2017-08-01, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lafven
Jag tycker visst det ser ut som en strand i utlandet. Kap Verde eller L.A enligt egna erfarenheter. Folket på stranden var rätt mörka också, vilket iofs förekommer i Sverige men alla såg mörka ut.
Bred strand, nästan vit, mycket spår efter fordon, som en fyrhjuling, inte lika vanlig syn på Sveriges stränder som som i tex U.S.

Sen tycker jag att bilden på hennes mage på stranden ser lite spänd ut, en annorlunda vinkel.

Jag tror att hon både är gravid och utomlands, vilket inte gör cirkusen mindre deprimerande.
Nu har hon gjort bilderna på fb osynliga vilket antingen betyder att hon vart skraj när folk började spekulera eller så var det exakt vad hon ville och så retas hon genom att dölja dom efter en stund.
Gravid, utomlands men ännu ej skuldfri och hon kommer inte bli skuldfri heller.
Hon döljer bilder som strutsen som stoppar huvudet i sanden när den inte vill synas.
Citera
2017-08-01, 08:26
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
hennes pappa finns de skulle ha åkt på en semesterresa nu, men tadaaa, så blev den inställd... ett tiotal sidor bakåt i tråden citeras hans facebookinlägg om det hela och hans besvikelse.

Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Han finns. Även i hennes och barnbarnens liv.

Men jag fick en varning när jag skrev om pappan. Alla inlägg om honom som skrevs några sidor bak har även de raderats (svar till ovanstående talare). Modd skrev som förklaring att det berodde på att pappan inte är en del av Catrins kriminella handlingar - om inte jag minns fel, rätta mig gärna, minns inte den exakta förklaringen.

Okej! Tack för svar. Det jag tycker är så intressant också (förutom hennes beteende i sig) är vad andra i familjen säger / tycker osv. Hade jag gjort något dylikt hade min mormor skällt ut mig efter noter, min moster hade startat bråk, min pappa hade inte velat umgås "förrns jag städat upp min röra" osv.

Familjen verkar ju vara rätt betydelsefull för henne så jag undrar om hon inte känner skam inför övriga släkt och vänner. Jag fattar inte heller hur det kommer sig att inte socialtjänst och kriminalvård tar hårdare tag mot henne för det är ju sant: Hennes barn kommer att ta skada av detta och nej, jag tror inte att hon är gravid!
Citera
2017-08-01, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Okej! Tack för svar. Det jag tycker är så intressant också (förutom hennes beteende i sig) är vad andra i familjen säger / tycker osv. Hade jag gjort något dylikt hade min mormor skällt ut mig efter noter, min moster hade startat bråk, min pappa hade inte velat umgås "förrns jag städat upp min röra" osv.

Familjen verkar ju vara rätt betydelsefull för henne så jag undrar om hon inte känner skam inför övriga släkt och vänner. Jag fattar inte heller hur det kommer sig att inte socialtjänst och kriminalvård tar hårdare tag mot henne för det är ju sant: Hennes barn kommer att ta skada av detta och nej, jag tror inte att hon är gravid!
Hon är psykopat så hon känner ingen skam och sedan är hon en stor egoist också och även narcissist.
Mycket är mesigt i det svenska samhället.
Citera
2017-08-01, 08:39
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon är psykopat så hon känner ingen skam och sedan är hon en stor egoist också och även narcissist.
Mycket är mesigt i det svenska samhället.

Sant! Jag är mest nyfiken på hur långt hon kan gå och vad hon kan ta sig till. Tänk att det finns kvinnor som skurit ut levande barn ur gravida kvinnor för att liksom fullborda sina lögner.. Förmodligen betydligt svårare idag med all teknik och all övervakad mödravårdskoll etc.

Jag undrar om hon liksom kommer att säga "haha jag bara skojja" eller hur hon ska dra sig ur den här sitsen? För hon är ju som en fullfjädrad missbrukare: Hon kommer aldrig att dra sig tillbaks från sociala medier till exempel oavsett hur mycket förnedring hon kommer att måsta utstå.

Sen undrar jag om hon aldrig blir rädd?? Att någon ska göra henne illa? Hon är ju inte direkt någon trygg person och många är ju jääävligt arga på henne!
Citera
2017-08-01, 08:58
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:

Läs frivårdens utredning - den ska finnas citerad i tråden, har också sett den på bloggbevakningen. Mycket av den bygger på självrapportering men kanske finns det en uns av sanning i vissa påståenden.

Och när det gäller frivården verkar deras utredning, likt terapeutiska samtal, vara baserad mycket på självrapportering (alltså vad Catrin själv påstår). Det kan ju inte bli mer fel när det kommer till personen i fråga, vars hela tillvaro bygger på lögner och halvsanningar.

Vad beträffar graviditeten är det egentligen inte så intressant huruvida den är verklig eller ej. Det ser ut som om hon på den senaste bilden liksom trycker in magen runt solar plexus vilket får effekten att bihanget under framhävs mer? Varför gör man ens så?

Jag kan tänka mig att det finns två anledningar till alla "graviditetsbilder";

1.) Är den på riktigt bygger hon upp en historia inför den kommande rättegången, som slutar med någon slags graviditetskomplikation som gör att huvudförhandlingen ställs in. Vi ska komma ihåg att ett par nätter isolerad från omvärlden skakade om henne rejält. Nu är insatsen betydligt högre. Det är förvisso ingen häktescell eller dylikt hon ska spendera upp mot ett år i, utan på en halvtrevlig anstalt någonstans, men känslan av kontroll försvinner, barnen försvinner, internet och sociala medier försvinner. Det blir med andra ord en riktig avtändning och det tror jag inte alls att hon ser fram emot.

2.) Är den påhittad så är syftet att flytta fokus från hennes kriminalitet och stundande rättegång, som hon antagligen minst sagt har en del ångest inför.

Men vilka spel hon än spelar så planerar man att hålla en rättegång 2 dagar i september. Kanske kan hon, i värsta fall, vara med på videolänk.
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-08-01 kl. 09:11.
Citera
2017-08-01, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Läs frivårdens utredning - den ska finnas citerad i tråden, har också sett den på bloggbevakningen. Mycket av den bygger på självrapportering men kanske finns det en uns av sanning i vissa påståenden.

Och när det gäller frivården verkar deras utredning, likt terapeutiska samtal, vara baserad mycket på självrapportering (alltså vad Catrin själv påstår). Det kan ju inte bli mer fel när det kommer till personen i fråga, vars hela tillvaro bygger på lögner och halvsanningar.

Vad beträffar graviditeten är det egentligen inte så intressant huruvida den är verklig eller ej. Det ser ut som om hon på den senaste bilden liksom trycker in magen runt solar plexus vilket får effekten att bihanget under framhävs mer? Varför gör man ens så?

Jag kan tänka mig att det finns två anledningar till alla "graviditetsbilder";

1.) Är den på riktigt bygger hon upp en historia inför den kommande rättegången, som slutar med någon slags graviditetskomplikation som gör att huvudförhandlingen ställs in. Vi ska komma ihåg att ett par nätter isolerad från omvärlden skakade om henne rejält. Nu är insatsen betydligt högre. Det är förvisso ingen häktescell eller dylikt hon ska spendera upp mot ett år i, utan på en halvtrevlig anstalt någonstans, men känslan av kontroll försvinner, barnen försvinner, internet och sociala medier försvinner. Det blir med andra ord en riktig avtändning och det tror jag inte alls att hon ser fram emot.

2.) Är den påhittad så är syftet att flytta fokus från hennes kriminalitet och stundande rättegång, som hon antagligen minst sagt har en del ångest inför.

Men vilka spel hon än spelar så planerar man att hålla en rättegång 2 dagar i september. Kanske kan hon, i värsta fall, vara med på videolänk.
Hon ska vara närvarande i salen, annars får de ställa in om hon inte infinner sig eller hämtning, häkte eller vite.
Citera
2017-08-01, 09:53
Medlem
Är det ngn som är vän med henne på IG och FB som kan se om hon har fler bilder från "semestern"? Ingen som följer hennes påstådda PV? Vad heter hennes pappa?
Citera
2017-08-01, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Är det ngn som är vän med henne på IG och FB som kan se om hon har fler bilder från "semestern"? Ingen som följer hennes påstådda PV? Vad heter hennes pappa?
Lasse Hedlund.
Citera
2017-08-01, 11:47
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:

Du har till skillnad från GM sannolikt fått en uppfostran där du lärt dig att respektera andra, ta ansvar samt fått rimliga konsekvenser när du handlat rätt kontra fel. GM verkar inte ha några vänner alls. Hon vet inte hur man underhåller en relation. Familjen och de omväxlande pojkvännerna verkar vara de enda sociala kontakterna hon har IRL. Familjen verkar ha högt i tak i sina normer och en synnerligen töjlig moral. IAFL mamman som med vett och vilja behöll 10000 kr som hon visste kom från ett bedrägeri.
Senast redigerad av Kamelfittan 2017-08-01 kl. 11:49.
Citera
2017-08-01, 12:47
Medlem
Ny profilbild på Catrin, på hennes Facebook, med rubriken "Happiness".

Bra att du är lycklig Catrin, det håller nog inte för evigt. Hon ser en aning sönderbränd ut.
Citera
2017-08-01, 13:07
Medlem
Bara en kommentar till bilspåren på stranden. I t ex Laholm, Skummeslöv tror jag, är det tillåtet att köra och parkera bilen på stranden. Jag tänkte om hon ändå varit nere i Halmstad med sonen så kanske hon stannade till för semester.
Citera
2017-08-01, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelynne
Bara en kommentar till bilspåren på stranden. I t ex Laholm, Skummeslöv tror jag, är det tillåtet att köra och parkera bilen på stranden. Jag tänkte om hon ändå varit nere i Halmstad med sonen så kanske hon stannade till för semester.

Det har du rätt i.

Senaste bilden är från en hotellsäng, tittar på sängkläderna. Men visst, hotell finns i H-stad också. Jag tror bara inte att hon är i Sverige. Den som lever får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in