2017-07-11, 14:36
Medlem
Läs hennes senaste inlägg från idag "Använd ditt nätverk" https://catrinhedlund.wordpress.com/
Hysteriskt roligt tycker jag men jag har nog rätt tradig humor. ;-) :-D
Citera
2017-07-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Läs hennes senaste inlägg från idag "Använd ditt nätverk" https://catrinhedlund.wordpress.com/
Hysteriskt roligt tycker jag men jag har nog rätt tradig humor. ;-) :-D

Hon är en tragikomisk människa :-)
Kan det vara morsan som är nätverket då?
Det stod även att hon inte ville lurad, är hon ironisk eller snurrar det bara i skallen på henne :-)
Hon kanske är gränspsykotisk, som arbogakvinnan :-)
Citera
2017-07-11, 14:49
Medlem
SmygarBerits avatar
...och lösa den höga hyran med bostadsbidrag?! Inte en tanke på att mätta munnen efter plånboken, eller vad fan man säger.. Nä, samhället ska kosta på henne att bo i en svettig stuga på landet.
Citera
2017-07-11, 15:21
Medlem
FiffelMonas avatar
"Nackdelen är att de vill ha 2 månadshyror i deposition" haha wtf, finns det vuxna människor som blir förvånad/ser det som något konstigt att man får lägga en deposition?! Det gör man väl på alla hyresbostäder, även hyresrättslägenheter? Om jag skulle hyra ut åt henne skulle jag kräva 10 års deposition, minst. Tragiskt också att hon anser sig ha rätt att bo någonstans där hon inte har råd med hyran och således anser sig ha rätt till bidrag för att klara det... Sorligt.
Senast redigerad av FiffelMona 2017-07-11 kl. 15:24.
Citera
2017-07-11, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
"Nackdelen är att de vill ha 2 månadshyror i deposition" haha wtf, finns det vuxna människor som blir förvånad/ser det som något konstigt att man får lägga en deposition?! Det gör man väl på alla hyresbostäder, även hyresrättslägenheter? Om jag skulle hyra ut åt henne skulle jag kräva 10 års deposition, minst.

japp. egentligen ska vi inte betala mer för detta stolpskott. patetiska människa och helt otroligt om hon skulle få ett hur betalt av staten för att hon ska unna sig själv med en 100kvm villa med sina två barn eller 3.
Citera
2017-07-11, 15:43
Medlem
Har aldrig behövt bostadsbidrag men är det inte så att man får bara bidrag om man bor i en bostad som är i paritet med familjens storlek? Tex om man bor i en väldigt stor, dyr bostad får man inte bidrag utan då får man flytta till nåt billigare? Tex om en familj på 4 pers bor i en sjurummare?
Citera
2017-07-11, 15:48
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Har aldrig behövt bostadsbidrag men är det inte så att man får bara bidrag om man bor i en bostad som är i paritet med familjens storlek? Tex om man bor i en väldigt stor, dyr bostad får man inte bidrag utan då får man flytta till nåt billigare? Tex om en familj på 4 pers bor i en sjurummare?
Så här det varit förut iaf. Min flickvän blev nekad bostadsbidrag när hon pluggade för att de ansåg att lägenheten hon hyrde i andrahand var för stor.
Citera
2017-07-11, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon är en tragikomisk människa :-)
Kan det vara morsan som är nätverket då?
Det stod även att hon inte ville lurad, är hon ironisk eller snurrar det bara i skallen på henne :-)
Hon kanske är gränspsykotisk, som arbogakvinnan :-)

Det finns inte på kartan att hon löser ett hus själv, speciellt med tanke på hennes enorma skulder!

Hon har häckat sovandes i sitt vardagsrum ett bra tag, även då hon haft tidigare sk pojkvänner. Anledningen är att ingen som känner henne skulle hyra ut, därför har hon stannat i samma 2:a i flera år.

Och även om mamman betalar in hyra i förskott för två månader spelar det ingen roll, vad ska hon inreda huset med? Försäkring? El/vatten sophämtning, etc

Jag tror att CH inte vet vad hon skall skriva på sin blogg så hon fortsätter fantisera vidare och låtsas vara en helt vanlig tvåbarnsmorsa...
Citera
2017-07-11, 16:07
Medlem
Råkade snava in på hennes husdrömmar...

Fan, helt sjukt vad hon svamlar hit o dit, men kontentan trots alla hennes stavfel (onykter, påtänd?)

Hennes kille (som enligt rykten inte finns) ska inte vara skriven där, det kommer bara bo 3 (tre) personer där, men vänta nu? Borde det inte stå 4 (fyra) hon har väl älsklingsbarn som borde vara kläckt till inflyttningen...

En lögn till, hon skriver i ena stunden att hyran för hennes exklusiva 2 i fina området i Järna ligger på nästan 8500, enligt fup, så ligger den på 2000 mindre som mamsen i ena stunden betalar hela hyran för, för att i nästa vända säga att hon bara betalar halva...

Du e för tragisk Catrin...Riktigt tragisk...

Edit, Catrin...När du läser detta, jag har en nyrenoverad timmerstuga i Trosa...4 rum o kök o inglasad altan o alla bekvämligheter, är detta intressant? Swisha mig 4 månadshyror (20 000) så kan du flytta in direkt, nyklarna får du när swishen är ok...Du har mitt nummer eftersom du vet vem alla på Flashback är ju...Väntar på peng!!!
Senast redigerad av GlennStefan 2017-07-11 kl. 16:12.
Citera
2017-07-11, 16:53
Medlem
Lalandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Råkade snava in på hennes husdrömmar...

Fan, helt sjukt vad hon svamlar hit o dit, men kontentan trots alla hennes stavfel (onykter, påtänd?)

Hennes kille (som enligt rykten inte finns) ska inte vara skriven där, det kommer bara bo 3 (tre) personer där, men vänta nu? Borde det inte stå 4 (fyra) hon har väl älsklingsbarn som borde vara kläckt till inflyttningen...

En lögn till, hon skriver i ena stunden att hyran för hennes exklusiva 2 i fina området i Järna ligger på nästan 8500, enligt fup, så ligger den på 2000 mindre som mamsen i ena stunden betalar hela hyran för, för att i nästa vända säga att hon bara betalar halva...

Du e för tragisk Catrin...Riktigt tragisk...

Edit, Catrin...När du läser detta, jag har en nyrenoverad timmerstuga i Trosa...4 rum o kök o inglasad altan o alla bekvämligheter, är detta intressant? Swisha mig 4 månadshyror (20 000) så kan du flytta in direkt, nyklarna får du när swishen är ok...Du har mitt nummer eftersom du vet vem alla på Flashback är ju...Väntar på peng!!!

Starkt blogginlägg. Otroligt starkt. Det är alltså vi skattebetalare som ska pröjsa för CH's villadrömmar. Och hon skäms inte för det.

Vi andra som går till jobbet istället för att ligga i solstolen och låtsas vara krassliga. Vi andra som väntar med att skaffa barn tills vi kan försörja och ge dem tak över huvudet. Vi ska alltså betala för Catrins cirkus. Som vanligt.

Catrin, jag fattar absolut att du inte vågar lita på okända människor på blocket. Du är rädd för att "torska", kanske förlora stora summor pengar för att någon utnyttjar din goda tro.
Känns det igen, Catten? Det är tack vare bedragare som dig som gör att man inte vågar lita på sina medmänniskor längre. Du verkar inse det själv nu, bra jobbat! Är du stolt över din gärning?

Lev med vetskapen om att du alltid kommer att granskas ut i sömmarna. Flyttar du ihop med killen utan att han folkbokför sig på er adress så att du kan vilseleda försäkringskassan, då kan du lita på att någon kommer meddela dem det.

Nu har hon inte flyttat ännu. Men! Försäkringskassan vill ha tips från allmänheten och tar emot dessa på tfn 0771-524 524. Det är tack vare tipsen som gör att många bidragsfuskare kan fällas och krävas på återbetalning.
Senast redigerad av Lalande 2017-07-11 kl. 17:04.
Citera
2017-07-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalande
Starkt blogginlägg. Otroligt starkt. Det är alltså vi skattebetalare som ska pröjsa för CH's villadrömmar. Och hon skäms inte för det.

Vi andra som går till jobbet istället för att ligga i solstolen och låtsas vara krassliga. Vi andra som väntar med att skaffa barn tills vi kan försörja och ge dem tak över huvudet. Vi ska alltså betala för Catrins cirkus. Som vanligt.

Catrin, jag fattar absolut att du inte vågar lita på okända människor på blocket. Du är rädd för att "torska", kanske förlora stora summor pengar för att någon utnyttjar din goda tro.
Känns det igen, Catten? Det är tack vare bedragare som dig som gör att man inte vågar lita på sina medmänniskor längre. Du verkar inse det själv nu, bra jobbat! Är du stolt över din gärning?

Lev med vetskapen om att du alltid kommer att granskas ut i sömmarna. Flyttar du ihop med killen utan att han folkbokför sig på er adress så att du kan vilseleda försäkringskassan, då kan du lita på att någon kommer meddela dem det.

Nu har hon inte flyttat ännu. Men! Försäkringskassan vill ha tips från allmänheten och tar emot dessa på tfn 0771-524 524. Det är tack vare tipsen som gör att många bidragsfuskare kan fällas och krävas på återbetalning.

Det fetade: Finns i mina tankar oxå, ska hålla stenkoll på dom (paret som inte ens existerar) o ringa FK på bums, men slipper nog det, ty Catten, Kelian, Kevin o NN (okänt namn på den blivande arvtagerskan) kommer säkerligen att bo kvar i Järna i befintlig 2:a över några år framöver

Fattar bara inte hur sjuk man kan bli i sina sinnesförändrade tillstånd som denna tös CH är just för tillfället, alla skruvar jävligt dåligt ditskruvade om du frågar mig
Men gläds å mitt fulla hjärta att hon har hittat tillbaks till pappsen som hon skämde ut i senaste fup:en...

PS! Jag förlåter dig CH om du swishar mig 20 K DS! Men du fattar inte att detta är ett ironiskt inlägg dessvärre när du läser detta DS!
Citera
2017-07-11, 17:33
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Catrin Catrin - den största läsaren av denna tråd är du.

Jag önskar en bild på din gravidmage när du står upp ( inte sitter eller ligger).
Eller är det svårt att få till magen då?

Sen undrar jag du skrev i morse kl 11 att ni ätit frukost. En timme senare hade ni kollat in två hus? Som vanlig hinner du med mer än andra. Som den kvällen du han grilla och gå på bio på ett fåtal timmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in