Citat:
Ursprungligen postat av
Mooon
Hur ofta blir du kontaktad av golddiggers-tjejer? Är det väldigt ofta, är det nog en idé att skapa ett Instagramkonto och lägga ut skärmdumpar: Goldonline.
Jag vet inte hur du definierar golddigger och jag är inte aktiv på sociala media.
Wikipedias definition är:
Gold digging is a type of transactional relationship in which people, usually women, engage in romantic relationships for money rather than love.
En man kan inte gå till en high-end bar in en världsmetropol eller ställen som Monaco, Miami, Las Vegas utan att kvinnor kommer fram till honom och erbjuder sex. Gäller i alla fall för mig. Visst det är prostitution det rör sig om, men många HDH:s, High-Dollar Hotties, är villiga att ingå ett långsiktigt förhållande bara du betalar. Och då börjar det för mig uppfylla Wikipedias definition av gold digging.
På samma platser hittar du modell typer som sitter och tar selfies samt med en fet sedelbunt. Kollar en man på en av kvinnorna så söker hon ögonkontakt med ett brett leende. Oftast tar dessa kvinnor inte själva initiativ, men är tillgängliga bara man betalar, t.ex. hon, och kanske hennes kompisar, följer med dig till någon plats och du står för allt och hon har sex med dig, men transaktionen är underförstådd.