Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-07, 12:30
  #1393
Medlem
Demetrioss avatar
Haha, de är väl patetiska de båda!
Den gubben behöver ju vänja sig vid såna svar och att han inte är särskilt välkommen hos valfria unga tjejer. Inget att ta illa upp för. Hejdå och nästa!
Den där Linnea är ju en sjuk psykopat som tror att hon skall sitta i chatten och uppföra en slags "helig mission" som existerar bara i hennes huvud.
Det finns drösar med olika sjuka personer runtom i nätet. Inget konstigt med en till. Tycker nästan synd om henne.
Citera
2019-06-07, 13:40
  #1394
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demetrios
Haha, de är väl patetiska de båda!
Den gubben behöver ju vänja sig vid såna svar och att han inte är särskilt välkommen hos valfria unga tjejer. Inget att ta illa upp för. Hejdå och nästa!
Den där Linnea är ju en sjuk psykopat som tror att hon skall sitta i chatten och uppföra en slags "helig mission" som existerar bara i hennes huvud.
Det finns drösar med olika sjuka personer runtom i nätet. Inget konstigt med en till. Tycker nästan synd om henne.
Nja. Jag väljer att försvara Linnea. Inte för att hon sitter på nätet för att hitta kräk utan för samma sak som jag försvarar Greta.
Båda vill ha en förändring o båda jobbar för det. Ingen av dem kan påverka som enskild individ men båda har blivit offentliga o med det så påverkar de människor med liknande åsikter.

Linnea är en gammal kärring för gubbar som söker lammkött men för lammkötet är hon en förebild. Unga tjejer tar efter o på sikt så sprider det sig o med detta så har man skapat oppinion.
Jag som har en numer vuxen dotter hade älskat Linnea när min dotter var i yngre tonåren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback