2016-01-29, 00:50
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Vill bara inflika litet snabbt att det har avsljats omfattande proteinfusk i Arnold Series produkter. Om du rknar med gainern i dina makros br du ta det med en nypa salt.

Jod, jag r helt med p denna puck. Har pratat lite med ngra amerikanska vnner som r nrmare insatta i detta varav en av dem p omvgar knner Cory Gregory. Enligt utsago skmms Cory fitthrt eftersom att han kpt in sig s hrt i UFC med sin slogan "Fuelling athletes safely" sen levererar undermliga produkter. Tydligen r det vask i ledet som franlett detta. Men som vanligt s fr allt rknas till hrsgen spekulationer. Jag rknar som sagt inte kalorier utan knner min kropp tillrckligt vl fr att veta om min terhmtningsrutin hller mttet eller ej och n s lnge har Arnolds Iron Mass levererat tycker jag.
Mste dock sga att jag fredrar Mutant One bde gllande smak och nringsinnehll.
Men till syvende og sidst s fr jag strsta delen av mitt macro frn ekologisk nylagad mat och har sledes koll p att kroppen fr vad den behver.

Tack fr omtanke tj.!

Mvh
Citera
2016-01-29, 00:52
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarn42
Kr liknande kur, -primo +mast, fljer med spnning.
Brjade ocks idag!

Ingen testobas? Vilket mrke kr du p din primo?

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Boboox
Ojoj, detta ska fljas - Vilken ypperlig inledning p en rapport! *applder hrs*

//Boboo

Haha jass? Ja man fr vl lov att tacka fr lovorden.

Mvh
Citera
2016-01-29, 01:53
Medlem
Fljer med nje:=) helvette vill ocks brja:=).
Citera
2016-01-29, 08:14
Medlem
HeadOfBoos avatar
Och jag vill hra hur fort alla leder blir smorda och fina, hur hur mendet ndrar sig.
Citera
2016-01-29, 09:08
Medlem
Mac10jiffys avatar
Hohoho! En lite tyngre kur, du br n dina ml Lycka till, kikar in hr med jmna mellanrum!
Citera
2016-01-29, 10:37
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferval200
Fljer med nje:=) helvette vill ocks brja:=).

Snart dags fr dig ocks min son.

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Och jag vill hra hur fort alla leder blir smorda och fina, hur hur mendet ndrar sig.

Givetvis! Det r ju en av de viktigare fokuspunkterna att dma av mitt kurupplggs karaktr!
Ska bli srskilt intressant att se hur mendet (ls sexlusten) blir p denna ratio av testo:EQ d jag tidigare aldrig gtt under 600mg EQ p en lgre dos testo och som fljd tappat suget p Olive's skna kvinnodelar.

Citat:
Ursprungligen postat av Mac10jiffy
Hohoho! En lite tyngre kur, du br n dina ml Lycka till, kikar in hr med jmna mellanrum!

Ja, fast nd rtt mild! r vertygad om att jag kommer n mina ml. Jag r duktig p att stta ut ml som r verklighetsfrankrade och nbara utan att vara fr ltta.
Vlkommen in nr som!

Mvh
Citera
2016-01-29, 10:46
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Dag 2 p Spenat-Safarin med KarlAlfred

Ingen PIP har uppenbarat sig och allt knns fint. Jag har under morgonen funderat med pannan i djupa veck ver om det kanske r dags att skaka fram lite GH-spenat ur skafferiet och lgga mig p en dos om 3 iu ed kommande 6 mnaderna.
De tv sakerna som frmst avgr r huruvida jag har lust/mjlighet att kaka loss 25 lax p denna kur som inte direkt r gratis samt huruvida jag fr tag p vettig tillvxt, dvs KTA vxt frn Svenskt apotek.
Jag r mkta nyfiken p att se hur detta skulle te sig d det blir den frsta kuren med en BRED hormonoptimering (thyroidhormon, testosteron och tillvxthormon).
Fr vl lta frgan marinera lite till fr jag kommer ju definitivt behva hustla en del fr att lyckas gmma undan en minuspost p 25 loppor i banken fr frugan..

Nvl, nu blir det rygg och biceps som skall flexas! Blir en skn lng bastu dessutom och en redig lunch, fr precis som L'Oreal-tjejerna sger; Det r jag vrd.

Ha en bra dag gubbar!

Mvh,

-KarlAlfred
Citera
2016-01-29, 12:53
Medlem
mrsnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Dag 2 p Spenat-Safarin med KarlAlfred

Ingen PIP har uppenbarat sig och allt knns fint. Jag har under morgonen funderat med pannan i djupa veck ver om det kanske r dags att skaka fram lite GH-spenat ur skafferiet och lgga mig p en dos om 3 iu ed kommande 6 mnaderna.
De tv sakerna som frmst avgr r huruvida jag har lust/mjlighet att kaka loss 25 lax p denna kur som inte direkt r gratis samt huruvida jag fr tag p vettig tillvxt, dvs KTA vxt frn Svenskt apotek.
Jag r mkta nyfiken p att se hur detta skulle te sig d det blir den frsta kuren med en BRED hormonoptimering (thyroidhormon, testosteron och tillvxthormon).
Fr vl lta frgan marinera lite till fr jag kommer ju definitivt behva hustla en del fr att lyckas gmma undan en minuspost p 25 loppor i banken fr frugan..

Nvl, nu blir det rygg och biceps som skall flexas! Blir en skn lng bastu dessutom och en redig lunch, fr precis som L'Oreal-tjejerna sger; Det r jag vrd.

Ha en bra dag gubbar!

Mvh,

-KarlAlfred

Sjlvklart ska du kra hgh!

Aldrig funderat p insulin, r ju trots allt kroppens "chefshormon" ?
Citera
2016-01-29, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ingen testobas? Vilket mrke kr du p din primo?

Mvh

Haha jass? Ja man fr vl lov att tacka fr lovorden.

Mvh

Var kanske lite otydlig, var ganska slut nr jag skrev.

Menade att jag kr samma kur fast mast istllet fr primo.
Ska bli kul och se hur vra kurer skiljer sig.
Citera
2016-01-29, 17:19
Medlem
kaspens avatar
Skert en okunnig frga, men fr du verkligen ut nt av 3 enheter tillvxt? Det lter vldigt lite.

Kanske fr att jag bor i USA och ingen hr tar under 7 enheter s vad vet jag.
Citera
2016-01-29, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Skert en okunnig frga, men fr du verkligen ut nt av 3 enheter tillvxt? Det lter vldigt lite.

Kanske fr att jag bor i USA och ingen hr tar under 7 enheter s vad vet jag.

Du vet uppenbarligen inte srskilt mycket, vilket inte kommer som en direkt nyhet med tanke p dina korkade utspel i diverse trdar den senaste tiden.

Ontopic : kr hrt, och lycka till!
Citera
2016-01-29, 18:11
Medlem
kaspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insideoutman
Du vet uppenbarligen inte srskilt mycket, vilket inte kommer som en direkt nyhet med tanke p dina korkade utspel i diverse trdar den senaste tiden.

Ontopic : kr hrt, och lycka till!
Du vet verkligen hur man frolmpar ngon. Attackera deras okunskap om prepp. Grna nr de i samma inlgg redan skrivit att de r okunniga. Sick burn!!!!!!!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in