2017-10-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Härligt att du kapar min kurrapport för att ställa en fråga som hör hemma i (FB) Stora tråden för små / nybörjarfrågor (Del 2) " Läs första inlägget"

Hej på er bröder å systrar!

Tänkte jag skulle sticka in huvudet å meddela att Alfred lever och mår bra så det slipper spekuleras i möjliga/omöjliga scenarion för vad som hände med mig.
Har på eget kommando hållit mig undan internet ett tag som ni märkt, livet har bjudit på utmaningar så fokuserade på dem helt givetvis.

Börjar bli dags för en kurstart och vinterunderhåll så frågan är om man ska fortsätta rapportera i journalen, starta en ny rapport eller bara skita i det helt och hållet. Vad säger ni? Det är mest för er skull jag skriver.

Mvh,

-Alfred

Välkommen tillbaka.
Det var på tiden

Nu när du tar sats för en ny kurstart och vinterunderhåll , så passar en ny rapport ypperligt.
Alternativ nr.3 kommer att röstas ner

Vänliga hälsningar
Citera
2017-10-24, 20:05
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Härligt att du kapar min kurrapport för att ställa en fråga som hör hemma i (FB) Stora tråden för små / nybörjarfrågor (Del 2) " Läs första inlägget"

Hej på er bröder å systrar!

Tänkte jag skulle sticka in huvudet å meddela att Alfred lever och mår bra så det slipper spekuleras i möjliga/omöjliga scenarion för vad som hände med mig.
Har på eget kommando hållit mig undan internet ett tag som ni märkt, livet har bjudit på utmaningar så fokuserade på dem helt givetvis.

Börjar bli dags för en kurstart och vinterunderhåll så frågan är om man ska fortsätta rapportera i journalen, starta en ny rapport eller bara skita i det helt och hållet. Vad säger ni? Det är mest för er skull jag skriver.

Mvh,

-Alfred

Välkommen tebax.
Du ska absolut inte skita i att skriva utan ser varmt fram mot en fortsättning av denna tråd.

Så då är jag jäkligt nyfiken på hur denna kur ska se ut ?
Citera
2017-10-24, 22:02
Medlem
ftwGBGftws avatar
Tyckte Hitler om att vifta med armen? Självklart och lika självklart vill vi ha en ny eller fortsatt kurrapport.
Citera
2017-10-24, 23:01
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Vad säger ni? Det är mest för er skull jag skriver.

Mvh,

-Alfred
Fortsätt gärna här, är underhållande läsning och bra kostråd
Citera
2017-10-25, 00:10
Medlem
isnisns avatar
Men jaaa du ska fortsätta, spännande läsning! Tror vi är många som läser dagligen men aldrig säger något
Citera
2017-10-25, 00:54
Medlem
LastCigarettes avatar
Alternativ 3 är otänkbart, har saknat dina inlägg....klart du ska fortsätta skriva
Citera
2017-10-25, 12:41
Medlem
Undrade bara för någon dag sen vart du försvunnit, som djävulen dyker du upp igen
Citera
2017-10-25, 13:37
Medlem
Morsdags avatar
Citat:

Mvh,

-Alfred

Hej.
Använd samma journal. Jag läser, så fortsätt såklart!

Med vänlig hälsning,//
Citera
2017-10-25, 15:37
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Hehe ok det verkar ju finnas ett intresse så vi kör väl igång igen då!
Fick feeling här imorse så jag spikade faktiskt första testot och nandrot så jag får väl ta mig en kopp kaffe å sätta mig ner å författa denna kurs första rapportinlägg.

Tack för fina ord för övrigt, trodde faktiskt aldrig jag skulle känna en förnimmelse av saknad för f12 men vad vet väl jag mitt arma luder med min simpla bakgrund.. Har tydligen saknat många av er!

Har massa ny spännande kunskap som jag har förvärvat under min onlinefrånvaro så ska bli kul att sätta allt på prov igen för nu blir det den första resan mot maxad fysik som jag över huvud taget ens kunnat genomföra 100%-igt pga skador under de senaste 3 åren i stora drag.

Hoppas ni finner något nytt att använda i era egna resor mot Adonis-kommentarerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Välkommen tebax.
Du ska absolut inte skita i att skriva utan ser varmt fram mot en fortsättning av denna tråd.

Så då är jag jäkligt nyfiken på hur denna kur ska se ut ?

Hej min gamle vän!

Jag har tankar om att upplägget skall starta enligt följande iaf:

Vecka 1 - 8
• 350mg Test prop ew
• 350mg NPP ew
• 10mg Exemestane eod
• 250mcg x 2 BPC 157 ed (morgon och kväll)

Vecka 9 - 16
• 350mg Test prop ew
• 350mg NPP ew
• 300mg Tren-mix (PRL's Combo; ace, e och hex) ELLER 20mg Oxar ed
• 20mg Exemestane eod
• 250mcg BPC 157 ed

Vecka 17 - vidare
• 300mg Test cyp ew
• 300mg Nandro D ("Deca") ew
• 400mg Primo E ew
• 10mg Exemestane eod
• 250mcg x 2 BPC 157 ed (morgon och kväll)

Kan hända att jag kastar om lite men det är iaf sådär planen ser ut just nu. Målet är 87kg @ 11% innan julafton.

Mvh,

-Alfred

Edit: glömde peptiden
Senast redigerad av -KarlAlfred 2017-10-25 kl. 15:43.
Citera
2017-10-25, 15:58
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Undrade bara för någon dag sen vart du försvunnit, som djävulen dyker du upp igen

Haha spännande, kanske var din mindpower som guidade mig tillbaka?

Har man missat något kul på f12/f161 eller?

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-10-25, 16:11
Medlem
Citat:
Haha spännande, kanske var din mindpower som guidade mig tillbaka?

Har man missat något kul på f12/f161 eller?

Mvh,

-Alfred

haha klart det var, "from my mind to your mind" - Star trek shit!

Missat, ja du. Theterm ligger på sjukhuset, det är väl den mest dramatiska nyheten just nu, men han mår bra vad jag förstått, och det var kanske tur att han hamnade på sjukan, de upptäckte tydligen en tumör som de nu ska operera bort.
Citera
2017-10-25, 16:13
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
haha klart det var, "from my mind to your mind" - Star trek shit!

Missat, ja du. Theterm ligger på sjukhuset, det är väl den mest dramatiska nyheten just nu, men han mår bra vad jag förstått, och det var kanske tur att han hamnade på sjukan, de upptäckte tydligen en tumör som de nu ska operera bort.

Ajdå... Det var inga goda nyheter. Ska messa honom direkt!

Såg att Jaggermeister gått på burken igen. 40 dbol /500 test e var det visst. Intressant! Snart kanske man får börja akta sig.

Hur sköter sig shopparna?

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in