Citat:
Du "lånade" en telefon av en tjej som du i din tur hade raggat upp? Svartsjuka eller bara rent kontrollbehov? Sexdejting tycks förresten vara ditt gebit här i livet så det skramlar tomt när du försöker uttrycka dina åsikter angående sexistiska svins sexinbjudningar?
Hur vet du att din tillfälliga "Tinderdejt" inte haft långa sexkonversationer med olika män tidigare som sen blev förbannade när dom blev blåsta på konfekten, möjligheten finns ju faktiskt din dejt helt plötsligt slutade svara när det dök upp något ännu intressantare på köttmarknaden?
Men ok för att återgå till damen ifråga som ägnar så mycket tid och näthat, sexuella trakasserier och raggande män, det som är mest förvånande med trådens TOPIC är hur hon orkar lägga ner så mycket tid på att chatta och rent ut sagt rätt ofta provocera folk? Hur hinner hon? Man kan nästan tro att det det hela blivit lite av en fetisch för henne?
Hur vet du att din tillfälliga "Tinderdejt" inte haft långa sexkonversationer med olika män tidigare som sen blev förbannade när dom blev blåsta på konfekten, möjligheten finns ju faktiskt din dejt helt plötsligt slutade svara när det dök upp något ännu intressantare på köttmarknaden?
Men ok för att återgå till damen ifråga som ägnar så mycket tid och näthat, sexuella trakasserier och raggande män, det som är mest förvånande med trådens TOPIC är hur hon orkar lägga ner så mycket tid på att chatta och rent ut sagt rätt ofta provocera folk? Hur hinner hon? Man kan nästan tro att det det hela blivit lite av en fetisch för henne?
Nej, mer att hon var inne på min och jag på hennes. Så jag skulle väl snarare kalla det raka motsatsen till svartsjuka eller kontrollbehov, mer avsaknaden av det.
Nej, gissar att du varit inne i min tråd men om du läser och räknar lite så inser du nog att sex inte är vad jag är ute efter.
Nu förstår jag inte riktigt vad du svarar på. Det var nya matchningar som från ingenstans kom med sexuella trakasserier.
Och vadå blåsta på konfekten? En förutsättning för att ha sex med en tjej är väl ändå att träffa henne? Onödigt att börja i den ändan, höjer svårighetsgraden monumentalt.
Jag tror att hon tycker att det är så pass viktigt att hon är beredd att offra den tiden för det.