2017-08-06, 16:51
Medlem
GilGrissom82s avatar
Funderar på hur det gick med CH's studier som hon skrev om i vintras. Vill minnas att hon pluggade ekonomi? Skrev hon någonsin om hon klarade kursen? Och ifall hon tänkt fortsätta plugga?

Och hur hon tänkt göra ifall hon de facto blirdömd till fängelsestraff efter rättegången i september? I så fall kan ju fortsatta studier vara välinvesterad tid, för en nystart efter avtjänat straff.
Citera
2017-08-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Ja frågorna är ännu fler sedan igår, undrar om GM även har nya bedrägerier i sin resumé?

Undrar varför frågorna om den oskyldigt kändisen inte besvaras, detta kan hjälpa oss att förstå kanske hur bedragerskan tänker och fungerar bland alla notoriska lögner?

OT
CH kontaktar för övrigt flera nu och frågar om några delar info i tråden, utan att veta att flera av dessa 14 är kvar på den privata, liksom aktiva här.

Bildbevis?
Varken vår gemensamma vän eller bekant har fått något på instagram? Så var menar du?
Citera
2017-08-06, 16:55
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Funderar på hur det gick med CH's studier som hon skrev om i vintras. Vill minnas att hon pluggade ekonomi? Skrev hon någonsin om hon klarade kursen? Och ifall hon tänkt fortsätta plugga?

Och hur hon tänkt göra ifall hon de facto blirdömd till fängelsestraff efter rättegången i september? I så fall kan ju fortsatta studier vara välinvesterad tid, för en nystart efter avtjänat straff.

Kanske Callesto vet bättre, men jag har för mig att hon i samma veva fick jobb och då hade hon inte tid med att både sjukanmäla sig konstant från nya jobbet och samtidigt ligga i badkaret och plugga. Under denna tid var det full fokus på rumpövningar med gummibandet på gymmet också. Och så blev det vårväder = solstolen åkte fram.
Citera
2017-08-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
CH kontaktar för övrigt flera nu och frågar om några delar info i tråden, utan att veta att flera av dessa 14 är kvar på den privata, liksom aktiva här.

Ja jag har en vän som också fått den frågan idag.

Kan givetvis inte visa bild, vill inte att Catrin förstår vem jag menar (hon har förmodligen formulerat sig på olika sätt med olika människor och kanske använt sig av olika forum att fråga)
Citera
2017-08-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callesto
Hon kommer att närvara

Hur vet du det? Enligt dig själv umgås du inte med henne, så "vet" du något är det tredjehandsuppgifter?
Citera
2017-08-06, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Ja jag har en vän som också fått den frågan idag.

Kan givetvis inte visa bild, vill inte att Catrin förstår vem jag menar (hon har förmodligen formulerat sig på olika sätt med olika människor och kanske använt sig av olika forum att fråga)

Jag tror att fler fått frågan, sedan om det är via sms, instagram eller direkt hör inte till tråden.
Vi få som är kvar kanske gärna vill vara kvar lite till?

Undrar om CH kommer gå till jobbet imorgon och då kanske har möjlighet att börja betala tillbaka till brottsoffren?
Citera
2017-08-06, 17:01
Medlem
Citat:
Vet inte om jag håller med där riktigt.. Kanske för att jag vet mer om henne och "ser" mer av hennes vardag och det verkliga livet?

Jag måste säga att det är rätt intressant att läsa dina inlägg och hur du kastar dig mellan ytterligheter.

Du "vet" en massa om både ditt och datt, om hit och dit och det och detta i Catrins vardagsliv; du talar vitt och brett om vilken insyn du som vän till en vän har i hennes relation till barnen och övriga tillvaro på ett stundtals tämligen detaljerat plan.
Meeeen ... när det börjar hetta till, när frågorna blir svåra och obekväma som när det handlar om hennes flitigt omskrivna lögner om ena barnets far t ex, då heter det plötsligt att du inte vet något om det, att du inte känner henne så väl, att det inte är något ni pratar om etc.

Det är väl fint att det finns någon här i tråden som tycker att hon är värd att försvara och som vill försöka förklara hennes beteende och visa fram vad som med lite god vilja skulle kunna tolkas som hennes goda sidor, men det känns helt enkelt inte särskilt trovärdigt när du med ena handen pekar på minidetaljer och med den andra knappt ens vill kännas vid de stora dragen.

Brasklapp: Jag spekulerar INTE i vem "vännens vän" kan vara, utan upplever det mest som en random person som vill verka veta mer än vad h*n egentligen vet. Bara så ni vet...
Senast redigerad av Telefoni 2017-08-06 kl. 17:07.
Citera
2017-08-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Hur vet du det? Enligt dig själv umgås du inte med henne, så "vet" du något är det tredjehandsuppgifter?

Nej men vi har som sagt en gemensam vän
Citera
2017-08-06, 17:06
Medlem
Citat:
Nej men vi har som sagt en gemensam vän

Och det är en omöjlighet att hon ljuger för er gemensamma vän?
Citera
2017-08-06, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telefoni
Jag måste säga att det är rätt intressant att läsa dina inlägg och hur du kastar dig mellan ytterligheter.

Du "vet" en massa om både ditt och datt, om hit och dit och det och detta i Catrins vardagsliv; du talar vitt och brett om vilken insyn du som vän till en vän har i hennes relation till barnen och övriga tillvaro på ett stundtals tämligen detaljerat plan.
Meeeen ... när det börjar hetta till, när frågorna blir svåra och obekväma som när det handlar om hennes flitigt omskrivna lögner om ena barnets far t ex, då heter det plötsligt att du inte vet något om det, att du inte känner henne så väl, att det inte är något ni pratar om etc.

Det är väl fint att det finns någon här i tråden som tycker att hon är värd att försvara och som vill försöka förklara hennes beteende och visa fram vad som med lite god vilja skulle kunna tolkas som hennes goda sidor, men det känns helt enkelt inte särskilt trovärdigt när du med ena handen pekar på minidetaljer och med den andra knappt ens vill kännas vid de stora dragen.

Jag svarar på det jag kan svara på. Och detta ang den först misstänkta pappan har jag ingen aning om vad hon tycker och tänker. Det är dessutom gammalt
Citera
2017-08-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Och det är en omöjlighet att hon ljuger för er gemensamma vän?

Ingenting är omöjligt här i världen. Speciellt inte på Flashback
Citera
2017-08-06, 17:12
Medlem
Citat:
Ingenting är omöjligt här i världen. Speciellt inte på Flashback

Exakt! Alltså vet du inte om hon kommer att dyka upp på rättegången!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in