Citat:
Ursprungligen postat av
deadset
Jag har röstat på SD i flera år, så vänligen kategorisera inte mig tillsammans med de män som "förstör mer än de gör nytta". Mitt samvete är rent; jag vill inte ha importerade våldtäktsmän i landet, och denna röst gör jag hörd varje gång jag lägger min röst på SD i allmänna val. Vidare så har jag aldrig dragit landets alla kvinnor över en kam. Jag har ju påpekat gång på gång att det är unga svenska flickor och kvinnor jag pratar om; alltså den målgrupp som utsätts allra mest för sexuellt våld av våldtäktsbenägna asylsökare. Just denna målgrupp är extra mån om fortsatt massinvandring från tredje världen. Kan du förklara varför?
Låt mig förtydliga vad jag menade här med "förstör mer än de gör nytta".
När man skriver så här mycket negativt om en grupp, så föder det väldigt mycket antipati hos människor. Det finns många som inte kan tänka sig att rösta på SD just på grund av bl a denna kvinnosyn som ofta hörs. Man tappar alltså nya väljare, för att man spottar ur sig faktiskt väldigt allvarliga anklagelser.
Och nej, alla våra flickor och unga kvinnor är inte
för denna massinvandring, utan tvärtom är de flesta
emot den. Har/haft många samtal med denna grupp, där för övrigt många inte ens fått rösta ännu. Men det finns också några som inte tar till sig av fakta och som blundar stenhårt.
Vad får er att tro att flickor och unga kvinnor vill ha fortsatt massinvandring?
Varför? Ja, till stor del beror det på att kvinnor faktiskt är skapade till att ha en närhet till hjärtat - att måna om, ta hand om. En styrka i många avseenden, men en stor svaghet i andra.
Tyvärr gör detta att många kvinnor har svårt att i vissa lägen koppla bort "ta-hand-om-instinkten", men det betyder fortfarande inte detsamma som att de suktar efter våldtäkter och annat trams som påstås.
FI-kvinnor med anhang är väl inte ens lönt att spåna om, de har en helt annan agenda än "måna-om" och dessa har man väl slutat ha förhoppningar om sedan länge.
Jag söker samarbete och en vilja att arbeta tillsammans, män och kvinnor. Blir ju jäkligt tråkigt annars .. och enformigt.