Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Men det är ju du och mediafeministen som är irriterade? Jag svarar dessutom bara på dina och andras debattinlägg och jag har inte debatterat med dig sen i början av augusti, samtidigt är det märkligt att eftersom du inte tar mig på allvar så varför bemödar du dig då att lägga din stora näsa i blöt och kommentera mina svar till andra skribenter?
Var tacksam att någon överhuvudtaget uppmärksammar dina inlägg. Hur skulle du annars kunna skryta med att du aldrig någonsin förlorat en debatt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Och du blev förstås djupt kränkt av att jag inte såg den rätta färgen på dina strumpbyxor?
Du verkar också rikta in dig på vilken tid på dygnet dina meningsmotståndare skriver debattinlägg, jag föreslår att du tar lugnar ner dig lite vad gäller detta, vill jag skriva ett debattinlägg exempelvis kl 03 00 på morgonen, ja då gör jag det och ingen liten flicksnärta (ta gärna åt dig) har med det att göra
Nu var det ändå du som tog upp min klädsel i avataren till diskussion. Jag gjorden bara ett korrekt påpekande. Naturligvis har jag som liten (flicksnärta) inte med att göra när du totar i hop dina inlägg. Men jag kan ändå ha synpunkter om det verkar menligt för det du skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Det enda du får ta emot här i tråden och på flashback är verbala sakliga mothugg från meningsmotståndare som inte alls håller med dig och du kan ju inte börja gnälla bara för att debatten hettar till?
Så du tror att jag enbart har konto på Flashback. Det finns sociala media som heter Facebook och Instagram och Tider också förstår du. Precis som Linnéa är jag reggad på flera.Dessutom är den här specifika tråden inte den enda. Möjligen i din värld, men inte i min. M a o du vet ingenting.
Ha,ha,ha.."Sakliga mothugg" skämtar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Du tycks också ha någon sorts inbyggd avgudadyrkan till kända mediafeminister, kan inte du åtminstone försöka stå på dina egna ben i den här debatten och inte hela tiden hänvisa till en otroligt enkelspårig lättkränkt provokativ feminist som drivs av dunkla politiska motiv? Man kan faktiskt fråga sig om du är besatt av denna Linnea?
Nu råkar Linnéas närvaro på nätet vara topic på den här tråden eller har du glömt det? Det skulle ju vara of topic om Linnéa nochalerades och du och jag enbart höll på med vårt pennfäktande inte sant?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Kön är bara en social konstruktion brukar det heta från feministiskt håll så varför håller du då på och delar upp oss i grupper? Jag anser att du borde sättas under lupp för du har väldigt grumliga åsikter som inte är förenligt med en demokratisk värdegrund, jag vill inte på nåt sätt hindra dig från att uttrycka dina åsikter men samtidigt hukar du bakom datorskärmen och ger närmast order om att jag ska "tagga" ner en aning? Den enda som behöver komma fram i dagsljuset är ju du, det är helt uppenbart
Flicka och pojke,kvinna och man är ju en fullt naturlig ordning. Sedan vill jag för femioelfte gången påpeka för dej att jag som tjej inte skäms för att vara feminin, men jag är definitivt inte feminist.