Citat:
Ursprungligen postat av
fredricomartin
Just nu är det kallt i Sverige och de stackars ensamkommande får begränsa sina övergrepp till inomhusmiljöer såsom badhus etc. Dessutom är de svenska hororna ordentligt påpälsade vilket i någon mån håller TaHarrush horderna lugna.
Till sommaren kommer det hela att förändras, damerna blir lättklädda och de flickor som fortfarande är i skolåldern har sommarlov i kombination med att negrer och araber i större utsträckning kan befinna sig utomhus. Det är som upplagt för en perfekt storm av TaHarrush orgier och idel kulturella missförstånd i den varma, ljusa svenska sommarnatten. Högtider som midsommar med berusade, lättklädda tonårsflickor mitt bland horder av sandapor kan givetvis bara sluta på ett sätt: massövergrepp på en skala som vi aldrig tidigare skådat i vårt land.
Vad tror ni blir vårt mångkulturella facit för sommaren 2016? Hur tror ni PK-etablissemanget kommer hantera det som komma skall?
Jag tror att de kommer att skylla allt på män i Sverige och rasismen.
De kommer antagligen att hålla galor med sånger som We will owerkom PU.
Och en pajas som presenterar allt...
Konservatismen tack! Behövs verkligen i landet nu.
Det enda Botemedlet mot detta vansinne.
Vi bör sluta tänka på vad pk ligan har som lösning på DERAS problem och hitta en oblodiga lösning på detta istället för att invänta dem.
Jag vet att de är totalt körda och att det hoppar grodor ur munnen varenda gång de anser sig ha varit intelligenta.
Sommaren 2016 skall ej bli så.Ett måste!