2016-01-20, 16:32
Medlem
Dr-Strangeloves avatar
Jag pratade häromdagen med en 35-40 årig afghansk man på badhuset som kom till Sverige för fem år sedan. Han bad först om ursäkt, sedan sa han att han hatar Sverige. Varför då undrade jag? Då sa han att han drivit flera affärsrörelser i A-stan men under tiden i Sverige inte arbetat en endaste sekund och detta höll på att göra honom tokig. Att han som liten drömde om att göra si o så och idag möglar han bort fattig i lägenheten med sin fru och barn.

Och sen sa han det intressanta, han frågade mig varför ska Sverige fortsätta ta in alla dessa invandrare när arbetslösheten redan är så hög? Hahahaha

Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Jupp. De svenska männen har fallit offer för förtrycket och moralen är spräckt. Snart dags för nådastöten och den kommer kanske redan 2016.

Alla hatar alla, Alla hatar Sverige och svenskarna och systemet och alla partier känns det som nu. Det kommer bli kaoz när pengar kommer saknas på riktigt och horder med blattar driver runt. Och de svaga stryker med först ser vi redan nu.. Gamla och kvinnor och barn verka vara de som de vågar ge sig på.
Citera
2016-01-20, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stroehmer
Faktum är att vi inte hade några upplopp innan 2010. Allt elände sedan dess är extremnationalisterna skyldiga till.

Det var då media la i en extra växel och började öppet att hata på alla nationalister, män, sverigedemokrater , höja invandrare till skyarna och skylla på "samhället och infrastruktur" för att invandrarna har det så dåligt och blir frustrerade bland annat.
De har i princip legitimerat våld och hat mot det svenska samhället, mot polisen osv.
Citera
2016-01-20, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pleasecomeagain
Och ALLA våldtäkter är vita mäns fel. Oj jag hade ingen aning om att bilbränderna och stenkastning på ambulanspersonal var vårt fel också. Hur hinner vi med allt? Med "extremnationalister" antar jag att du helt enkelt menar människor som stödjer SDs invandringspolitik. Önskar att vi vore mer som Balkanländerna ibland. Då skulle du få se på vad som menas med extremnationalism. Att likställa ett parti som SD med extremnationalism är ju mycket okunnigt och väldigt löjligt.

Jag syftar på extremnationalisterna i SMR, och inga andra.
Citera
2016-01-20, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zui
Vilket skämt, invandrare håller på hela tiden i förorterna bara det att media inte rapporterar någonting om detta. Hur vet jag detta? Jag bor i en förort i södra Stockholm där det händer skit hela tiden och har så gjort även innan 2010. Och detta är knappast ett isolerat problem i södra Stockholm, pågår över hela landet. Och ja, det är givetvis "extremnationalisternas" fel att folk från MENA-länder inte kan nåt annat än att skapa kaos.

Innan 2010 gjorde man ingen stor affär av det, och just därför var det tämligen lugnt.
Citera
2016-01-20, 17:01
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Faktum är att vi inte hade några upplopp innan 2010. Allt elände sedan dess är extremnationalisterna skyldiga till.
Just det ja, Reclaim-rörelsen, Göteborgsupploppen, AFA och Malmöupploppen är ju alla typexempel på högerextrem aktivitet. Just det.
Citera
2016-01-20, 17:03
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Liseberg är nog ett säkert kort, vimlar ju av blattar där och lär inte bli mindre detta året.

Jag hade sagt till min dotter att vara där på förmiddagen och gå hem tidigt om hon måste gå dit nu i sommar. De ger ju gratis inträde och åkpass till asylanter och MENA-ungdomar.
Citera
2016-01-20, 17:07
Medlem
Men har inte varje sommar varit sahar, de senaste 10 aren? Det har val alltid morkats och tystats ner i den man de gar? Vet inte om de kommer bli sa mycekt varre i sommar kommer vara precis lika illa som det varit, tror bara det kommer uppmarksammas mer, verkar som media bestamt sig for att det nu ar dags att borja skriva om detta fenomen.
Citera
2016-01-20, 17:50
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Felet är att svensk politik är styrd av kvinnor och feministiska män och massinvandringen är helt klart skapad av att kvinnan har fåt bestämma för mycket i politiken och i samhället.

Dessa feministiska män, som alltid anges som ursäkten för att det är kvinnornas fel, fastän det inte är det.

Runt 13% röstade på SD i förra valet, och det skiljer inte många procent mellan andelen kvinnor och män som gjorde det. Åldern är också jämnt fördelad. (Källa: VALU - den största anonyma undersökningen som görs, och den görs på valdagen)

Borgarna har minst fördubblat invandringstakten varje gång de kommit till makten, så att säga att det är en vänsterfråga är också att köra vilse.

Tänk att så många trådar måste urarta i detta eviga, påhittade gnäll. Varför köper ni (som gör det) medias bild när det gäller just detta? Det är klassiskt söndra och härska, och man använder falska fakta.

Så, varför inte diskutera topic istället: Att sommaren lär bli jobbig för svenska kvinnor som klär sig västerländskt och är ute utan livvakt.
Citera
2016-01-20, 18:00
Medlem
Kan man inte skapa några "svenska zoner" där bara svenskar är tillåtna? Så att man har någonstans där man kan få vara social med andra människor utan att behöva vara rädd för att bli rånad eller våldtagen?
Citera
2016-01-20, 18:01
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Statistik kan visa sanningen utan att visa hela sanningen och därmed är slutsatserna förljugna. Om en folkgrupp är överrepresenterad i brottsstatistik kan det ju i viss mening vara sant, men samtidigt finns ingen överrepresentation om man väger in socioekonomiska faktorer och det sociala stigma det innebär att förtryckas av majoritetsbefolkningen.
Fel! Brottsförebyggande rådets studier har tydligt visat att överrepresentationen finns kvar även när man tar med liknande saker i beaktande, deras förklaring var skillnad på kultur. Och det är dessutom märkligt varför Västasiater våldtar så extremt mycket mer än svenskar, medans urfattiga östasiater nästan är underrepresenterade..
Citera
2016-01-20, 18:02
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Sommaren då SD går om sossarna och får egen majoritet enligt mätningarna.
Citera
2016-01-20, 18:02
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:

Är du helt tappad eller!?
Har du inte hört talas om Göteborgskravallerna 2001??
Ja det var vänsterextremisterna som låg bakom dom upploppen.
För fan, läs på lite innan du gör sådana idiotuttalanden!!

Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Japp. Tänkte ta en runda på lördag jag i hopp om att finna störiga tattare, svenskar som blattar. En armbåde i ansiktet på den första och sedan ta hand om den andra kvickt och vakten eller någon annan tar den tredje. Så tre per man är enkelt, 4 lite krångligare.

Vart bor du, vi kanske bör sluta upp då tattare är fega kräk och går omkring i horder

Exakt vart jag huserar vill jag inte uppge här, men någonstans i södra Sverige håller jag till!
O visst det hade varit gött med lite backup, lite rediga grabbar som inte springer iväg när det blir hett om öronen!
Senast redigerad av NoSafetyInNumbers 2016-01-20 kl. 18:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in