2017-07-11, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Catrin Catrin - den största läsaren av denna tråd är du.

Jag önskar en bild på din gravidmage när du står upp ( inte sitter eller ligger).
Eller är det svårt att få till magen då?

Sen undrar jag du skrev i morse kl 11 att ni ätit frukost. En timme senare hade ni kollat in två hus? Som vanlig hinner du med mer än andra. Som den kvällen du han grilla och gå på bio på ett fåtal timmar.

Lägg därtill att hon flitigt uppdaterade kommentarer på bloggen o självklart hade hunnit ringa ett par samtal till FK i ärendet om hur dom ställer sig till framtida bostadsbidrag/bostadstillägg
Citera
2017-07-11, 17:52
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennStefan
Lägg därtill att hon flitigt uppdaterade kommentarer på bloggen o självklart hade hunnit ringa ett par samtal till FK i ärendet om hur dom ställer sig till framtida bostadsbidrag/bostadstillägg

Hon har väl en egen handläggare med direktnummer till förstår ni väl? 😂 för oss hederliga är det telefonkö som gäller.
Citera
2017-07-11, 17:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Tycker vi kan tipsa C om att det är dags för lite DYI. Här kan du, bästa bedragerska, se hur mkt. du kan få i bostadsbidrag:
https://www.forsakringskassan.se/privatpers/kassakollen

Stalltips: Du har inte råd C.
Citera
2017-07-11, 18:19
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Gott folk.... min önskan gick fort, Catrin redan lagt ut bild i bloggen.
Citera
2017-07-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Gott folk.... min önskan gick fort, Catrin redan lagt ut bild i bloggen.

Som vanligt Vi härinne ger henne syre att andas o leva...Utan oss o Bloggbevakning (som dessvärre inte vågar fortsättningsvis skriva om CH längre då Justitiekanslern är inkopplad kommer hon sakta men säkert självdö)

Men Catrin, ställer frågan igen, du ser inte alls gravid ut hur mkt du än putar rumpan, o varför alla dagar i veckan, dygnet runt så tar du bara tragiska selfies, spegelselfies??? Så tragiskt ensam du verkar
Citera
2017-07-11, 18:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Som vanligt Vi härinne ger henne syre att andas o leva...Utan oss o Bloggbevakning (som dessvärre inte vågar fortsättningsvis skriva om CH längre då Justitiekanslern är inkopplad kommer hon sakta men säkert självdö)

Men Catrin, ställer frågan igen, du ser inte alls gravid ut hur mkt du än putar rumpan, o varför alla dagar i veckan, dygnet runt så tar du bara tragiska selfies, spegelselfies??? Så tragiskt ensam du verkar
Vet du hur JK är involverad? JK kan väl knappast belägga media med yppandeförbud så vilka åtgärder kan man vidta?
Citera
2017-07-11, 18:38
Medlem
När jag ser Catrins "bebismage" så blir jag faktiskt lite orolig för ALLA stora och ovanliga leverfläckar.
De borde hon verkligen kolla upp. Har aldrig sett något liknande förut!
Att sola så mycket som Catrin gjort och fortfarande gör är inte bra.
Citera
2017-07-11, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Vet du hur JK är involverad? JK kan väl knappast belägga media med yppandeförbud så vilka åtgärder kan man vidta?

Poängen från min sida var följande; ÄNNU EN REN O SKÄR LÖGN FRÅN CATDELUXE86
Citera
2017-07-11, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanAsgam
När jag ser Catrins "bebismage" så blir jag faktiskt lite orolig för ALLA stora och ovanliga leverfläckar.
De borde hon verkligen kolla upp. Har aldrig sett något liknande förut!
Att sola så mycket som Catrin gjort och fortfarande gör är inte bra.

Enligt hennes blogg så har hon givetvis redan rådfrågat med sin arme av doktorer i sin närhet, så vi kan vara helt lugna, även o jag ställer samma fråga...
Citera
2017-07-11, 18:59
Medlem
mzies avatar
"Jag vågar inte hyra något som hittas på blocket osv, då jag själv (dock ej på blocket) annonserat ut och torska på det. Nu behöver alla inte vara fula fiskar, men jag chansar aldrig, inte när det handlar om pengar eller framtiden. "

Jag orkar inte ens... Snälla kvinna.
Citera
2017-07-11, 19:02
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Poängen från min sida var följande; ÄNNU EN REN O SKÄR LÖGN FRÅN CATDELUXE86
Må så vara men det pratades i sammanhanget om någon Tyra som också skulle ha haft nåt med JK att göra, jag tror CH körde en piggyback på hennes "ärende".
Bloggvärlden får mig att vilja sticka nålar i ögonen men jag har inte sett att vare sig Bloggbevakning eller Tyra nämnt mer om vad hennes konversation med JK frambringade. Det som är rätt påtagligt är dock att Bloggbevakning plötsligt tycks ha blivit livrädda för att ens nämna CH eller Tyra. Därav mina undringar, vad kan JK ev. ha vidtagit för åtgärder som fått Nöjesguiden att rycka i kopplet?
Citera
2017-07-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mzie
"Jag vågar inte hyra något som hittas på blocket osv, då jag själv (dock ej på blocket) annonserat ut och torska på det. Nu behöver alla inte vara fula fiskar, men jag chansar aldrig, inte när det handlar om pengar eller framtiden. "

Jag orkar inte ens... Snälla kvinna.

Varför ända in i helvete e hon så totalt knäpp tyst i denna graviditet ty hon är rädd för sociala mediers BS denna graviditet (enligt en fråga på insta nyss)? Då hon var blixterkvick med att hänga ut Panetoz-Daniel förra graviditeten?

Asså 1) Jag blir mörkrädd att jag ens försöker analysera dina lögner Catrin
2) Jag blir dessutom oerhört ängslig över dina lögner på lögner på lögner dag för dag
3) snälla psykiatrin, ta hand om henne nu, inte sen. Utan Niklas Urban
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in