Tjena brder (och systrar)!
Mnga som frgat om varfr jag inte vill fortstta fra journal fr de som faktiskt bryr sig och fr ut mycket vettigt ur det jag skriver. Detta har satt griller i skallen p mig. Knner mig inte alls s srskilt varken sympatisk eller altruistisk i mitt beteende s jag fick illa tvunget tnka om.
Jag har som sagt frt egen journal ver denna trenvnda men d jag sjlv lrt mig enormt mycket sedan jag slutade skriva rapport hr knns det hgst ofrdigt att jag inte frsker tappa denna journalfring i en form som passar er och f161.
Just nu sitter jag med skrivbordet fullt av projekt s kommer inte kunna sjstta detta riktigt n men jag fortstter med min journal bakom lyckta drrar och brjar ladda upp denna journal till en ny rapport hr p f161 s fort jag har lite mer tid ver att koncentrera mig p detta.
Hoppas ni har det fint och bygger p bra, snart r det ju dags flexa form p svedalas alla bad-inrttningar!

Sjlv vxer jag som aldrig frr och varje pass nr fan nya hjder. Makalst. r s glad ver att ntligen vara i full gng igen med tyngre lyft och riktiga rutiner efter ver 3 r av rehab och skador med operationer osv. Blir en bra sommar detta.
Mvh,
-Alfred