2017-06-03, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhothefuckisBirger
Instagram

Okej.
Är snapchat bara bilder ingen text då?
Jag är från stenåldern, man hänger inte med riktigt i teknikens under :-)
Citera
2017-06-03, 18:44
Medlem
Citat:
Nej, jag kan också leva utan hennes bloggande.
I hennes långa dravel-inlägg på IG i morse skrev hon att hon fått massor av sms och mail från vänner, det blev något som genast ifrågasattes både här och på bloggbevakning. Eftersom vi vet att hon inga vänner har.
Hon skrev även i det inlägget att nu var det minsann slut att hela tiden motbevisa allt vi sa om henne som enligt henne visst är sant.
Hennes advokat hade också sagt åt henne att inte läsa skiten, så nu var det minsann slut på det....
Några timmar senare:
http://i.imgur.com/8ztX9Nj.png
Gör Catrin det hon inte skulle göra, läsa här och sedan göra ett tappert försök att motbevisa det vi sagt...
Så min fråga Catrin är hur i helvete ska vi kunna lita på någonting du säger när du fuckar upp redan samma dag?
Ge upp!!

Oj. Vilken "vän". Det där är såklart någon ovetande person som skickat något till henne på Instagram/Facebook, helt ovetande om att hon/han nu har fallit offer för Catrins lögner om att hon minsann har någon vän. 😂 Ännu ett offer alltså.

Hur vet jag då att det här inte är en av hennes "riktiga" vänner?

1) En vän hade aldrig stöttat dig i att vara kriminell och skita i att betala det du är skyldig dina brottsoffer.
2) Vilken vän skriver ett långt "fanbrev" på Instagram DM. Haha.
3) ... Man vill inte förknippas med dig. Tyvärr.
Citera
2017-06-03, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Okej.
Är snapchat bara bilder ingen text då?
Jag är från stenåldern, man hänger inte med riktigt i teknikens under :-)

Nej, Snapchat är både med bild och text. Precis som på Instagram.

Instagram har inspirerats av (väldigt mycket? Nästintill kopierat rakt av?) Snapchat när det gäller deras "Instastory".
Citera
2017-06-03, 19:06
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Då är hon hemma igen. Medicin mot njurbäckeninflammation och hävdar fortfarande att hon är gravid...
http://i.imgur.com/pYIZ9Ir.png
http://i.imgur.com/PUdQXpz.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ciprofloxacin

Onekligen väldigt strongt av henne att vilja börja dagen med att "svulla en brakfrukost" när några av de vanligaste biverkningarna av Ciprofloxacin enligt Fass är "illamående & diarré"
Citera
2017-06-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Onekligen väldigt strongt av henne att vilja börja dagen med att "svulla en brakfrukost" när några av de vanligaste biverkningarna av Ciprofloxacin enligt Fass är "illamående & diarré"

Det är något lurt med detta känner jag.
Citera
2017-06-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Nej, Snapchat är både med bild och text. Precis som på Instagram.

Instagram har inspirerats av (väldigt mycket? Nästintill kopierat rakt av?) Snapchat när det gäller deras "Instastory".

Okej, tack , då vet jag.
Citera
2017-06-03, 19:19
Medlem
Citat:
Det är något lurt med detta känner jag.

Att hon fått ut tabletter skulle kunna vara för att hon har sådana tabletter stående med tanke på hennes frekventa njurbäckeninflammationer. Bara att hämta ut när man behöver.
Dom behöver således inte vara utskrivna i dagarna.
Citera
2017-06-03, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CelebrateLife
Att hon fått ut tabletter skulle kunna vara för att hon har sådana tabletter stående med tanke på hennes frekventa njurbäckeninflammationer. Bara att hämta ut när man behöver.
Dom behöver således inte vara utskrivna i dagarna.

Så kan det vara.
Hon kan ju också haft en urinvägsinfektion söndagen, dan före rättegången.
Märkligt att hon inte svarade när de ringde henne på måndagen.
Citera
2017-06-03, 19:27
Medlem
Citat:
Så kan det vara.
Hon kan ju också haft en urinvägsinfektion söndagen, dan före rättegången.
Märkligt att hon inte svarade när de ringde henne på måndagen.

Känner några som har stående recept på just sån medicin för att slippa gå till läkaren varje gång de får uvi eller liknande.
Citera
2017-06-03, 19:32
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Hoppas så innerligt att hon lurar fel person.
Citera
2017-06-03, 19:32
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Jag tänker att det är en sak att få ett intyg och lämna in det, en annan sak att det faktiskt godkänns som giltigt skäl av TR?

Finns det någon med erfarenhet hur man från tingsrättens håll resonerar kring giltiga skäl för att ställa in sin rättegång; räcker det med en empirisk diagnos (som våra läkarkunniga varit inne på) utan kliniska fynd vid undersökningstillfället. Kan man acceptera intyget men landa i att man inte var tillräckligt sjuk för att ställa in?

Hur nitisk är man; granskar man intyget genom att stämma av med aktuell vårdgivare och sådär?
Senast redigerad av TakeYouOnACruise 2017-06-03 kl. 19:39.
Citera
2017-06-03, 19:38
Medlem
Om hon nu har ett läkarintyg kan man ju tycka att det är lite udda att inte ha lämnat in det. Det verkade ju inte ha diarieförts i fredags em.

Fast hon gillar väl att vi spekulerar så hon kan få lite mer sympatier från andra kretiner online. Stackarn har ju så många haters men är så "stark".

Jag behöver verkligen ett liv så jag slutar bry mig om det här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in