men under kvällen när dom sitter och snackar kommer ena tjejen på att dom inte bytt namn, vilket dom gör. Hon blir dessutom lite nyfiken på vad han hade kallat henne i telefonen eftersom han inte visste hennes namn. Efter många om och men fick hon tag i telefonen och ja, ni gissade rätt. Texten "Hookers" lös upp i ansiktiet på den stackards tjejen, festen var minst sagt slut efter det.

Ägaren har idag typ inga nummer inlagda i sin telefon. Kollar man i den är det bara ett hopkok av siffror, jag vet inte om det är för att han är för lat eller om han lärde sig en läxa den där kvällen.

Haha alltså, vilka sadister ni verkade vara. Gick ni igång på att få folk att dricka urin, behandla dem som slavar, kasta ägg på dem osv? Låter ju nästan som det.
Citera
2016-02-11, 20:07
Medlem
Varit med om jävligt mycket sjuka grejer i mitt liv men drar en rätt skum grej.

Mitten på 90-talet så var jag och en polare ute och seglade med hans föräldrar och brorsa deras båt var av modellen stor, var nångång i Augusti och vi var ute typ en fredag-söndag i havet utanför mellersta Sverige.
Sista kvällen satt vi på däck och åt och spelade plump kommer jag ihåg, det hade blivit mörkt och vi hade en fotogenlampa igång.
Helt ute i ingenstans, åt alla håll var det bara horisont, så kommer värsta jävla ljudet precis bredvid vår båt max 50meter ifrån den från ingenstans upp en u-båt. Som tände lampor och efter ett tag kom det ut 4-5 pers på deras däck och började slänga i nå typ bojar. Lika snabbt som den kom upp dök den ner igen.
Gissa om man vart skitnödig.
Fick senare höra efter lite efterforsning att det skulle rört sig om en u-båt från nato.
Citera
2016-02-11, 22:15
Medlem
När min polare (kille) prostituerade sig för droger i utbyte inne på toan på Sturecompaniet åt en äldre man. Jag avböjde vänligt men bestämt både droger och sex och gick ut från toan till min polares förvåning.

När en mager senig gubbe öppnade dörren till sin lägenhet med endast en skjorta på sig och en stomipåse i handen. Slangen gick upp under skjortan och hans kuk dinglande i det fria. Han hade uppenbarligen inget problem med att stå där och ha en konversation och visa sina tillbehör, det hade jag.

När jag blev mer eller mindre våldtagen av en balett-tjej som krävde sex. Till saken hör att jag jobbade som hantverkare och skulle fixa en grej i hennes lägenhet. Serviceminded som jag är så ställer man självklart upp för det svagare könet. Jag tog iofs betalt övertid för besväret och kvalade därmed in som prostituerad även jag.

När jag sket ner mig på stranden. Hoppade ner i vattnet och fiskarna åt mig ren....

När en annan polare blev kär i Thailand. Han är där solo och faller totalt för sin drömtjej. Ser till att hon får komma till Sverige och får uppehållstillstånd. Då får vi träffa "henne". Han fattade aldrig att det var en kille som hade opererat sig förrän vi berättade det.
Citera
2016-02-11, 22:16
Medlem
Dawlishs avatar
Ingen kommer palla läsa så här långt.

MEN det absolut i särklass sjukaste som jag har sett som jag ALDRIG kommer glömma, hände i det vidriga landet Indien.

Där finns allt möjligt obehagligt skit, men när jag en gång klev av en turistbuss strax utanför Mumbai och såg India's elephant man eller något liknande, så trodde jag att jag hade fått i mig LSD eller led av akut psykos.

Alltså om man kan tänka sig den STÖRSTA foten på en människa som går sig att föreställa, jag menar liksom i paritet med storleken av en cykel, tillhörandes detta detta ansikte, så förstår man varför. Det är fan det sjukaste jag sett IRL. En så gravt missbildad människa.

Vidare har man sett "standard" sjuka grejer. Typ ens mamma som suger av en man i sovrummets trygga vrå mitt i natten och har tv:n på så sovrummet badar i ett trevligt ljust sken, och man är på väg till badrummet.

Flera gånger har fåglar dött framför ögonen på mig. Närmare sagt två. En gång såg jag min undulat avlida en tidig morgon när jag klev upp till skolan som 11-åring. Grät hysteriskt i två veckor.

Den andra gången var cirka 14 år senare när jag var ute med min hund och all of a sudden ser en duva som ligger på gräsmattan och chillar alternativt inte mår så bra. Den tittade på mig, jag tittade på den och plötsligt välte den långsamt över på sidan, öppnade näbben och trillade av pinn. Vad fan liksom. Mitt framför ögonen på mig.

En annan trevlig händelse var när jag och mina kolleger såg (sitter på första våningen) hur ambulanspersonal drog ut en död kvinna från en av utomhustoaletterna som finns i början på Sveavägen. Det var helt uppenbart en uråldrig opiatmissbrukare av utseendet att döma. Hur vi visste att hon var död? Hon var helt blå i ansiktet och ambulanspersonalen sprang inte direkt..
Senast redigerad av Dawlish 2016-02-11 kl. 22:19.
Citera
2016-02-11, 22:31
Medlem
hayduts avatar
Inte jag, men en bekant som jobbar natt på en bensinstation vid Slussen, var med om en rätt bisarr grej.

När hon nyss hade börjat sitt nattpass gick hon ut till kundtoaletten för att städa den. När hon öppnar den olåsta dörren möts hon av en nerpundad Leila K som står och vaskar fittan i handfatet med bresade ben och kjolen uppdragen.

Skön start på jobbpasset.
Citera
2016-02-11, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TreatGirlsGently
Ja, det var verkligen sjukt, på ett sorgligt sätt... Jag måste fråga hur det gick med pojken?

Han blev säkert klämd som en kaviartub....
Citera
2016-02-11, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lfh
Urin

Vid sin 'peak' av horeriet drack slav 2 33cl urin för 600kr. Vi var ett helt gäng som alla bidrog till urin-cocktailen. Han klinkade snabbt i sig hälften för att sen gå och fylla upp hela glaset upp till kanten med vatten för att spä ut det. Detta upprepades många gånger, han deal alltså lite och fyllde på allt eftersom. Om han trodde att det var en bra strategi eller om han innerst inne ville känna smaken av urin är det nog bara han själv som vet.

Han satt i badkaret (ifall han skulle spy) och kämpade med det där glaset i 40min. Jag kommer ihåg det så väl för när alla tröttna gick som och gjorde annat medans jag fick stanna och vakta så att han faktiskt fullföljde uppdraget. När vi satt där öppnade han faktiskt upp lite för mig "vad är det jag håller på med egentligen lfh, varför gör jag såhär med mitt liv". Det kan ha varit lite av en vändpunkt för honom.

Golden shower

Änn en gång var slav 2 i farten, av namnet kan ni gissa vad han fick upleva. Kommer ihåg att han som dusha fick sträckta order att sikta på ansiktet/munnen hela tiden, i hop om en kkallsup. Vad fick han för detta då? En platta smuggelöl som han sen kunde dela med en annan i gänget, för totala värde på 150kr/2=75kr.

Shamponeringen

Denna story har jag bara fått återberättad då jag inte var med den givna kvällen. Men det var slav 1 som fick kupa ut sina händer som en skål, tänk typ som en tiggare gör. Sen bajsade slav 2 direkt i näven på honom. Slav 1 tog sen fekalierna och 'shamponera' in sitt hår med. Jag minns inte vad han fick för detta.

Urincocktailen läckte faktiskt ut till slav 2s klasskamrater. Men det mörkades ganska snabbt, det var helt enkelt ingen som trodde att det faktiskt kunnat hänt för den magra betalningen.

Annars var det nog väldigt få som visste om dom värsta straffen. Ibland var det order om sekretess inom gruppen tom, så man vet aldrig vad som hänt när man inte varit med. Sen att dom var sjukt spelberoende och sviniga visste nog alla.

Fan sök hjälp...
Citera
2016-02-11, 23:10
Medlem
davetheslaves avatar
Min mor drack alkohol med någon snubbe. Efter ett tag börjar hon benämna snubben med min fars namn. Efter att ha använt fel namn i kanske två timmar utbrister hon "DU ÄR INTE (min fars namn)" och går all in för att döda honom. Stekpannor, knivar och stryptag involverades. Snubben kämpade inte emot alls.

Eller de tiotal gånger morsan satt ihopkrupen, stönade och sa "Jag dör nu, min son". Väldigt teatraliskt och hjärtskärande för 12-åriga mig. :> Blev väldigt härdad efter att det hänt några gånger dock.

Eller det gånger min mor gått i sömnen och varit "besatt". Det var nog inte många ungar som behövde låsa rumsdörren för att inte riskera att bli attackerad i sömnen. Men ja, hon var helt övertygad om att hon var besatt. Spökljud och viskade mitt namn från nedervåningen för att seriöst locka ned mig. Rätt galet. Ibland kunde man väcka henne, ibland var det bara galenskaper tills ambulansen kom eller alkoholen gick ur kroppen.

Jag anser iaf att min barndom var bra.
Senast redigerad av davetheslave 2016-02-11 kl. 23:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in