2016-01-22, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Reaktionen från etniska svenskar och "PK-etablissemanget" kommer bli = det här funkar inte. Men då är det för sent, eftersom en lösning kommer vara mycket svår att finna. Det går inte tvinga nyanlända att sluta sexuellt trakassera kvinnor. Det kommer inte gå återställa oordningen på asylboendena. Upplopp i storstäderna kan polisen inte hantera.

Medborgargarden kommer bildas. Jag rekommenderar folk att koka popcorn och skaffa en bra internetuppkoppling när det smäller.

Nej, PK-etabl kommer att tiga i hjäl problemet så länge det går. Sen kommer de säga att svenska tjejer får lära sig bete sig ordentligt så de inte blir utsatt för sexövergrepp: En armlängds avstånd till kulturberikarna! Sen kommer de skydda förövarna mot "rasister" (= svenskar som protesterar mot övergreppen). Polisen kommer att införa nolltolerans gentemot denna vidriga form för rasism. Några medborgargarden lär vi tyvärr inte få se.
Senast redigerad av vejdeman 2016-01-22 kl. 02:15.
Citera
2016-01-22, 03:16
Medlem
Caravelles avatar
Sommaren 2016 kommer gå till historien då de sexuella övergreppen peakade. Grupper av unga invandrarmän driver omkring på kvällar och nätter i hopp om att hitta lätta offer att besudla. Badplatser, discon, fritidsgårdar, allmänna platser kommer att bli scener för övergrepp en masse.

Denna sommar kommer också bli en skådeplats då svenska män tar saken i egna händer för att beskydda sina döttrar och kvinnor. Jag blir inte förvånad om ett antal MENA-män kommer att bli ihjälslagna av svenska män under sommaren.

Gränsen är nämligen nådd då den svenska polisen inte kan skydda sin svenska befolkning i allmänhet och flickor i synnerhet mot dessa barbarer. Följden blir då att Svante, 42, sänker ett gäng blattar med basebollträ då de sexuellt antastar hans dotter Lina, 15, nere vid busstationen. Mustafa, 28, ensamkommande flyktingbarn från Afghanistan, avlider efter ha fått skallen inslagen av en svensk man som fått nog.

Låter detta som ett osannolikt scenario?
Citera
2016-01-22, 12:42
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag känner mig tudelad i denna fråga. Å ena sidan så tycker jag att det är både otäckt och obehagligt att svenska flickor och kvinnor inte längre kan vistas utomhus säkert, och å andra sidan måste jag erkänna att jag djupt inom mig tycker att de faktiskt får skylla sig själva. Varningarna har ju haglat i många år nu. De känner ju till konsekvenserna av detta massiva inflöde av asylsökande män från mellanöstern och nordafrika. De vet att det sker grova utomhusvåldtäkter och annat otrevligt i kölvattnet av denna invandring, och ändå så fortsätter de att närmast hysteriskt förespråka inflödet. Jag blir inte klok på varför.

Visst, om jag skulle bevittna en pågående gruppvåldtäkt så skulle jag ringa snuten och, åtminstone på håll, låta förövarna veta att jag sett dem. De skulle förmodligen försöka jaga ikapp mig och försätta mig i sjukhustillstånd om de fick tag i mig (de brukar ju våldta och slåss i grupp de fega jävlarna). Någonstans djupt inom mig ifrågasätter jag dock om det skulle vara värt det, med tanke på att svenska flickor och kvinnor faktiskt vill ha dessa våldtäktsapor i landet. Kanske går de igång på det. Kanske tänder de på tanken att exotiska män kommer hit i stora drivor och bara roffar åt sig av allt de vill ha. Om de ser en tjej de vill knulla så knullar de henne. Det är liksom inga krusiduller, inget dejtande, inget telefonflörtande. Det är bara pang på rödbetan, in med kuken i svennehoran, turas om och våldta tillsammans med polarna, spotta henne i ansiktet, och lämna henne på marken i plågor. Det är lite neanderthalare över det hela, och det kanske är just det svenska flickor och kvinnor tänder på. Jag vet inte.

Propagandaartiklar för att splittra folket är helt ointressanta. Fortfarande gäller VALU - den största anonyma undersökningen som görs, och den görs på valdagen. Den visar alltså att åldersfördelningen på de som röstar på SD är jämn, och att det bara är en liten andel fler män som röstar på SD.

Och - av hela folket är det 13% som röstade på SD i förra valet - så varför i helvete slutar inte detta tröstlösa tjat om att det är kvinnor som måste straffas för massinvandringen??!!

Massinvandringen är en politisk agenda som körs globalt från mycket högt uppe, och där sitter män. Bengt Westerberg och Reinfeldt är två män som lokalt här i Sverige är mest ansvariga för att tok-öka massinvandringen hit.

Så varför är det vänsterextrema Tuva som någon hade the hots for i högstadiet, som präglar hela ert tänkande?
Citera
2016-01-22, 13:49
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Propagandaartiklar för att splittra folket är helt ointressanta. Fortfarande gäller VALU - den största anonyma undersökningen som görs, och den görs på valdagen. Den visar alltså att åldersfördelningen på de som röstar på SD är jämn, och att det bara är en liten andel fler män som röstar på SD.

Och - av hela folket är det 13% som röstade på SD i förra valet - så varför i helvete slutar inte detta tröstlösa tjat om att det är kvinnor som måste straffas för massinvandringen??!!

Massinvandringen är en politisk agenda som körs globalt från mycket högt uppe, och där sitter män. Bengt Westerberg och Reinfeldt är två män som lokalt här i Sverige är mest ansvariga för att tok-öka massinvandringen hit.

Så varför är det vänsterextrema Tuva som någon hade the hots for i högstadiet, som präglar hela ert tänkande?

Könsfördelningen mellan kvinnor och män som faktiskt röstar på SD må vara jämn, men sett till väljarna i stort så är unga kvinnor den målgrupp som SD har svårast att nå; alltså den målgrupp som utsätts mest för kåta våldtäktsbenägna asylsökare från tredje världen. De vet om att dessa män tenderar att falla in i sexuell brottslighet i ganska stor grad, och de vet om att det är de själva som blir mest utsatta för denna, och lik förbannat så är det just dessa unga kvinnor som är de mest rabiata SD-hatarna och massinvandringsförespråkarna.

Så är det ju, det kan du inte förneka.

Jag snackar inte bara om vänsterextrema Tuva (även om just den typen är värst); jag snackar om alla typer av unga svenska kvinnor. De tar t.o.m. asylsökarna i försvar efter atrociteter likt de i Köln och riktar udden mot svenska män istället. "Ni ska inte komma här och tro att ni är bättre", typ. Ska vi snacka inflytelserika politiker som närmast hysteriskt förespråkar ett fortsatt outsinligt inflöde av arabiska våldtäktsmän till landet så har vi t.ex. Annie Lööf, Mona Sahlin, Veronica Palm, Åsa Romson, Maria Ferm, Gudrun Schyman och allt vad fan de nu heter. De vet att vi måste tumma på tryggheten för svenska flickor och kvinnor i det här landet med denna typ av invandring och ändå så fortsätter de att närmast hysteriskt propagera för den. Jag kan inte finna någon annan förklaring än att de helt enkelt vill ha dessa våldtäktsmän i landet. De kanske tycker att det är spännande. De kanske blir kåta av det. Jag vet inte. Jag kan bara inte finna någon annan vettig förklaring till beteendet bland Sveriges kvinnor.

De känner ju till konsekvenserna.

Vad Bilderberggruppen snackar om på sina möten har jag ingen aning om.

Jag vet däremot vad svenska kvinnor tycker, och det är ju det vi diskuterar här.
Senast redigerad av deadset 2016-01-22 kl. 14:13.
Citera
2016-01-22, 14:32
Medlem
Citat:
Könsfördelningen mellan kvinnor och män som faktiskt röstar på SD må vara jämn, men sett till väljarna i stort så är unga kvinnor den målgrupp som SD har svårast att nå; alltså den målgrupp som utsätts mest för kåta våldtäktsbenägna asylsökare från tredje världen. De vet om att dessa män tenderar att falla in i sexuell brottslighet i ganska stor grad, och de vet om att det är de själva som blir mest utsatta för den, och lik förbannat så är det just dessa unga kvinnor som är de mest rabiata SD-hatarna och massinvandringsförespråkarna.

Så är det ju, det kan du inte förneka.

Jag snackar inte bara om vänsterextrema Tuva (även om just den typen är värst); jag snackar om alla typer av unga svenska kvinnor. De tar t.o.m. asylsökarna i försvar efter atrociteter likt de i Köln och riktar udden mot svenska män istället. "Ni ska inte komma här och tro att ni är bättre", typ. Ska vi snacka inflytelserika politiker som närmast hysteriskt förespråkar ett fortsatt outsinligt inflöde av arabiska våldtäktsmän till landet så har vi t.ex. Annie Lööf, Mona Sahlin, Veronica Palm, Åsa Romson, Maria Ferm, Gudrun Schyman och allt vad fan de nu heter. De vet att vi måste tumma på tryggheten för svenska flickor och kvinnor i det här landet med denna typ av invandring och ändå så fortsätter de att närmast hysteriskt propagera för den. Jag kan inte finna någon annan förklaring än att de helt enkelt vill ha dessa män i landet. De kanske tycker att det är spännande. De kanske blir kåta av det. Jag vet inte. Jag kan bara inte finna någon annan vettig förklaring till beteendet bland Sveriges kvinnor.

De känner ju till konsekvenserna.

Herregud vilket arbete ni lägger ner på att "bevisa" hur eländiga vi kvinnor är och hålla kvar er "rätt" till bitterhet som en gammal snuttefilt.

Gruppen kvinnor du refererar till är ett fåtal av landets kvinnor. Däremot är de extremt högljudda, men det betyder inte att de talar för alla. Förstår inte vad "män" som fortsatt hänger fast vid detta tror sig vinna? Man har inte långt till tanken att det kanske mest beror på eget misslyckande och bitterhet.

Om man vill uppnå en förändring, så behöver man arbeta framåt för att nå framgång och inte ägna sig åt trams som att slå ner på, i detta fall kvinnor, som inte tycker precis som man själv. Så agerar bara små barn för att få sin vilja igenom!
Om jag fattat rätt vill ni anses vara män och då tycker jag det är dags att ni också börjar agera som sådana!

Varför ska jag som kvinna vilja kämpa vidare, när "vissa män" från samma grupp förstör mer än de gör nytta? Jo, därför jag anser att ni "vissa män" inte representerar hela mansgruppen!
Citera
2016-01-22, 14:40
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs-me
Herregud vilket arbete ni lägger ner på att "bevisa" hur eländiga vi kvinnor är och hålla kvar er "rätt" till bitterhet som en gammal snuttefilt.

Gruppen kvinnor du refererar till är ett fåtal av landets kvinnor. Däremot är de extremt högljudda, men det betyder inte att de talar för alla. Förstår inte vad "män" som fortsatt hänger fast vid detta tror sig vinna? Man har inte långt till tanken att det kanske mest beror på eget misslyckande och bitterhet.

Om man vill uppnå en förändring, så behöver man arbeta framåt för att nå framgång och inte ägna sig åt trams som att slå ner på, i detta fall kvinnor, som inte tycker precis som man själv. Så agerar bara små barn för att få sin vilja igenom!
Om jag fattat rätt vill ni anses vara män och då tycker jag det är dags att ni också börjar agera som sådana!

Varför ska jag som kvinna vilja kämpa vidare, när "vissa män" från samma grupp förstör mer än de gör nytta? Jo, därför jag anser att ni "vissa män" inte representerar hela mansgruppen!

Jag har röstat på SD i flera år, så vänligen kategorisera inte mig tillsammans med de män som "förstör mer än de gör nytta". Mitt samvete är rent; jag vill inte ha importerade våldtäktsmän i landet, och denna röst gör jag hörd varje gång jag lägger min röst på SD i allmänna val. Vidare så har jag aldrig dragit landets alla kvinnor över en kam. Jag har ju påpekat gång på gång att det är unga svenska flickor och kvinnor jag pratar om; alltså den målgrupp som utsätts allra mest för sexuellt våld av våldtäktsbenägna asylsökare. Just denna målgrupp är extra mån om fortsatt massinvandring från tredje världen. Kan du förklara varför?
Citera
2016-01-22, 15:51
Medlem
Citat:
Jag har röstat på SD i flera år, så vänligen kategorisera inte mig tillsammans med de män som "förstör mer än de gör nytta". Mitt samvete är rent; jag vill inte ha importerade våldtäktsmän i landet, och denna röst gör jag hörd varje gång jag lägger min röst på SD i allmänna val. Vidare så har jag aldrig dragit landets alla kvinnor över en kam. Jag har ju påpekat gång på gång att det är unga svenska flickor och kvinnor jag pratar om; alltså den målgrupp som utsätts allra mest för sexuellt våld av våldtäktsbenägna asylsökare. Just denna målgrupp är extra mån om fortsatt massinvandring från tredje världen. Kan du förklara varför?

Låt mig förtydliga vad jag menade här med "förstör mer än de gör nytta".
När man skriver så här mycket negativt om en grupp, så föder det väldigt mycket antipati hos människor. Det finns många som inte kan tänka sig att rösta på SD just på grund av bl a denna kvinnosyn som ofta hörs. Man tappar alltså nya väljare, för att man spottar ur sig faktiskt väldigt allvarliga anklagelser.

Och nej, alla våra flickor och unga kvinnor är inte för denna massinvandring, utan tvärtom är de flesta emot den. Har/haft många samtal med denna grupp, där för övrigt många inte ens fått rösta ännu. Men det finns också några som inte tar till sig av fakta och som blundar stenhårt.

Vad får er att tro att flickor och unga kvinnor vill ha fortsatt massinvandring?

Varför? Ja, till stor del beror det på att kvinnor faktiskt är skapade till att ha en närhet till hjärtat - att måna om, ta hand om. En styrka i många avseenden, men en stor svaghet i andra.
Tyvärr gör detta att många kvinnor har svårt att i vissa lägen koppla bort "ta-hand-om-instinkten", men det betyder fortfarande inte detsamma som att de suktar efter våldtäkter och annat trams som påstås.

FI-kvinnor med anhang är väl inte ens lönt att spåna om, de har en helt annan agenda än "måna-om" och dessa har man väl slutat ha förhoppningar om sedan länge.

Jag söker samarbete och en vilja att arbeta tillsammans, män och kvinnor. Blir ju jäkligt tråkigt annars .. och enformigt.
Citera
2016-01-22, 16:31
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrs-me
Låt mig förtydliga vad jag menade här med "förstör mer än de gör nytta".
När man skriver så här mycket negativt om en grupp, så föder det väldigt mycket antipati hos människor. Det finns många som inte kan tänka sig att rösta på SD just på grund av bl a denna kvinnosyn som ofta hörs. Man tappar alltså nya väljare, för att man spottar ur sig faktiskt väldigt allvarliga anklagelser.

Och nej, alla våra flickor och unga kvinnor är inte för denna massinvandring, utan tvärtom är de flesta emot den. Har/haft många samtal med denna grupp, där för övrigt många inte ens fått rösta ännu. Men det finns också några som inte tar till sig av fakta och som blundar stenhårt.

Vad får er att tro att flickor och unga kvinnor vill ha fortsatt massinvandring?

Varför? Ja, till stor del beror det på att kvinnor faktiskt är skapade till att ha en närhet till hjärtat - att måna om, ta hand om. En styrka i många avseenden, men en stor svaghet i andra.
Tyvärr gör detta att många kvinnor har svårt att i vissa lägen koppla bort "ta-hand-om-instinkten", men det betyder fortfarande inte detsamma som att de suktar efter våldtäkter och annat trams som påstås.

FI-kvinnor med anhang är väl inte ens lönt att spåna om, de har en helt annan agenda än "måna-om" och dessa har man väl slutat ha förhoppningar om sedan länge.

Jag söker samarbete och en vilja att arbeta tillsammans, män och kvinnor. Blir ju jäkligt tråkigt annars .. och enformigt.

Vad är det för "kvinnosyn" du åsyftar? Jag spekulerar bara i varför den målgrupp som blir mest utsatt för sexuellt våld av invandrare är den grupp som SD har svårast att nå. Det är väldigt märkligt, tycker jag, och detta måste man väl få diskutera och spekulera kring utan att bli anklagad för att ha en dålig kvinnosyn. Våldtäktsfantasier bland kvinnor är väldigt vanliga. Uppåt två tredjedelar av de tillfrågade kvinnorna i studien jag bifogade en länk till erkänner att de har eller har haft sexuella fantasier om att bli våldtagna på ett eller annat sätt. Det är en av de absolut vanligaste sexuella fantasierna bland kvinnor. Om detta är anledningen till att företrädesvis flickor och unga kvinnor vill ha fortsatt import av sexuellt våld låter jag vara osagt. Jag spekulerar bara. Din personliga förklaringsmodell är omhändertagar-mentaliteten, och den tycker jag är ännu mer bisarr än min förklaringsmodell. Varför skulle man vilja tycka synd om och ta hand om rånare, våldtäktsmän, mördare och terrorister?

Det låter ju sinnessjukt.

Jag har respekt för många kvinnor, men det finns en stor grupp kvinnor jag inte hyser någon som helst respekt för alls, och det är dessa jag pratar om. Självdestruktiva, korkade, naiva, egoistiska svenneflickor som inte fattar vad fan de håller på med.
Citera
2016-01-22, 16:37
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Vad är det för "kvinnosyn" du åsyftar? Jag spekulerar bara i varför den målgrupp som blir mest utsatt för sexuellt våld av invandrare är den grupp som SD har svårast att nå. Det är väldigt märkligt, tycker jag, och detta måste man väl få diskutera och spekulera kring utan att bli anklagad för att ha en dålig kvinnosyn. Våldtäktsfantasier bland kvinnor är väldigt vanliga. Uppåt två tredjedelar av de tillfrågade kvinnorna i studien jag bifogade en länk till erkänner att de har eller har haft sexuella fantasier om att bli våldtagna på ett eller annat sätt. Det är en av de absolut vanligaste sexuella fantasierna bland kvinnor. Om detta är anledningen till att företrädesvis flickor och unga kvinnor vill ha fortsatt import av sexuellt våld låter jag vara osagt. Jag spekulerar bara. Din personliga förklaringsmodell är omhändertagar-mentaliteten, och den tycker jag är ännu mer bisarr än min förklaringsmodell. Varför skulle man vilja tycka synd om och ta hand om rånare, våldtäktsmän, mördare och terrorister?

Det låter ju sinnessjukt.

Jag har respekt för många kvinnor, men det finns en stor grupp kvinnor jag inte hyser någon som helst respekt för alls, och det är dessa jag pratar om. Självdestruktiva, korkade, naiva, egoistiska svenneflickor som inte fattar vad fan de håller på med.

Visst finns dom i stora antal, men förtjänar dom att bli våldtagna eller sexuellt trakasserade bara för det?
Nu säger jag inte att du har sagt så, men det finns en stor grupp män här som tycker att dom förtjänar allt som händer dom framöver bara för att dom inte röstat rätt.
Den kvinnosynen vill jag inte beblanda mig med och den är rent av skadlig mot SD då det är sådana uttalanden som vänsterpöbeln kommer att angripa framöver!
Citera
2016-01-22, 16:42
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Visst finns dom i stora antal, men förtjänar dom att bli våldtagna eller sexuellt trakasserade bara för det?
Nu säger jag inte att du har sagt så, men det finns en stor grupp män här som tycker att dom förtjänar allt som händer dom framöver bara för att dom inte röstat rätt.
Den kvinnosynen vill jag inte beblanda mig med och den är rent av skadlig mot SD då det är sådana uttalanden som vänsterpöbeln kommer att angripa framöver!

Nu har jag ju förvisso redan sagt att jag skulle rycka in och avbryta en pågående gruppvåldtäkt. Det finns inte i mig att jag bara skulle gå förbi och låtsas som ingenting. Jag skulle ringa snuten direkt och göra vad jag kunde för att avbryta våldtäkten. Jag poängterar bara att unga flickor och kvinnor är den målgrupp som är mest mån om fortsatt invandring av män från mellanöstern och nordafrika, trots att de känner till konsekvenserna. Någonstans inom mig tycker jag att det är dags för dem att lära sig den hårda vägen vilka konsekvenserna blir av deras handlande. Människor som jag har varnat för detta i flera år nu, och det blir jävligt tröttsamt att fortsätta varna när de ändå inte lyssnar. De vill ju uppenbarligen ha det så här, så låt dem ha det så här då. Låt dem gasta om rasism och sverigedemokrater med dålig kvinnosyn.

Jag börjar seriöst ge upp hoppet om detta land. Det är ju rena cirkusen.
Senast redigerad av deadset 2016-01-22 kl. 16:44.
Citera
2016-01-22, 16:48
Bannlyst
Citat:

Det får du nog skylla statens propaganda för. Ett barn som blir tillsagt av sina föräldrar att det är helt ok att slå andra barn på dagis, kan inte klandras för sitt beteende. Det är föräldrarnas ansvar.
Unga kvinnor är väldigt konformistiska och lyssnar till den socialt accepterade normen, så skyll på dom som tutat i de unga kvinnorna all dynga istället.

Men jag förstår ändå vad du säger, man tycker att unga kvinnor borde ha förmågan att se och analysera sin omvärld på ett bättre sätt och att dom borde kunna se orsak och verkan. Många gör säkert det, men många är också blinda tack vare medial och social indoktrinering.
Citera
2016-01-22, 16:54
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Nu har jag ju förvisso redan sagt att jag skulle rycka in och avbryta en pågående gruppvåldtäkt. Det finns inte i mig att jag bara skulle gå förbi och låtsas som ingenting. Jag skulle ringa snuten direkt och göra vad jag kunde för att avbryta våldtäkten. Jag poängterar bara att unga flickor och kvinnor är den målgrupp som är mest mån om fortsatt invandring av män från mellanöstern och nordafrika, trots att de känner till konsekvenserna. Någonstans inom mig tycker jag att det är dags för dem att lära sig den hårda vägen vilka konsekvenserna blir av deras handlande. Människor som jag har varnat för detta i flera år nu, och det blir jävligt tröttsamt att fortsätta varna när de ändå inte lyssnar. De vill ju uppenbarligen ha det så här, så låt dem ha det så här då. Låt dem gasta om rasism och sverigedemokrater med dålig kvinnosyn.

Jag börjar seriöst ge upp hoppet om detta land. Det är ju rena cirkusen.

Ja jag vet att du har sagt att du skulle rycka in, det var därför jag skrev "Nu säger jag inte att du har sagt så"
Jag förstår din poäng och jag känner och delar din frustation, men jag tycker att det är dags att attackera förövarna med näbbar och klor istället för att "pissa" på offren..!
Ingen förtjänar att bli antastad eller våldtagen, hur dom än har röstat eller hur cyniska vissa män gått och blivit! Jag tycker att det är viktigt att lyfta fram det.
Återigen för att undvika missförstånd, jag anklagar inte dig personligen för ett skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in