Tjena bröder (och systrar)!
Många som frågat om varför jag inte vill fortsätta föra journal för de som faktiskt bryr sig och får ut mycket vettigt ur det jag skriver. Detta har satt griller i skallen på mig. Känner mig inte alls så särskilt varken sympatisk eller altruistisk i mitt beteende så jag fick illa tvunget tänka om.
Jag har som sagt fört egen journal över denna trenvända men då jag själv lärt mig enormt mycket sedan jag slutade skriva rapport här känns det högst ofärdigt att jag inte försöker tappa denna journalföring i en form som passar er och f161.
Just nu sitter jag med skrivbordet fullt av projekt så kommer inte kunna sjösätta detta riktigt än men jag fortsätter med min journal bakom lyckta dörrar och börjar ladda upp denna journal till en ny rapport här på f161 så fort jag har lite mer tid över att koncentrera mig på detta.
Hoppas ni har det fint och bygger på bra, snart är det ju dags å flexa form på svedalas alla bad-inrättningar!

Själv växer jag som aldrig förr och varje pass når fan nya höjder. Makalöst. Är sååå glad över att äntligen vara i full gång igen med tyngre lyft och riktiga rutiner efter över 3 år av rehab och skador med operationer osv. Blir en bra sommar detta.
Mvh,
-Alfred