2016-02-09, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lfh

Jag är övertygad om att jag hört flertalet historier om dessa människor här på Flashback förut, du har möjligtvis inte postat i andra/annan tråd om dessa personer, här på Flashback?

Helt klart bland det sjukaste jag läst.
Citera
2016-02-09, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bighustler
Haha ja dööör av skratt, varför har ingen kommit på denna tråd innan? Genialisk för flashback

Här är ett bidrag, är långt ifrån det sjukaste jag varit med om men en kul grej bara, är hemma hos en brud efter ett flerårigt fängelsestraff, och inte fått ligga ett bra tag, är givetvis jätteglad när jag får sätta på henne så börjar vi ha sex och jag tar henne bakifrån, då har hon en stor jävla pittbull, som hoppar upp i sängen o börjar slicka mej på skinkan, både jag o tjejen säger åt hunden o gå ner, jag viftar till den lite grann, och tjejen går upp ur sängen o tar ut hunden ur sovrummet o stängde dörren o så fortsatte vi, åter kommer med fler historier

Byttes ni av sen, du och hunden?

Såg från en t-banevagn vid Odenplan hur en flipprig snubbe studsade runt och jiddrade med människor på perrongen. Han skuggboxades och flimrade med fingrarna framför ansiktet på en välklädd man på ca. 50 bast. Mannen grep tag i ett av snubbens fingrar och ryckte neråt/bakåt, hördes in i tåget när fingret gick av. Snubben gallskrek och knäade. Mannen kickade honom i magen, tog tre steg åt sidan och fortsatte läsa Metro med fortfarande likgiltig min. Som om inget särskilt hänt.Tåget for vidare med mig, funderar ofta på det där....
Citera
2016-02-09, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reviled
På medborgarplatsens tunnelbanestation ca 06-07 såg jag en uteliggare ställa sig upp på bänken mitt på perrongen och skita. Det här var i norra änden av perrongen där den smalnar av, i alla fall så hoppade han upp på bänken, drog ned byxorna så långt det gick och sen hade han den värsta diarré jag någonsin sett. Det var så mycket vätska i avföringen att det täckte hela bredden av plattformen. En flod av brun sörja helt enkelt, på något sätt hade ett barn blivit skiljt från din moder och ville gå genom bajset för att återförenas men morsan skrek som en galning "Gå INTE i bajset!!!!" Vilket självklart var en omöjlighet. Ver inte vad som hände sen då jag behövde gå men det är nog det sjukaste jag sett hittills.

Hade det varit min unge så hade nog den ungen förblivit föräldralös från denna dag....
Citera
2016-02-09, 21:18
Medlem
lfhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Jag är övertygad om att jag hört flertalet historier om dessa människor här på Flashback förut, du har möjligtvis inte postat i andra/annan tråd om dessa personer, här på Flashback?

Helt klart bland det sjukaste jag läst.

Jag minns faktiskt inte, jag vet att jag har varit sugen att starta en tråd om det länge. Det kan absolut varit så att jag skrivit om det förut och glömt bort det.

En till, eller. Inte så mycket av story, med en lång utdragen skara av små händelser. Straff var som tidigare förklarat populärt, ganska snabbt kom vi/dom in på att kasta ägg i rygg på varandra. Det börja med ett ägg vid förlust men straff-inflationen var så fruktansvärd så efter ett år var ett tjog i köret inget konstigt.

Jag kan här stanna upp och tillägga att ägg är väldigt hårda, och det är inte alla som faktiskt spricker på träff. Jag har själv aldrig varit måltavla men jag gissar att ägg som inte går sönder är att jämnföras med en sten (skulle säga att 1/3 inte sprack). Blåmärken var oundkomligt, blod var inte ovanligt.

Det hela spårade ur med dom där jävla äggen. När det var som värst gick det åt MINST ett dussin ägg om dan hemma hos ägaren som vi alltid var hos, att det var ett himla tryck på pannkakor från ägaren minskade ju knappast på ägg åtgången. Jag vet inte riktigt vad hans föräldrar hade för insikt i vad som försegick, jag tror att dom visste mer än vad många hade tolererat. Morsan hade vid ett tillfälle frågat ägaren varför det går åt så himla täcket ägg i hushållet, jag kommer inte ihåg vad han svarade.

Ett tag var det t.o.m snack om att slav 2 från tidigare skulle starta en 'prenumeration' som vi så glatt kallade det. Dealen var att varje dag innan skolan skulle han komma hem till ägaren med ett 6-pack rykande färska ägg som han då skulle få starta sin dag med. Fan, slav 2s rygg hade det riktigt jävla tufft där ett par år..
Senast redigerad av lfh 2016-02-09 kl. 21:22.
Citera
2016-02-09, 21:30
Medlem
Jannebigplays avatar
Var på AW med jobbet och åt på restaurang. Efter att några timmar hade gått på kvällen, folk blev fullare och sugna på lite fest så kläcker en ny kollega ur sig att hon vet ett "schysst ställe" vi kan dra till. Vi tog taxi till Odenplan och promenerade en bit varvid vi hamnade vid någon obskyr svartklubb. Direkt när man klev in så kunde man läsa på en skylt "Bög eller läbb, we dont care" Baren bestod av ett skafferi där ljummen lapin kulta fanns, och klientelet var ren smuts. Tänk er gamla flator och bögar klädda i skinn. Det festliga var att avdelningschefen och säkert 10 personer från företaget hade följt med till detta syndens näste. Jag utforskade stället som ändock var ganska stort, det påminnde om en klubblokal minus baren, varvid jag hittade en trappa som ledde ner till en källare. Jag smög ner och hamnade som i en liten hall där det fanns två dörröppningar. Jag klev in i rum nummer varvid mina ögon blev stora som tefat. Två enorma tv-apparater var monterade på väggarna och det som spelades upp framför mina ögon var två stenhårda hårdporrfilmer. Kom in precis när en brud blev sprutad i ansiktet av en monsterpenis. På den andra tv-apparaten så pumpades det rövhål så det stod härliga till. Småchockad så gick jag in i rum nummer två varviv jag genast vände om. Där hade två män sex i en sexgunga som hängde från taket. "Oj" Sade jag, sedan gick jag ut från rummet och satte mig i en soffa på övervåningen. Man ville ju inte vara den som verkade pryd. Stannade kvar i 30min till innan jag drog och skyllde på att jag var tvungen att hinna med tåget hem.
Citera
2016-02-09, 21:38
Medlem
Rumpelstiltskinas avatar
Av alla trådar man läst så är den här garanterat roligast. Uppdaterar så fort jag får tid och kör högläsning för min man

Här kommer några fler jag blivit påmind om idag:

Varm sommardag:

Jag var omkring 17 år och befann mig i city en riktigt varm sommardag tillsammans med en klasskompis. Efter några timmars shopping begav vi oss mot centralstationen för att jag skulle hinna med en buss till mina farföräldrar. När vi kommer fram ser jag att min buss står inne och jag var tvungen att hinna med den så jag tog sats och började springa. Känner hur svetten rinner och hur törstig jag är men tänker att jag bara måste hinna med bussen så att jag kommer fram i tid.

Bussen är precis på väg att åka när jag hinner slinka in i den bakre dörren. Pust och stön, skönt att jag hann med tänkte jag för mig själv. Men när jag ska gå fram i bussen för att stämpla mitt busskort så är det ett stort svart draperi som täcker hela korridoren, jag blir skitirriterad och börjar dra och slita i det där jävla draperiet. Skriker högt och tydligt "Vad fan är det för jävla påhitt med ett draperi mitt i bussen". Då hör jag plötsligt hur en person harklar sig och hur resten av passagerarna faller i asgarv. Jag sansar mig, tittar upp och ser att jag står och sliter i en riktigt kraftig kvinnas niqab. Jag gick av vid nästa busshållplats och kom sent till farmor och farfar.

Skara Sommarland

Jag befann mig på Skara Sommarland tillsammans med min dåvarande pojkvän, min syster och hennes sambo. Direkt då vi passerat entrén gick vi mot omklädningsrummet för att byta om men vände lika snabbt då det var knökfullt. Vi bestämde oss för att byta om i det fria och tänkte att vi kunde täcka varandra med handdukar.

Sagt och gjort, vi hittade en ledig plats uppe på en kulle (fattar inte varför vi valde en kulle men det gjorde vi) männen och min syster bytte om smärtfritt och sedan var det min tur. Jag svepte en handduk omkring mig och stod naken i bara stringtrosor. Satte på mig badtrosorna och tänkte att jag skulle göra det omnämnda "trostricket" som jag gjort så många gånger förut. Men när jag är precis på väg att dra första benet ur trosorna så fastnar stringkanten i min stortå, jag tappar balansen fullständigt så också handduken och gör sedan en volt ned för hela den där förbannade kullen. Hamnar till sist mitt i en grupp av ett tiotal personer som bara glor medan jag ligger där helt naken med ett par badtrosor vid knäna och ett par stringtrosor runt stortån. Uppe på kullen stod mina medpassagerare och asgarvade.

Medfånge

Spenderade för några år sedan ett år på sluten anstalt för ett ekonomiskt brott jag begått. Där stötte jag på en väldans massa karaktärer men särskilt en som jag aldrig kommer att glömma. Hon kom från Malaysia och hade fått en väldans massa år för att ha smugglat heroin. Liksom de flesta andra i hennes position så skyllde hon på att någon lagt alla droger i hennes väska utan hennes vetskap och hon befann sig där oskyldig. Hon visade ofta utskrivna bilder på hennes "barn" föreställande kändisar och hon hävdade att hennes son var polis och hennes dotter var advokat. Sammanlagt hade hon 7 barn och de bodde allihopa i ett stort palats med betjänter och diverse andra hushållsarbetare. Hon var ett roligt mysterium med långt svallande hår (hon var inte vacker) som plötsligt en dag beslöt sig för att raka av sig allt det med en rakhyvel

Hur som. För er som inte vet så är det ju ganska strikta regler vad gäller köksredskap så som knivar, gafflar och andra vassa saker man kan använda för att mörda någon. En dag var denna kvinna upprörd över något, jag minns inte riktigt varför. Det var bara hon och jag på avdelningen eftersom resterande var ute på "promenad". Hon kom ut från sin cell och gapade och skrek, hade bestämt sig för att ta sitt liv. I ena handen hade hon en flaska sköljmedel som hon klunkade ur och i andra en bok som hon slog sig själv med i huvudet. Jag försökte prata lugnande med henne samtidigt som jag smög mig till larmet som satt på väggen.

Hon hamnade i köket och började riva i alla lådor. Plötsligt slängde hon flaskan med sköljmedel på golvet och slet av sig sin tröja så att hon stod naken med tuttarna i vädret. Hon drog fram en osthyvel och försökte frenetiskt hyvla bort huden på sin mage. När detta inte fungerade som hon tänkt tog hon fram en konservöppnare och tryckte in den på höger sida om magen sedan gjorde hon ett försök till ett typiskt kejsarsnitt och då stormade vakterna in och jag blev tack och lov inlåst i min cell.

Under detta året hann jag med att se en hel del sjuka saker men jag måste gräva i minnet känner jag.
Citera
2016-02-09, 21:45
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Var på AW med jobbet och åt på restaurang. Efter att några timmar hade gått på kvällen, folk blev fullare och sugna på lite fest så kläcker en ny kollega ur sig att hon vet ett "schysst ställe" vi kan dra till. Vi tog taxi till Odenplan och promenerade en bit varvid vi hamnade vid någon obskyr svartklubb. Direkt när man klev in så kunde man läsa på en skylt "Bög eller läbb, we dont care" Baren bestod av ett skafferi där ljummen lapin kulta fanns, och klientelet var ren smuts. Tänk er gamla flator och bögar klädda i skinn. Det festliga var att avdelningschefen och säkert 10 personer från företaget hade följt med till detta syndens näste. Jag utforskade stället som ändock var ganska stort, det påminnde om en klubblokal minus baren, varvid jag hittade en trappa som ledde ner till en källare. Jag smög ner och hamnade som i en liten hall där det fanns två dörröppningar. Jag klev in i rum nummer varvid mina ögon blev stora som tefat. Två enorma tv-apparater var monterade på väggarna och det som spelades upp framför mina ögon var två stenhårda hårdporrfilmer. Kom in precis när en brud blev sprutad i ansiktet av en monsterpenis. På den andra tv-apparaten så pumpades det rövhål så det stod härliga till. Småchockad så gick jag in i rum nummer två varviv jag genast vände om. Där hade två män sex i en sexgunga som hängde från taket. "Oj" Sade jag, sedan gick jag ut från rummet och satte mig i en soffa på övervåningen. Man ville ju inte vara den som verkade pryd. Stannade kvar i 30min till innan jag drog och skyllde på att jag var tvungen att hinna med tåget hem.

Hihi kan se det framför mig, fan vad grymt! Var det någon fetischklubb eller?
Citera
2016-02-09, 22:09
Medlem
rolig tråd, vågar inte gå in på allt för sjuka saker men har 1 iallafall.

jag skulle rensa ett avloppsrör på jobbet då det var stopp och i bruk, känslig som jag är visste jag att jag var fel mannen för jobbet men hade precis börja på detta jobb så det var bara att bita ihop, snubben som varit där innan hade enbart tryckt in en bit isolering vilket jag flippar ut lätt med skyffeln och ut kommer säkert 200-300 liter med bajs och kiss. känslig som jag är tar jag 5-6 kliv åt sidan sätter mig på knä och kaskad spyr, när lukten träffar mig kryper jag bort och fortsätter att spy, maskinisten som jag hade vid detta tillfälle kan man summera som alkoholist, han börjar vråla om att jag ska byta det fort som fan då det kom mer, jag tittade upp på honom med dimmiga ögon och säger att jag går fan inte en cm närmare det där än vad jag är vilket resulterar i att jag blir kallad många måååånga flicknamn under sessionen som han byter detta UTAN handskar, jag såg hur hans händer vart BRUNA och det droppade från dom vilket gjorde att jag tömde resterande från magsäcken. klappat och klart och många många nya smeknamn så vrålar han åt mig att det nu är klart och att jag ska manna upp vilket jag gör med darriga ben och avlägsnar mig låååångt bort från avloppet, maskinisten kommer fram och jag ser hans händer och börjar hulka igen vilket resulterar i mer flicknamn och diverse skällsord så surar han iväg och sätter sig i maskinen. Det är nu det vidriga kommer, då vi inte hade varken byggbod eller någonstans att tvätta av oss ser jag efter 30 min MASKINISTEN sitta och äta en stor jävla macka med bajs på händerna och sköljer ner det med en kall öl vilket gör att jag börjar spy igen. Jag kunde aldrig mer titta på honom utan att känna hur det vred sig i magen på mig.

Jag fick ett samtal dan efter om att han inte kunde jobba då han suttit på skithuset hela natten,jag undrar varför... tack vare denna händelse tar jag mycket sällan en person i hand och har blivit över pettig i att tvätta händerna....
Citera
2016-02-09, 22:15
Medlem
Katthoarderns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Är det verkligen det sjukaste du har bevittnat i hela ditt liv?

Det var det enda jag kom och tänka på
Citera
2016-02-09, 22:29
Medlem
Firewaias avatar
Klev av tåget som 16åring efter en dag i skolan och satte in hörlurarna när jag tillsammans med ett gäng andra resenärer började trampa iväg hemåt, en bit ifrån perrongen fanns en icke övervakad gång över spåret som 2 yngre killar i 10års-åldern var på väg över, de väntade tills tåget vi nyss satt på hade åkt förbi... Men bara precis, så den första killen sprang ut snabbt bakom tåget utan att se att det kom ett tåg från andra hållet.

Jag har aldrig hört eller sett något som "verklighets-stoppande" (enda sättet att beskriva det på.) som smällen när han blev träffad av tåget och flög iväg. Jag var först fram till killen och började första hjälpen, men efter att ha precis börjat med hjärtkompression så blev jag bortknuffad av äldre män som tog över och jag var seriöst lycklig över det i den stunden.

Men att se en 10åring dö våldsamt framför mig bara sekunder innan han gick och snackade med sin polare satte spår.
Citera
2016-02-09, 22:36
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
rolig tråd, vågar inte gå in på allt för sjuka saker men har 1 iallafall.

jag skulle rensa ett avloppsrör på jobbet då det var stopp och i bruk, känslig som jag är visste jag att jag var fel mannen för jobbet men hade precis börja på detta jobb så det var bara att bita ihop, snubben som varit där innan hade enbart tryckt in en bit isolering vilket jag flippar ut lätt med skyffeln och ut kommer säkert 200-300 liter med bajs och kiss. känslig som jag är tar jag 5-6 kliv åt sidan sätter mig på knä och kaskad spyr, när lukten träffar mig kryper jag bort och fortsätter att spy, maskinisten som jag hade vid detta tillfälle kan man summera som alkoholist, han börjar vråla om att jag ska byta det fort som fan då det kom mer, jag tittade upp på honom med dimmiga ögon och säger att jag går fan inte en cm närmare det där än vad jag är vilket resulterar i att jag blir kallad många måååånga flicknamn under sessionen som han byter detta UTAN handskar, jag såg hur hans händer vart BRUNA och det droppade från dom vilket gjorde att jag tömde resterande från magsäcken. klappat och klart och många många nya smeknamn så vrålar han åt mig att det nu är klart och att jag ska manna upp vilket jag gör med darriga ben och avlägsnar mig låååångt bort från avloppet, maskinisten kommer fram och jag ser hans händer och börjar hulka igen vilket resulterar i mer flicknamn och diverse skällsord så surar han iväg och sätter sig i maskinen. Det är nu det vidriga kommer, då vi inte hade varken byggbod eller någonstans att tvätta av oss ser jag efter 30 min MASKINISTEN sitta och äta en stor jävla macka med bajs på händerna och sköljer ner det med en kall öl vilket gör att jag börjar spy igen. Jag kunde aldrig mer titta på honom utan att känna hur det vred sig i magen på mig.

Jag fick ett samtal dan efter om att han inte kunde jobba då han suttit på skithuset hela natten,jag undrar varför... tack vare denna händelse tar jag mycket sällan en person i hand och har blivit över pettig i att tvätta händerna....
Inte alls bra att skratta så här intensivt när man precis ska sova. Men... tack ändå.
Citera
2016-02-09, 22:46
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lfh

Så efterbliven han ägaren va alltså

Hans föräldrar också för den delen, som lät han hålla på

Du har inte såhär i efterhand lyckats fundera ut nån diagnos eller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera