2016-09-10, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImpAuster
Är det inte dumt att prata om det här eftersom Catrin enligt utsago läser flashback-tråden?..

Jo kanske men vi vill ju bara ta reda på om det är hon som har namnet Canny och svarar hon inte mer nu så vet vi ju att det är hon och kan varna andra

Och jag kan lova att hade jag blivit blåst på pengar av den här fittan så hade jag sökt upp henne personligen och gett henne ett baseballslag över hennes fula tryne
Senast redigerad av Glufsglufs30 2016-09-10 kl. 15:14.
Citera
2016-09-10, 15:49
Medlem
Vilka stora konserter är det i Sverige i år/ nästa år? Håkan Hellström, Justin Bieber. Vilka fler? Försöker varna i alla events på Facebook där Catrin kan vara aktiv.
Citera
2016-09-10, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av baraemmha
Vilka stora konserter är det i Sverige i år? Håkan Hellström, Justin Bieber. Vilka fler? Försöker varna i alla events på Facebook där Catrin kan vara aktiv.
Främst dom där de största klientelet är tjejer behöver bli varnade. Så The Foo, Danny Saucedo på Hamburger börs är några förslag.
Citera
2016-09-10, 15:59
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30
Jo kanske men vi vill ju bara ta reda på om det är hon som har namnet Canny och svarar hon inte mer nu så vet vi ju att det är hon och kan varna andra

Och jag kan lova att hade jag blivit blåst på pengar av den här fittan så hade jag sökt upp henne personligen och gett henne ett baseballslag över hennes fula tryne

Aee fast vet är väl ändå att ta i. Det skulle möjligtvis på sin höjd kunna antyda att det kan vara Catrin, men absolut inte mer än så.
Citera
2016-09-10, 16:14
Medlem
Citat:
Aee fast vet är väl ändå att ta i. Det skulle möjligtvis på sin höjd kunna antyda att det kan vara Catrin, men absolut inte mer än så.

Jag tror att det är rätt lätt att konstatera på tillvägagångssättet om det är Cerstins eller inte.
Citera
2016-09-10, 16:20
Medlem
ImpAusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackeyedpea
Jag tror att det är rätt lätt att konstatera på tillvägagångssättet om det är Cerstins eller inte.

Jag är nog inte helt beredd att hålla med dig där, men visst skulle det antydda att det kan vara hon.
Citera
2016-09-10, 16:34
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Jag är nog inte helt beredd att hålla med dig där, men visst skulle det antydda att det kan vara hon.

Om jag fattat det rätt så annonserar hon inte nu, utan tar kontakt med de som efterfrågar biljetter i evenemangsgrupperna.
Citera
2016-09-10, 16:41
Bannlyst
Ja den här Canny på blocket svarar inte längre iallafall så det kan möjligtvis vara Catrin

Catrin är 30 år men mentalt verkar hon vara på en 14-årings nivå av vad man kan utläsa via hennes bloggar iallafall men hon kanske är vuxen ?

Vem är hennes respolare till Polen ? Också bedragare? han ser flummig ut

https://catrinhedlunddotcom.files.wo...0194.jpg?w=640
Senast redigerad av Glufsglufs30 2016-09-10 kl. 16:54.
Citera
2016-09-10, 16:57
Medlem
Jag noterade vid något tillfälle att hon figurerade med Jean*tte Bouvin And*rsson (Frank And*rssons fru) på IG. Bildtexten fick läsaren att tro att de var nära vänner. Någon som vet mer där?
Eller är det kanske i bloggkretsar de träffats?
Hur som helst är det väl ingen, som känner till Cerstins kriminella handlingar, som vill förknippas med henne. Förutom Tarzan och Joa kim då....
Citera
2016-09-10, 17:17
Medlem
Citat:
Jag noterade vid något tillfälle att hon figurerade med Jean*tte Bouvin And*rsson (Frank And*rssons fru) på IG. Bildtexten fick läsaren att tro att de var nära vänner. Någon som vet mer där?
Hur som helst är det väl ingen, som känner till Cerstins kriminella handlingar, som vill förknippas med henne. Förutom Tarzan och Joa kim då....

Noterade också det. Det märkliga var att Catrin hade skrivit mycket om det här mötet med J inte bara på IG utan även på bloggen men när jag tittade på J:s blogg så hade hon inte skrivit en enda rad om Catrin eller visat någon bild från mötet. Hon nämnde inte ens det. J skriver om sina andra vänner och bekanta och visar bilder på dom men tydligen inte på Catrin..
Citera
2016-09-10, 17:25
Medlem
Citat:

Om jag inte missminner så träffades de utomlands. Har för mig att de bodde på samma hotell och på så sätt "lärde känna" varandra. Men verkar inte varit något långvarigt...

Citat:
Ursprungligen postat av Glufsglufs30

Vem är hennes respolare till Polen ? Också bedragare? han ser flummig ut

Om du läser ett par dagar (högst) tillbaka i tråden så får du svar på vem killen är.
Citera
2016-09-10, 17:56
Medlem
vonDunajewskans avatar
Så... hon lurade alltså en stackare i förrgår. Tankar om detta?

https://www.instagram.com/p/BKJX8pvhrcb/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in