2017-10-04, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Vore nästan roligt om hon fick skuldsanering, för då lever hon väl verkligen på minimum?

Du måste ha en inkomst för att kunna få skuldsanering. Eftersom du lever på minimum då vilket kommer ganska nära leva på bidrag, så måste du ju kunna ha något som dras av och går till dem du är skyldig. Det blir lite svårt (omöjligt) att genomföra om du redan lever på bidrag.
Citera
2017-10-04, 12:58
Medlem
Jaha så utlandsresan gjorde henne sjuk och nu mår bebis inte bra.
Nä tacka fan för det!
Till och med dina "haterz" visste att du blivit tillsagd av läkare att inte ränna runt, ändå sätter du dig på ett flyg för att du tycker synd om dig själv.

På hennes instagram skriver hon om feber och smärtor på planet och att hon hämtades med ambulans på Arlanda. Hög njurbäckeninflammation och en infektion "bebis mår inte så bra så varje sekund känns som en mardröm".
Hoppas hon inte skaffar fler barn för hon kan fan inte ta hand om sig själv och följa restrektioner.

Såg förresten att både Catrin själv och Lady Dahmer följer hennes Insta.
Världen är skev.
Senast redigerad av Lafven 2017-10-04 kl. 13:02. Anledning: Tillägg
Citera
2017-10-04, 13:28
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Nä tacka fan för det!
Till och med dina "haterz" visste att du blivit tillsagd av läkare att inte ränna runt, ändå sätter du dig på ett flyg för att du tycker synd om dig själv.

På hennes instagram skriver hon om feber och smärtor på planet och att hon hämtades med ambulans på Arlanda. Hög njurbäckeninflammation och en infektion "bebis mår inte så bra så varje sekund känns som en mardröm".
Hoppas hon inte skaffar fler barn för hon kan fan inte ta hand om sig själv och följa restrektioner.

Världen är skev.

Förutsägbar som alltid. Det är bra märkligt ändå att hon lyckas insjukna på planet till Sverige.
Citera
2017-10-04, 15:02
Medlem
Citat:
Nä tacka fan för det!

Världen är skev.

Jag är blockad från hennes insta och kan inte se själv tyvärr. När la hon upp det inlägget?

Edit: Gärna printscreen om möjligt
Senast redigerad av Kittencat 2017-10-04 kl. 15:06.
Citera
2017-10-04, 21:39
Medlem
Om barnet inte mår bra så är det ju pga av Catrin själv. Hon skiter i allt och gör som hon själv vill. Spelar ingen roll vad någon säger, inte ens läkare.
Citera
2017-10-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cler1c
Du måste ha en inkomst för att kunna få skuldsanering. Eftersom du lever på minimum då vilket kommer ganska nära leva på bidrag, så måste du ju kunna ha något som dras av och går till dem du är skyldig. Det blir lite svårt (omöjligt) att genomföra om du redan lever på bidrag.

Du har fel. Och jag orkar inte förklara varför heller.
Vad jag förstår inte hur dessa som blivit lurade kan sitta hemma och se på C resor och hur hon pissar på dom.
Ser det som mer märkligt an C:s agerande.
Citera
2017-10-05, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Du har fel. Och jag orkar inte förklara varför heller.

Faktiskt så är du korrekt. Jag hade fel.
Citera
2017-10-05, 10:26
Medlem
c1.jpg

c2.jpg

c3.jpg

c4.jpg

c5.jpg

c6.jpg

Förlåt för sen uppladdning.

Har man så här hög feber och är rädd att ens barn ska dö så behöver man väl för fan inte fläka ut det på sociala medier? Hon har några hundra följare men inte ens tio personer kommenterar. Bristen på vänner förändras inte när man lägger upp allt på nätet Catrin!

Och som svar på att du hade rådgjort med läkare, det kanske var karma som slog till?

Den enda gången jag haft 40graders feber orkade jag inte ens öppna ögonen. Att kabla ut det på nätet hade jag inte ens orkat tänka på, än mindre göra.
Sluta göra dig till ett offer Catrin.
Citera
2017-10-05, 11:18
Medlem
SmygarBerits avatar
Men alltså, dessa återkommande njubäcksinflammationer. Är bedragerskan dålig på att torka snippan efter hon kissat eller?!
Citera
2017-10-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Men alltså, dessa återkommande njubäcksinflammationer. Är bedragerskan dålig på att torka snippan efter hon kissat eller?!
Antagligen hon får dricka mera tranbärsjuice om hon har urinvägsinfektioner ofta och njurbäckeninflammationer.
Citera
2017-10-05, 12:09
Medlem
Citat:
c1.jpg

c2.jpg

c3.jpg

c4.jpg

c5.jpg

c6.jpg

Förlåt för sen uppladdning.

Har man så här hög feber och är rädd att ens barn ska dö så behöver man väl för fan inte fläka ut det på sociala medier? Hon har några hundra följare men inte ens tio personer kommenterar. Bristen på vänner förändras inte när man lägger upp allt på nätet Catrin!

Och som svar på att du hade rådgjort med läkare, det kanske var karma som slog till?

Den enda gången jag haft 40graders feber orkade jag inte ens öppna ögonen. Att kabla ut det på nätet hade jag inte ens orkat tänka på, än mindre göra.
Sluta göra dig till ett offer Catrin.
Tack för dina skärmdumpar.
Nej om jag har haft hög feber någon gång har jag inte heller lagt ut det på internet.
Hon har offerkoftan på sig.
Citera
2017-10-05, 14:34
Medlem
Herregud.

Catrin verkar lida av Munchausen. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Munchausen_syndrome

Konstanta sjukdomar och krämpor för att få sympati och uppmärksamhet.
Precis när hon är på väg hem till verkligheten från semestern slår det till såklart....

Jag har haft just njurbäckeninflammation.
Det gjorde så ont att jag fick morfin. Hade så hög feber att jag knappt visste var jag var. Plaskblöt låg jag på sjukhus med dropp.

Jag är bra mycket tuffare än Latrin, och det finns inte en susning att jag skulle komma på tanken att ta selfies(!!!) och skriva inlägg på sociala medier.

Nu påstår hon också att det börjat övergå till sepsis (blodförgiftning).
Det är ett livshotande tillstånd. En gravid kvinna med misstänkt sepsis ligger på intensiven, och är fruktansvärt sjukt och ligger och yrar.
Döden kan komma på timmar om man ej för stopp på spridningen snabbt när det gäller sepsis.

Nej....jag misstänker att Latrin har typ influensa och blivit kvar över natten för övervak då hon gnällt och överdrivit symptomen.
Bebisen är säkert övervakad.

Klassisk Munchausen i mina ögon.
Alla skall tycka synd om lilla stackarn och hon får uppmärksamhet på sociala medier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in