2017-09-08, 08:59
Medlem
Hur många är ni som ska dit? Vem kontaktar jag om jag skulle vilja följa med er? Vad ska man annars göra på din lediga dag 🙈
Citera
2017-09-08, 09:18
Medlem
SmygarBerits avatar
Jag måste iväg på tjänsteresa, annars hade det varit klart värt en flexdag och åka och kolla på spektaklet :-)
Citera
2017-09-08, 10:18
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamikazeeeeee
Hur många är ni som ska dit? Vem kontaktar jag om jag skulle vilja följa med er? Vad ska man annars göra på din lediga dag 🙈

Det blir nog fullsatt då denna rättegång har exponerats hårt via Flashback och Bloggbevakning, och vi som kommer filma i HD ser till att det blir en trevlig "Mylifeisyourmovie" film vad det lider... :-)
Citera
2017-09-08, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Det blir nog fullsatt då denna rättegång har exponerats hårt via Flashback och Bloggbevakning, och vi som kommer filma i HD ser till att det blir en trevlig "Mylifeisyourmovie" film vad det lider... :-)

Längtar!!
Citera
2017-09-08, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen

Min plats blir ledig tyvärr, jag som har sett fram emot detta.
Men jag litar på uppdatering från er som ska dit.

Vad tror ni Catrin gör just nu?
Jag tror det kryper i hela kroppen på henne att inte "kunna" uppdatera på sociala medier samt att ångesten inför måndagen med så många åskådare måste vara riktigt tuff nu.
Citera
2017-09-08, 10:33
Medlem
apanbengts avatar
Kan någon lite snabbt förklara vad det är som är så speciellt med denna CH att hon har en tråd på 800+ sidor? Har skummat lite, men hon verkar ju bara vara en vanlig bedragare.
Citera
2017-09-08, 11:19
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanbengt
Kan någon lite snabbt förklara vad det är som är så speciellt med denna CH att hon har en tråd på 800+ sidor? Har skummat lite, men hon verkar ju bara vara en vanlig bedragare.
Du får läsa lite mer i tråden, men i korthet så kan man säga att hon är betydligt mer fascinerande än din vanliga run-of-the-mill-bedragerska eftersom hon har begått bedrägerierna helt öppet, har en fascinerande historik av knäppa lögner (falsk våldtäkt i Turkiet, basketproffs i Dubai, etc tec), visat sig vara riktigt obehaglig mot de hon bedragit genom att hota osv (läs FUParna) och slutligen har försökt kombinera sitt bedrägliga beteende med någon slags glittrig fasad av att vara en "toppbloggerska" trots att hon lever det mest deprimerande liv man kan tänka sig, ensamstående i en liten tvåa i hålan Järna och med massiva kronofogdeskulder.

Catrin är som en korsning av en mängd TV-program, förpackat i ett märkligt, svankande paket. Lyxfällan möter Ensam mamma söker möter Ung och bortskämd möter Veckans Brott. Som ett fucking Kinderägg av ångest, pinsamhet, patologiska lögner och ouppfostran. Spännande som satan!
Citera
2017-09-08, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apanbengt

Vi försöker rädda oskyldig vänner, grannar, medarbetare, pojkvänner, familjemedlem och svarta män från att bli lurad av Sveriges sämsta bloggare.
För att staten agerar inte så länge man inte lurar dem. Du har rätt hon är bara en koskit och hon vet om det.
Citera
2017-09-08, 11:28
Medlem
apanbengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Du får läsa lite mer i tråden, men i korthet så kan man säga att hon är betydligt mer fascinerande än din vanliga run-of-the-mill-bedragerska eftersom hon har begått bedrägerierna helt öppet, har en fascinerande historik av knäppa lögner (falsk våldtäkt i Turkiet, basketproffs i Dubai, etc tec), visat sig vara riktigt obehaglig mot de hon bedragit genom att hota osv (läs FUParna) och slutligen har försökt kombinera sitt bedrägliga beteende med någon slags glittrig fasad av att vara en "toppbloggerska" trots att hon lever det mest deprimerande liv man kan tänka sig, ensamstående i en liten tvåa i hålan Järna och med massiva kronofogdeskulder.

Catrin är som en korsning av en mängd TV-program, förpackat i ett märkligt, svankande paket. Lyxfällan möter Ensam mamma söker möter Ung och bortskämd möter Veckans Brott. Som ett fucking Kinderägg av ångest, pinsamhet, patologiska lögner och ouppfostran. Spännande som satan!

Utmärkt sammanfattning, ska läsa på lite till. Tackar ödmjukast!
Citera
2017-09-08, 11:45
Medlem
lite mer godbitar i detta "fenomenala kinderägg" som är latrin.

-Barnens fäder bägge, men i synnerhet penetoz historien
-alla dessa resor på stulna pengar
-alla dessa källor som oberoende av varandra förärar latrin med en rad, kriminell.se , bloggbevakning.se varningsruppen.info, catrin hedlund bedragerska (instagram), brottsplats sverige, , otaliga mainstream artiklar, boråsbladet, hänt i veckan osv osv.

Man kan aldrig komma in försent i denna persons livstory.
att se fram emot.

-dag i domstol. (på mån-tis)
-dom
-vem är far till k3? (latrin har hafft fel i både k1 o k2 fall, 3dje gången gillt?)'

-nya brott, hösten 2016 - våren 2017?
-fler barn?
-vad ska det bli av k1-k2 i framtiden...

and so on and so forth.
Citera
2017-09-08, 15:21
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slö
lite mer godbitar i detta "fenomenala kinderägg" som är latrin.

-Barnens fäder bägge, men i synnerhet penetoz historien
Ja! Herregud, hur kunde jag glömma Panetoz-pappa-lögnen?! Den är utan tvekan den knäppaste i en lång radda av helt poänglösa lögner.

En annan skoj sak är användandet av för många och på tok för dryga hashtaggar (#MyLifeYourMovie... ehhhh?), det nästan maniska skapandet och raderandet av bloggar, instagramkonton och facebookkonton, toalettfoton på "jobbet" och så mycket mer!

Jag är bra sugen att komma på rättegången på måndag, tyvärr har jag ju ett jobb att sköta, något som så klart är helt främmande för Catrin.
Citera
2017-09-08, 17:33
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor

Det där var tamejfan den mest träffsäkra sammanfattningen jag läst sedan jag konfirmerades. Önskar att en mod länkade till ditt inlägg i TS!

Edit: Om Callesto ändå återigen äntra tråden och dela med sig av sina högst intressanta inlägg så vore helgens nöjen redan bokade!
Senast redigerad av xmz 2017-09-08 kl. 17:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in