2017-09-25, 01:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Tja, när en betydligt äldre man grovraggar på en betydligt yngre tjej får han vara beredd på att bli dissad och ta det som en ... med stoltheten i behåll. Att börja kalla henne för fula ord för att hon inte nappar, är bara hjärndött.

Det är inte förbjudet att ragga, sen kan man alltid diskutera varför det är så onormalt många män som tycks ragga stenhårt på mediafeministen?

Det finns ju betydligt mer attraktiva kvinnor med de rätta politiska åsikterna precis överallt, varför då förfalla och ragga på en extremfeminist med galna politiska åsikter och inte minst, illa färgat hår och rejält usel klädsmak?

Och det där med att bli dissad är inte alltid så lätt att smälta, vi kan exempelvis sätta detta i relation till hennes vurmande för asylanter i "Refuges welcome", många av de asylsökande får som bekant avslag på sin asylansökan gång på gång (snacka om dissning) men istället för att ta det som män så börjar dom med demonstrationer och ren utpressning, om ett nej är ett nej i raggningssammanhang på nätet som i fallet med assholeonline osv så varför är inte samma nej ett nej när det gäller asylanter som inte har några skäl att få stanna?

Är det någon som vet hur mediafeministen resonerar kring detta rätt dubbelbottnade faktum? Eller gäller ett nej bara när kvinnor blir påraggade av äldre män på nätet?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2017-09-25 kl. 01:51.
Citera
2017-09-25, 03:07
Medlem
Rois avatar
Mängden skamliga förslag och trakasserier hon påstår sig få är inte riktigt trovärdig.

https://nordic.altright.com/2017/09/04/linnea-claeson-och-den-hyllade-mytomanin/
Citera
2017-09-25, 04:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roi
Mängden skamliga förslag och trakasserier hon påstår sig få är inte riktigt trovärdig.

https://nordic.altright.com/2017/09/04/linnea-claeson-och-den-hyllade-mytomanin/
Nej men... Det där är ju exakt det jag har sagt på varje plattform jag har diskutera Linnea.
Citera
2017-09-25, 09:24
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Men det är ju du och mediafeministen som är irriterade? Jag svarar dessutom bara på dina och andras debattinlägg och jag har inte debatterat med dig sen i början av augusti, samtidigt är det märkligt att eftersom du inte tar mig på allvar så varför bemödar du dig då att lägga din stora näsa i blöt och kommentera mina svar till andra skribenter?

Var tacksam att någon överhuvudtaget uppmärksammar dina inlägg. Hur skulle du annars kunna skryta med att du aldrig någonsin förlorat en debatt.

Citat:
Och du blev förstås djupt kränkt av att jag inte såg den rätta färgen på dina strumpbyxor?

Du verkar också rikta in dig på vilken tid på dygnet dina meningsmotståndare skriver debattinlägg, jag föreslår att du tar lugnar ner dig lite vad gäller detta, vill jag skriva ett debattinlägg exempelvis kl 03 00 på morgonen, ja då gör jag det och ingen liten flicksnärta (ta gärna åt dig) har med det att göra

Nu var det ändå du som tog upp min klädsel i avataren till diskussion. Jag gjorden bara ett korrekt påpekande. Naturligvis har jag som liten (flicksnärta) inte med att göra när du totar i hop dina inlägg. Men jag kan ändå ha synpunkter om det verkar menligt för det du skriver.

Citat:
Det enda du får ta emot här i tråden och på flashback är verbala sakliga mothugg från meningsmotståndare som inte alls håller med dig och du kan ju inte börja gnälla bara för att debatten hettar till?

Så du tror att jag enbart har konto på Flashback. Det finns sociala media som heter Facebook och Instagram och Tider också förstår du. Precis som Linnéa är jag reggad på flera.Dessutom är den här specifika tråden inte den enda. Möjligen i din värld, men inte i min. M a o du vet ingenting.

Ha,ha,ha.."Sakliga mothugg" skämtar du?

Citat:
Du tycks också ha någon sorts inbyggd avgudadyrkan till kända mediafeminister, kan inte du åtminstone försöka stå på dina egna ben i den här debatten och inte hela tiden hänvisa till en otroligt enkelspårig lättkränkt provokativ feminist som drivs av dunkla politiska motiv? Man kan faktiskt fråga sig om du är besatt av denna Linnea?

Nu råkar Linnéas närvaro på nätet vara topic på den här tråden eller har du glömt det? Det skulle ju vara of topic om Linnéa nochalerades och du och jag enbart höll på med vårt pennfäktande inte sant?

Citat:
Kön är bara en social konstruktion brukar det heta från feministiskt håll så varför håller du då på och delar upp oss i grupper? Jag anser att du borde sättas under lupp för du har väldigt grumliga åsikter som inte är förenligt med en demokratisk värdegrund, jag vill inte på nåt sätt hindra dig från att uttrycka dina åsikter men samtidigt hukar du bakom datorskärmen och ger närmast order om att jag ska "tagga" ner en aning? Den enda som behöver komma fram i dagsljuset är ju du, det är helt uppenbart

Flicka och pojke,kvinna och man är ju en fullt naturlig ordning. Sedan vill jag för femioelfte gången påpeka för dej att jag som tjej inte skäms för att vara feminin, men jag är definitivt inte feminist.
Citera
2017-09-25, 12:35
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Var tacksam att någon överhuvudtaget uppmärksammar dina inlägg. Hur skulle du annars kunna skryta med att du aldrig någonsin förlorat en debatt.

"Du har inga vänner, ingen tycker om dig" = Du är dålig.
Citat:
Nu var det ändå du som tog upp min klädsel i avataren till diskussion. Jag gjorden bara ett korrekt påpekande. Naturligvis har jag som liten (flicksnärta) inte med att göra när du totar i hop dina inlägg. Men jag kan ändå ha synpunkter om det verkar menligt för det du skriver.

"Du vet ingenting, du förstår ingenting, du hittar bara på allt i ditt huvud" = Du är dålig.

Citat:
Så du tror att jag enbart har konto på Flashback. Det finns sociala media som heter Facebook och Instagram och Tider också förstår du. Precis som Linnéa är jag reggad på flera.Dessutom är den här specifika tråden inte den enda. Möjligen i din värld, men inte i min. M a o du vet ingenting.

"Du är så obildad så du känner inte till några andra sajter eller communitys, du lever i din egen inavlade bubbla, du vet ingenting" = Du är dålig.

Än en gång tar nävarna (invektiven) över när argumenten tryter - och "argumenten" blir enbart personangrepp på motståndaren och härskartekniker för att förminska alla motståndare och deras argument.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej men... Det där är ju exakt det jag har sagt på varje plattform jag har diskutera Linnea.

Jo, vi är trots allt rätt många som börjar anse att hennes "uthängningar" inte verkar helt trovärdiga - till skillnad från anhängarna utav Linnea Den Allsmäktige. Frågan är vad hon kommer påstå härnäst för att överträffa sina tidigare bravader - kanske att självaste Donald Trump skickat kukbilder till henne?
Senast redigerad av frange 2017-09-25 kl. 13:24.
Citera
2017-09-25, 12:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Nej, jag tror inte att den här tråden är den enda plats där du spyr ut galla över meningsmotståndare eller hyser agg mot män som grupp i samhället, frågan är bara hur du och denna Linnea har tid att sköta så många sociala media? Är ni vakna dygnet runt?

Citat:
Nu råkar Linnéas närvaro på nätet vara topic på den här tråden eller har du glömt det? Det skulle ju vara of topic om Linnéa nochalerades och du och jag enbart höll på med vårt pennfäktande inte sant?

Håll dig till sakämnet då i fortsättningen som är mediafeministen Linnea, du har stora problem med detta för det mesta då du försöker förminska dina meningsmotståndare med klassisk härskarretorik som tidigare idag.

Citat:
Var tacksam att någon överhuvudtaget uppmärksammar dina inlägg.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2017-09-25 kl. 13:00.
Citera
2017-09-26, 09:03
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:

Håll dig till sakämnet då i fortsättningen som är mediafeministen Linnea, du har stora problem med detta för det mesta då du försöker förminska dina meningsmotståndare med klassisk härskarretorik som tidigare idag.

Oh förlåt! Jag trodde inte jag som tjej var så duktig på trycka till motståndare eftersom jag själv så ofta blir tilltryckt tex. på den här tråden.
Citera
2017-09-26, 09:07
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
"Du har inga vänner, ingen tycker om dig" = Du är dålig.

"Du vet ingenting, du förstår ingenting, du hittar bara på allt i ditt huvud" = Du är dålig.

"Du är så obildad så du känner inte till några andra sajter eller communitys, du lever i din egen inavlade bubbla, du vet ingenting" = Du är dålig.

Om du lägger av med förolämpningar kanske vi kan börja debattera med varandra. Annars kan det vara.
Citera
2017-09-26, 11:20
Medlem
franges avatar
Citat:
Om du lägger av med förolämpningar kanske vi kan börja debattera med varandra. Annars kan det vara.

Det var inte förolämpningar - det var en sammanfattning utav ditt inlägg - vad innebörden av det du skrev i dina inlägg till Lawnmoverman2011 är. Dina förolämpningar, invektiv och härskartekniker.

Men det är som vanligt - att ifrågasätta och/eller ge tillbaka med samma mynt till de staaaaaaackars feministiska oskyldiga offren - är extremism, hat, kvinnohat och näthat
Citera
2017-09-26, 11:30
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Det var inte förolämpningar - det var en sammanfattning utav ditt inlägg - vad innebörden av det du skrev i dina inlägg till Lawnmoverman2011 är. Dina förolämpningar, invektiv och härskartekniker.

Men det är som vanligt - att ifrågasätta och/eller ge tillbaka med samma mynt till de staaaaaaackars feministiska oskyldiga offren - är extremism, hat, kvinnohat och näthat

Nu är jag tjej vilket du kanske inte fattat med tanke på hur du beter dej. Inte undra på att jag känner stor sympati med Linnéa Classon. Jag accepterar inte din förklaring. Om du och jag i fortsättningen skall diskutera/debattera med varandra får du skärpa dej.
Citera
2017-09-26, 11:40
Medlem
franges avatar
Citat:
Nu är jag tjej vilket du kanske inte fattat med tanke på hur du beter dej. Inte undra på att jag känner stor sympati med Linnéa Classon. Jag accepterar inte din förklaring. Om du och jag i fortsättningen skall diskutera/debattera med varandra får du skärpa dej.

Jag gör inte skillnad på om du är kvinna eller man - jag gör däremot skillnad på hur folk resonerar och på vilka åsikter de har. Än en gång - du skriver långa haranger som i princip enbart består i att nedvärdera dina meningsmotståndare - antingen direkt eller indirekt.

Och nu visar du än en gång på vad jag just skrev - du skall alltså få skriva hur mycket förolämpningar och invektiv till andra (män) som helst - men svarar någon (man) med samma mynt så blir du jättekränkt. Hyckleri i dess renaste form.
Citera
2017-09-26, 12:08
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Jag gör inte skillnad på om du är kvinna eller man - jag gör däremot skillnad på hur folk resonerar och på vilka åsikter de har. Än en gång - du skriver långa haranger som i princip enbart består i att nedvärdera dina meningsmotståndare - antingen direkt eller indirekt.

Och nu visar du än en gång på vad jag just skrev - du skall alltså få skriva hur mycket förolämpningar och invektiv till andra (män) som helst - men svarar någon (man) med samma mynt så blir du jättekränkt. Hyckleri i dess renaste form.

Okey! Jag får väl ge mej. Jag ber om förlåtelse om jag kränk så många som du påstår. Jag skall bättra mej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in