2016-02-09, 23:02
Medlem
Det har var en gång i slutet av 80-talet och jag var i knappt 20. En ganska stor kräftskiva, runt 30-35 personer varav kanske 10 tjejer. En av killarna som var ett par år äldre hade med sin helt nya tjej som ingen hade träffat. På den tiden kunde man vara öppet invandrarfientlig utan att någon tyckte det var fruktansvärt.
Min kompis som höll i festen hade lite nasitendenser och det visste alla utom den nya tjejen. Så när vi ätit och druckit ett tag så ställer han sig upp och håller ett tal, minns inte så väl vad det handlade om men nya tjejen såg besvärad ut, så det var in invandrarfientligt eller nationalistiskt tal. Talaren avslutar talet med att sträcka fram högerarmen och ropa Sieg Heil, varpå nästan alla killar reser sig, sträcker ut högerarmen och ropar Sieg Heil i kör.
Den nya tjejen ser ut om har sett djävulen och en flock zombies samtidigt, hon reser sig och springer därifrån. Att ropa Sieg Heil var inget vi brukade göra och flera var nog lite förvånade. Men vi som såg tjejens min och reaktion skrattade oss fördärvade, vi låg och kved på marken av skratt. Det blev fler Sieg Heil under kvällen men då hade hon kört hem.
Behöver jag säga att killen aldrig såg den tjejen mer?
Citera
2016-02-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
Inte alls bra att skratta så här intensivt när man precis ska sova. Men... tack ändå.
Haha kan bara instämma, synd det inte finns en gilla knapp på flashback
Citera
2016-02-09, 23:08
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Var på AW med jobbet och åt på restaurang. Efter att några timmar hade gått på kvällen, folk blev fullare och sugna på lite fest så kläcker en ny kollega ur sig att hon vet ett "schysst ställe" vi kan dra till. Vi tog taxi till Odenplan och promenerade en bit varvid vi hamnade vid någon obskyr svartklubb. Direkt när man klev in så kunde man läsa på en skylt "Bög eller läbb, we dont care" Baren bestod av ett skafferi där ljummen lapin kulta fanns, och klientelet var ren smuts. Tänk er gamla flator och bögar klädda i skinn. Det festliga var att avdelningschefen och säkert 10 personer från företaget hade följt med till detta syndens näste. Jag utforskade stället som ändock var ganska stort, det påminnde om en klubblokal minus baren, varvid jag hittade en trappa som ledde ner till en källare. Jag smög ner och hamnade som i en liten hall där det fanns två dörröppningar. Jag klev in i rum nummer varvid mina ögon blev stora som tefat. Två enorma tv-apparater var monterade på väggarna och det som spelades upp framför mina ögon var två stenhårda hårdporrfilmer. Kom in precis när en brud blev sprutad i ansiktet av en monsterpenis. På den andra tv-apparaten så pumpades det rövhål så det stod härliga till. Småchockad så gick jag in i rum nummer två varviv jag genast vände om. Där hade två män sex i en sexgunga som hängde från taket. "Oj" Sade jag, sedan gick jag ut från rummet och satte mig i en soffa på övervåningen. Man ville ju inte vara den som verkade pryd. Stannade kvar i 30min till innan jag drog och skyllde på att jag var tvungen att hinna med tåget hem.
Haga Video?
Citera
2016-02-09, 23:16
Medlem
simonpimonpoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReclaimYourMind
Visst men brevid en toalett? Varför gå in på dass om man tänkt skita på golvet i vilket fall som helst?

Jag har stått framför toan och pissat i byxorna på benzo. En korv bredvid toan är definitivt trevligare.
Citera
2016-02-09, 23:20
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
rolig tråd, vågar inte gå in på allt för sjuka saker men har 1 iallafall.

jag skulle rensa ett avloppsrör på jobbet då det var stopp och i bruk, känslig som jag är visste jag att jag var fel mannen för jobbet men hade precis börja på detta jobb så det var bara att bita ihop, snubben som varit där innan hade enbart tryckt in en bit isolering vilket jag flippar ut lätt med skyffeln och ut kommer säkert 200-300 liter med bajs och kiss. känslig som jag är tar jag 5-6 kliv åt sidan sätter mig på knä och kaskad spyr, när lukten träffar mig kryper jag bort och fortsätter att spy, maskinisten som jag hade vid detta tillfälle kan man summera som alkoholist, han börjar vråla om att jag ska byta det fort som fan då det kom mer, jag tittade upp på honom med dimmiga ögon och säger att jag går fan inte en cm närmare det där än vad jag är vilket resulterar i att jag blir kallad många måååånga flicknamn under sessionen som han byter detta UTAN handskar, jag såg hur hans händer vart BRUNA och det droppade från dom vilket gjorde att jag tömde resterande från magsäcken. klappat och klart och många många nya smeknamn så vrålar han åt mig att det nu är klart och att jag ska manna upp vilket jag gör med darriga ben och avlägsnar mig låååångt bort från avloppet, maskinisten kommer fram och jag ser hans händer och börjar hulka igen vilket resulterar i mer flicknamn och diverse skällsord så surar han iväg och sätter sig i maskinen. Det är nu det vidriga kommer, då vi inte hade varken byggbod eller någonstans att tvätta av oss ser jag efter 30 min MASKINISTEN sitta och äta en stor jävla macka med bajs på händerna och sköljer ner det med en kall öl vilket gör att jag börjar spy igen. Jag kunde aldrig mer titta på honom utan att känna hur det vred sig i magen på mig.

Jag fick ett samtal dan efter om att han inte kunde jobba då han suttit på skithuset hela natten,jag undrar varför... tack vare denna händelse tar jag mycket sällan en person i hand och har blivit över pettig i att tvätta händerna....
Fyfan va jag garvade efter att ha gått VVS programmet på gymnasiet så har man hört ett och annat
Citera
2016-02-09, 23:34
Medlem
Mera anekdoter ! ! kom igen nu ! .... bikta er för oss. Detta är ju för knäppt asså.
Och du med avloppsrensningen....Vi fick oss ett gott skratt!
Citera
2016-02-09, 23:53
Medlem
Kanske inte det sjukaste men.... Något av de roligaste

Bodde i ett studentkollektiv och skulle ha en gammal granne på besök över helgen eftersom det var megafest.
Detta var alltså på andra våningen jag bodde och exakt utanför mitt fönster skulle festen va eftersom de var bra väder,
så den spenderades utomhus.

Kl var kanske runt 19.00 sisådär och ungefär 30 personer satt nu utanför och klunkade bärs.
I samma veva kommer min polare fram till boendet med sin resväska, (En jätte stor syrian).
Hinner knappt hälsa på honom innan han klampar in i mitt rum med en cigg i mungipan som han tänder,
varpå han kastar iväg min brandvarnare åt helvete.
Efter brandvarnaren sätter han på Dj Adolf med låten Sieg Heil på högsta volym,
öppnar upp båda fönsterrutorna som e riktade mot folksamlingen, tar ett djupt bloss på ciggen,
lyfter händerna som en DJ vid ett dropp och vrålar DEUTSCHLAND allt vad han kan medans man hör hur Hitler ropar Sieg heil, sieg heil i bakgrunden.

Värt att notera - väldigt många feminister som åskådare
Citera
2016-02-10, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrinchSnitch
Kanske inte det sjukaste men.... Något av de roligaste

Bodde i ett studentkollektiv och skulle ha en gammal granne på besök över helgen eftersom det var megafest.
Detta var alltså på andra våningen jag bodde och exakt utanför mitt fönster skulle festen va eftersom de var bra väder,
så den spenderades utomhus.

Kl var kanske runt 19.00 sisådär och ungefär 30 personer satt nu utanför och klunkade bärs.
I samma veva kommer min polare fram till boendet med sin resväska, (En jätte stor syrian).
Hinner knappt hälsa på honom innan han klampar in i mitt rum med en cigg i mungipan som han tänder,
varpå han kastar iväg min brandvarnare åt helvete.
Efter brandvarnaren sätter han på Dj Adolf med låten Sieg Heil på högsta volym,
öppnar upp båda fönsterrutorna som e riktade mot folksamlingen, tar ett djupt bloss på ciggen,
lyfter händerna som en DJ vid ett dropp och vrålar DEUTSCHLAND allt vad han kan medans man hör hur Hitler ropar Sieg heil, sieg heil i bakgrunden.

Värt att notera - väldigt många feminister som åskådare
Hahahahaha! Bästa jag har läst på länge fyfan haha. Mer detaljer snälla. Varför liksom?
Citera
2016-02-10, 00:12
Medlem
knivjannes avatar
Under en rast på gymnasietiden tidig förmiddag:
Går längst fasaden på skolan på väg till butik för snaskinhandling. Helt plötsligt hörs ett ovanligt ljud från ovan varpå en fullvuxen skata dimper ner i huvudet på en av mina vänner för att sedan studsa i nacken på en annan. Följden blir att de båda väljer att gå hem och vi övriga närvarande skrattar oss igenom resten av dagen.
Citera
2016-02-10, 00:19
Medlem
setubals avatar
Kan väl dela med mig av en historia då.

Var ute på landet ett sommarlov med min far och lillasyster när jag var runt 13-14 års åldern, hon två år yngre. En helt vanlig frukost berättar min far att han behöver hjälp med en sak under dagen. Tänker att det är lite vanliga småsysslor som att rensa ogräs eller något, men ägnar det inte någon större tanke nyvaken som man var.

Dagen flyger förbi och först på eftermiddagen när min syster och jag är tillbaka efter att ha varit och badat med vänner säger han till oss att nu är det dags. Han tar med oss nerför backen som huset ligger på, far runt i det vildvuxna fältet av växter och täpper igen en massa hål med jord. Det verkar som han har kartlagt exakt var alla hål är. Längst ner i backen ger han mig och min syster varsin spade och berättar hur det ligger till:

"Ni får står här nere vid hålet och slå ihjäl vad som än kommer ut. Vi har sork här och de vägrar försvinna om vi inte tar död på de jävlarna." (Typ. Avrättas skulle de små liven i alla fall.)

Min syster och jag bara tittade på varandra, kunde knappt fatta vad fan han tänkte med. Började skratta lite. Min syster visste inte ens vad sork var, men när det gick upp för henne att det var som marsvin/hamstrar började hon gråta och gick därifrån. Farsan litade på att jag skulle göra jobbet så han gick längst upp och körde ner vattenslangen i ett av de hål som inte var igentäppta och vred på vattnet.

Slutade med att han klippte ett par stycken i alla fall. En smet ifrån mig.

Längst upp stod syrran och tjöt.

Edit: kanske normalt för bönder. Men för oss från Sthlm var det rätt sjukt. Hade knappt sett en vild snok.

Haha, älskar sånt här!
Senast redigerad av setubal 2016-02-10 kl. 00:26.
Citera
2016-02-10, 00:32
Medlem
xposures avatar
Det har gått ett par år sedan senast jag berättade detta, så det blir en copy+paste.
Tack och lov inte bevittnat något vidrigare än detta:

Arvikafestivalen, någon gång under början av 2000-talet.
Sista festivaldagen, allt är så djävulskt äckligt, stanken av lera, ruttnande matrester, avföring, piss och spyor är outhärdlig. Det enda jag vill är att åka hem, duscha och sova i ett dygn.
Ångesten är fullkomlig och jag sitter och smuttar vatten och försöker tänka positivt att imorgon ska jag åka hem!

Cirka 50 meter från mitt tält så har en stor samling människor samlats som hejande står och skriker i en ring.
Min nyfikenhet tar tillslut överhand och jag knallar bort för att kolla vad som händer.

I en enormt stor lerpöl full i allt äckligt som finns ligger två gothtjejer i underkläder och rullar sig.
Det hela blir mer och mer "porrigt", och tillslut så ligger de båda utan trosor och onanerar och använder sig flitigt av gyttjan som glidmedel medan de kör in fingrarna i BÅDA hålen.

Det var sista gången jag bodde på tältcampingen.
Citera
2016-02-10, 00:37
Medlem
Helsnurrigs avatar
Minns när jag var liten och promenerade med min morfar vid en sjö nära hans hus. Det var vinter och sjön var istäckt. När vi går längs kanten ser vi plötsligt en vak med ett huvud som sticker upp.

Min morfar ropade "behöver du hjälp?"
"Njaee" svarade gubben.

Trots gubbens tvekan över att bli hjälpt gick min morfar ut och försökte dra upp honom med en jävla dammsugarslang han hade i bilen. Bara ren tur att han inte åkte i själv då han säkert väger en 100 kilo. Vet inte riktigt vad han tänkte faktiskt.

Lyckligtvis kom en långfärdsåkare förbi med riktig utrustning efter ett tag och drog upp den ofrivilliga vinterbadaren.

Det visade sig att gubben hade försökt CYKLA ut på isen! Han verkade hyfsat borta ska tilläggas, senil eller något.

Men det riktigt sjuka är när vi sommaren samma år ska gå ut på den vanliga bryggan och hittar ett lik i vassen. En ung tjej som såg helt oskadd ut. På bryggan låg hennes handduk och en matsäckskorg. Polisen tillkallades naturligtvis och jag fick höra att hon legat död i ca 3 timmar.

Vet tyvärr inte mer än så.
Senast redigerad av Helsnurrig 2016-02-10 kl. 00:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in