2016-01-22, 17:42
Medlem
deadsets avatar
Kolla här liksom.

Vad är det för signaler man sänder ut till de nyanlända männen när man beter sig på det här sättet? Går runt med "free hugs"-skyltar, anordnar fester, står och busvisslar när de anländer.

Inte konstigt att det blir som det blir.
Senast redigerad av deadset 2016-01-22 kl. 17:44.
Citera
2016-01-22, 18:19
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Könsfördelningen mellan kvinnor och män som faktiskt röstar på SD må vara jämn, men sett till väljarna i stort så är unga kvinnor den målgrupp som SD har svårast att nå; alltså den målgrupp som utsätts mest för kåta våldtäktsbenägna asylsökare från tredje världen. De vet om att dessa män tenderar att falla in i sexuell brottslighet i ganska stor grad, och de vet om att det är de själva som blir mest utsatta för denna, och lik förbannat så är det just dessa unga kvinnor som är de mest rabiata SD-hatarna och massinvandringsförespråkarna.

Så är det ju, det kan du inte förneka.

Jag snackar inte bara om vänsterextrema Tuva (även om just den typen är värst); jag snackar om alla typer av unga svenska kvinnor. De tar t.o.m. asylsökarna i försvar efter atrociteter likt de i Köln och riktar udden mot svenska män istället. "Ni ska inte komma här och tro att ni är bättre", typ. Ska vi snacka inflytelserika politiker som närmast hysteriskt förespråkar ett fortsatt outsinligt inflöde av arabiska våldtäktsmän till landet så har vi t.ex. Annie Lööf, Mona Sahlin, Veronica Palm, Åsa Romson, Maria Ferm, Gudrun Schyman och allt vad fan de nu heter. De vet att vi måste tumma på tryggheten för svenska flickor och kvinnor i det här landet med denna typ av invandring och ändå så fortsätter de att närmast hysteriskt propagera för den. Jag kan inte finna någon annan förklaring än att de helt enkelt vill ha dessa våldtäktsmän i landet. De kanske tycker att det är spännande. De kanske blir kåta av det. Jag vet inte. Jag kan bara inte finna någon annan vettig förklaring till beteendet bland Sveriges kvinnor.

De känner ju till konsekvenserna.

Vad Bilderberggruppen snackar om på sina möten har jag ingen aning om.

Jag vet däremot vad svenska kvinnor tycker, och det är ju det vi diskuterar här.

Vi börjar komma någon vart, även om det går långsamt. Ja, det finns ett antal mycket högljudda kvinnor, som får mycket utrymme i det mansstyrda media, och det sker av en orsak. Det innebär dock fortfarande inte att väljarsympatierna talar emot kvinnor. Kvinnor är inte skyldiga till massinvandringen, och röstar inte "fel" i märkbart större utsträckning.

Det vore mycket enkelt att vända på ditt resonemang och bara peka ut alla galna män som går i bräschen för utvecklingen, och säga att de representerar alla män och att alla svenska män därför måste straffas. Ser du inte vad du gör?

Och att sen dra in våldtäktsfantasier i det hela? I den mån det är så utbrett, så kan jag i vilket fall som helst garantera dig att våldtäktsfantasierna mer handlar om att vara oemotståndlig för Mr Grey, än att bli våldtagen av en hord små krumma marockaner.

Vi har definitivt inte massinvandring för att svenska kvinnor drömmer om att bli gruppvåldtagna i en buske på hemvägen. Kamma dig, gosse!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Mrs-me
Varför ska jag som kvinna vilja kämpa vidare, när "vissa män" från samma grupp förstör mer än de gör nytta? Jo, därför jag anser att ni "vissa män" inte representerar hela mansgruppen!

Jag försöker tänka detsamma.
Citera
2016-01-22, 18:24
Medlem
Kvinnan är världsaltets största mysterium - eller?

Kvinnor dras till exotiska män för att undvika inavel. Allt för att producera en livsduglig avkomma.

Mina förklarande teorier är, utan inbördes ordning:

1 Biologisk, för människoartens utveckling till sunda individer. D.v.s. motsvarigheten till inavel. Sett ur ett snävare per-
spektiv föddes friskare och starkare barn om kvinnor och män hittade individer att para sig med utanför gruppen/
klanen. För att aktivera detta attraheras både män och kvinnor av "främlingar".

Applicerat på tråden, borde detta innebära att unga, svenska kvinnor i fertil ålder, tycker att exotiska, mörka män, ex.vis
afghaner är intressanta, lite attraktiva och kittlar reproduktionsnerven = de blir kåta, för att tala vulgärspråk. Omvänt är
det likadant. Afgahnerna m.fl. dras till de exotiska, halvnakna blondinerna = de blir också kåta.

2 P.g.a. kulturkrock (svimma inte nu, eventuella pk-ister, feminister och andra _ister), tafsar, kränker sexuellt, ofredar och
i förlängningen våldtar de exotiska männen.
De anar säkert att det inte är helt rätt, eller inte, men väljer att strunta i det. Belöningen torde vara större än det even-
tuella straffet.

3 Kvinnorna är här dubbla. Någonstans förstår de, rent intellektuellt, att det här är fel. Primitivt är det däremot
något annat och det gör att de bejakar våra vänner afghanerna. Därav det irrationella beteendet. De ropar på hjälp
samtidigt som de försvarar och tycker synd om dem.

4 Sedan dagis har i stort sett alla svenska barn institutionaliserats. Där har de dagligen indoktrinerats till att bli
en sann humanist (och annat med samma ändelse), människors lika värde, vänd andra kinden till och liknande.
Påstår inte att det är dåligt på något vis, men, det fungerar inte på dagens invandring av unga män. Män som INTE
uppfostrats under samma villkor. Där andra värdegrunder råder.

Exempelvis att mannen är skapelsens krona, kvinnor mindre värda (om de är värda något överhuvudtaget, utöver
barnafödnade och som hushållerskor och sexslavar), starkast vinner, störst går först o.s.v.
Att människor från andra kulturer och med annan religion är smutsiga och bör utnyttjas för att sedan förgöras.

Detta KAN vara en del av förklaringen till att unga, svenska kvinnor i dag försvarar dessa män. Samt att de tycker synd
om och kanske vill ta hand om dem. Men att de samtidigt ropar på hjälp och vill bli räddade från dem.

Bara ni, svenska kvinnor, kan själva svara på hur det förhåller sig.

För er egen skull - och för era eventuella barns:
I dag lever vi inte i en isolerad grotta utan vi är globala. Därför finns det tillräckligt många män i världen som har
samma humanistiska människosyn, som ni själva anammat, för att det ska räcka till att sköta fortplantningen utan
några vilda inslag av exotiska män med antik kvinnosyn.

För det är nog det som det handlar om i grunden. Fortplantning för artens bevarande.
Innerst inne är vi förmodligen alla förhistoriska varelser.
Citera
2016-01-22, 18:32
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...
Bara ni, svenska kvinnor, kan själva svara på hur det förhåller sig.

Om du hade orkat läsa några inlägg innan du postade, så hade du sluppit undra så mycket.
Citera
2016-01-22, 18:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vi börjar komma någon vart, även om det går långsamt. Ja, det finns ett antal mycket högljudda kvinnor, som får mycket utrymme i det mansstyrda media, och det sker av en orsak. Det innebär dock fortfarande inte att väljarsympatierna talar emot kvinnor. Kvinnor är inte skyldiga till massinvandringen, och röstar inte "fel" i märkbart större utsträckning.

Det vore mycket enkelt att vända på ditt resonemang och bara peka ut alla galna män som går i bräschen för utvecklingen, och säga att de representerar alla män och att alla svenska män därför måste straffas. Ser du inte vad du gör?

Och att sen dra in våldtäktsfantasier i det hela? I den mån det är så utbrett, så kan jag i vilket fall som helst garantera dig att våldtäktsfantasierna mer handlar om att vara oemotståndlig för Mr Grey, än att bli våldtagen av en hord små krumma marockaner.

Vi har definitivt inte massinvandring för att svenska kvinnor drömmer om att bli gruppvåldtagna i en buske på hemvägen. Kamma dig, gosse!!!!

Det här är tredje och sista gången jag förklarar vad jag menar.

Den målgrupp som SD traditionellt sett har svårast att nå ut till är unga svenska kvinnor. Så ser statistiken ut väljarmässigt för SD, vilket är landets enda invandringskritiska riksdagsparti. Unga kvinnor är i större utsträckning fientligt inställda till SDs invandringskritiska linje än övriga målgrupper är. De är i större utsträckning positivt inställda till fortsatt invandring än övriga målgrupper är. Jag finner detta väldigt märkligt eftersom det är just unga kvinnor som faller offer mest för massinvandringen och mångkulturen. Det är ju de som blir systematiskt trakasserade och våldtagna av invandrade män. Detta måste ju bero på någonting. Exakt vad det beror vet jag inte, och det är därför jag spekulerar. Att unga svenska tjejer och invandrarkillar klänger på varandra är ju inte direkt någon ovanlig syn i Sverige nu för tiden.

Jag kan tänka mig att många svenska tjejer och kvinnor tycker att svenska män är jävligt mesiga, introverta och tråkiga, och föredrar de lite mer spännande exotiska flyktingmännen som inte är rädda för att ta för sig när de ser en brutta de gillar.

Tror jag att alla kvinnor resonerar på det här sättet? Nej, verkligen inte.

Jag tror dock att många svenska flickor och kvinnor resonerar så.
Senast redigerad av deadset 2016-01-22 kl. 18:50.
Citera
2016-01-22, 18:51
Medlem
Citat:
Jag känner mig tudelad i denna fråga. Å ena sidan så tycker jag att det är både otäckt och obehagligt att svenska flickor och kvinnor inte längre kan vistas utomhus säkert, och å andra sidan måste jag erkänna att jag djupt inom mig tycker att de faktiskt får skylla sig själva. Varningarna har ju haglat i många år nu. De känner ju till konsekvenserna av detta massiva inflöde av asylsökande män från mellanöstern och nordafrika. De vet att det sker grova utomhusvåldtäkter och annat otrevligt i kölvattnet av denna invandring, och ändå så fortsätter de att närmast hysteriskt förespråka inflödet. Jag blir inte klok på varför.

Visst, om jag skulle bevittna en pågående gruppvåldtäkt så skulle jag ringa snuten och, åtminstone på håll, låta förövarna veta att jag sett dem. De skulle förmodligen försöka jaga ikapp mig och försätta mig i sjukhustillstånd om de fick tag i mig (de brukar ju våldta och slåss i grupp de fega jävlarna). Någonstans djupt inom mig ifrågasätter jag dock om det skulle vara värt det, med tanke på att svenska flickor och kvinnor faktiskt vill ha dessa våldtäktsapor i landet. Kanske går de igång på det. Kanske tänder de på tanken att exotiska män kommer hit i stora drivor och bara roffar åt sig av allt de vill ha. Om de ser en tjej de vill knulla så knullar de henne. Det är liksom inga krusiduller, inget dejtande, inget telefonflörtande. Det är bara pang på rödbetan, in med kuken i svennehoran, turas om och våldta tillsammans med polarna, spotta henne i ansiktet, och lämna henne på marken i plågor. Det är lite neanderthalare över det hela, och det kanske är just det svenska flickor och kvinnor tänder på. Jag vet inte.

Haha, det är klart att de röstar som de gjort för att de vill bli våldtagna, varför skulle de annars ha gjort det?

Budskapet att "öppna sitt hjärtan" går liksom inte att misstolka.

Männen är inte mycket bättre, de har liksom kvinnorna röstat för att kvinnor ska bli våldtagna och gangbangade. Var det inte en svensk man som blev antirasist efter att hans dotter blev mördad? Inse att det är det här både män och kvinnor vill.
Citera
2016-01-22, 18:54
Medlem
Citat:

Den målgrupp som SD traditionellt sett har svårast att nå ut till är unga svenska kvinnor. Så ser statistiken ut väljarmässigt för SD, vilket är landets enda invandringskritiska riksdagsparti. Unga kvinnor är i större utsträckning fientligt inställda till SDs invandringskritiska linje än övriga målgrupper är. De är i större utsträckning positivt inställda till fortsatt invandring än övriga målgrupper är. Jag finner detta väldigt märkligt eftersom det är just unga kvinnor som faller offer mest för massinvandringen och mångkulturen. Det är ju de som blir systematiskt trakasserade och våldtagna av invandrade män. Detta måste ju bero på någonting. Exakt vad det beror vet jag inte, och det är därför jag spekulerar. Att unga svenska tjejer och invandrarkillar klänger på varandra är ju inte direkt någon ovanlig syn i Sverige nu för tiden.

Jag kan tänka mig att många svenska tjejer och kvinnor tycker att svenska män är jävligt mesiga, introverta och tråkiga, och föredrar de lite mer spännande exotiska flyktingmännen som inte är rädda för att ta för sig när de ser en brutta de gillar.

Du undrar alltså varför unga människor är korkade?

Det kan bero på att de är unga och dumma.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-01-22 kl. 18:57.
Citera
2016-01-22, 18:56
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Den 38-åriga kvinnan drog ned sina byxor och trosor till fotknölarna och blottade sitt kön för flera personer, däribland minderåriga. Kvinnan uppmanade de unga männen som hon blottade sig för att visa sina könsorgan för henne, enligt uppgifter till Expressen. – Hon lyckades övertala en 17-årig man – som är klient till kvinnan – att ha sex med henne, berättar en poliskälla.
Citera
2016-01-22, 19:04
Medlem
Citat:

Vafan? Som om alcohol skulle ursäkta hennes beteende? Vart är det här landet påväg ...
Citera
2016-01-22, 19:11
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Haha, det är klart att de röstar som de gjort för att de vill bli våldtagna, varför skulle de annars ha gjort det?

Budskapet att "öppna sitt hjärtan" går liksom inte att misstolka.

Männen är inte mycket bättre, de har liksom kvinnorna röstat för att kvinnor ska bli våldtagna och gangbangade. Var det inte en svensk man som blev antirasist efter att hans dotter blev mördad? Inse att det är det här både män och kvinnor vill.

Det är en rörelse och ideologi där kvinnor är målgruppen. Det är inte kvinnorna själva som skapat ideologin, de följer den bara. Sjukt att skylla på alla kvinnor när de faktiskt är offer för medveten hjärntvätt. Feminism likställs med rätta med nazism och marxism.

Med det sagt är det mycket tid som går förlorad för svenska män som inte kan finna en normal svensk kvinna att bilda familj med.
Citera
2016-01-22, 19:15
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:

Jag förstår vad du menar, men det fungerar ju inte så. VALU visar att åldersfördelningen är helt jämn. SD har alltså i verkligheten inte svårare att nå ut till unga kvinnor. Eller menar du att de inte når ut till dem, men att de ändå röstar på SD?

Och kan vi inte stoppa dessa flickor som stör dig så i samma undantagslåda som vi stoppar dito pojkar? Istället för att mala på om att det är fel på svenska kvinnor?

En sak som jag dock köper kan ge SD problem, är alla män i sociala medier som pratar om att tjejer måste omyndigförklaras. Det ser jag ofta som hatargument mot SD i min vänsterextrema bekantskapskrets. Du har väl knappast missat larmartiklarna om att SD och islamister delar kvinnosyn?
Citera
2016-01-22, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Det är en rörelse och ideologi där kvinnor är målgruppen. Det är inte kvinnorna själva som skapat ideologin, de följer den bara. Sjukt att skylla på alla kvinnor när de faktiskt är offer för medveten hjärntvätt. Feminism likställs med rätta med nazism och marxism.

Med det sagt är det mycket tid som går förlorad för svenska män som inte kan finna en normal svensk kvinna att bilda familj med.

Vem är feminist och vem är en normal svensk kvinna egentligen? Jag har en väninna som är feminist, det är ett väldigt tacksamt samtalsämne för henne har jag märkt, men i övrigt så känns det inte som att hon står ut från mängden.

Bantar, bakar, kollar roliga klipp på tuben, vill att jag ska äta det hon bakar för att hon själv bantar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in